2026-08-06, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Vad i helvete, kan detta verkligen stämma, jag känner honom

Om du känner honom kanske du ska försöka kontakta honom. Bara för att säga att hela Flashback tror att han har mördat SEB:s chefsjurist.

Och om han inte svarar har du ditt svar.
Citera
2026-08-06, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Loser skulle jag inte säga om TN. Museumtekniker är också ett jobb.
Gemensamt för hennes kända män är skägg. Så jag skulle tro att det var för skägget hon föll...

Bara hennes barns pappa verkar ha pengar. JB och TN verkat tjänat småslantar och bott på billigare ställen.
Tills TN fick råd med en lägenhet mitt i smeten. Hur fick han plötsligt råd....? ÅÅ hjälpte?

Jag har en kompis som bor i samma hus som TN och är rätt säker på att det är hyresrätter i hela den byggnaden. De är inte så hiskeligt dyra heller med tanke på läget.
Citera
2026-08-06, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Vad i helvete, kan detta verkligen stämma, jag känner honom

You tell us! Fram med vad du har på honom. Var han tillsammans med en Å*a t ex?
Citera
2026-08-06, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Jag har en kompis som bor i samma hus som TN och är rätt säker på att det är hyresrätter i hela den byggnaden. De är inte så hiskeligt dyra heller med tanke på läget.

Nej, exakt. Hyreslägenheterna i centrala Stockholm (speciellt i äldre hus) är billiga. Det är som alla borde känna till inga marknadshyror. Om man väl får tag på en är man lyckligt lottad. De flesta med ett vanligt jobb har råd.
Citera
2026-08-06, 12:14
Medlem
Citat:
Loser skulle jag inte säga om TN. Museumtekniker är också ett jobb.
Gemensamt för hennes kända män är skägg. Så jag skulle tro att det var för skägget hon föll...

Bara hennes barns pappa verkar ha pengar. JB och TN verkat tjänat småslantar och bott på billigare ställen.
Tills TN fick råd med en lägenhet mitt i smeten. Hur fick han plötsligt råd....? ÅÅ hjälpte?
Denna T ska ha varit sambo med annan person innan förhållandet (om det är han som nu är aktuell som "pojkvän" till BO) med BO. Och har bott på två attraktiva hyreslägenhetsadresser innan det eventuella förhållandet med BO I vart fall hyreslägenhet nr 1 i Vasastan.
Citera
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutrilett
Det är en hyresrätt, så man behöver inte ha råd, man måste bara ha stått väldigt länge i kön eller ha kontakter.

Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Det är en hyres lägenhet

Citat:
Bra info!

Frågan blir då hur TN fick tag i 142 kvm hyresrätt mitt i stan...
Låter som fuffens.
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Förstår inte vad hon sett hos honom ? Han verkar vara en backpacker-typ! Ser lite ofräsch ut faktiskt! Undra hur länge hon haft förhållande med honom!

En hipster från Söder som jobbade med konstutställningar knivar en karriärkvinna ur övre medelklassen?
Citera
2026-08-06, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur400
Verkar bara finnas på Ratsit, ej MrKoll? Södermalm?

Japp Södermalm
Citera
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:

Skulle gissa på att hyran ligger på minst 20 000:-/ månad
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur400
You tell us! Fram med vad du har på honom. Var han tillsammans med en Å*a t ex?
Han är en bekant, eller kollega kan man säga, ingen koll på hans privatliv annat än att han har tre barn, vuxna nu. Som i precis alla andra såna här fall kan jag säga att han är den sista man kan föreställa sig vara våldsam. Hoppas inte det är han
Citera
2026-08-06, 12:17
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av To.Ivrig
Denna T ska ha varit sambo med annan person innan förhållandet (om det är han som nu är aktuell som "pojkvän" till BO) med BO. Och har bott på två attraktiva hyreslägenhetsadresser innan det eventuella förhållandet med BO I vart fall hyreslägenhet nr 1 i Vasastan.
Tack!

Är TN en Don Juan som får damer med resurser på fall?
Citera
2026-08-06, 12:17
Medlem
Citat:
Bra info!

Frågan blir då hur TN fick tag i 142 kvm hyresrätt mitt i stan...
Låter som fuffens.

Lägenhetsbyte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in