2026-08-05, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Precis samma anledning som att ha sex utan betalning.

Vems mamma försöker du övertala?
Citera
2026-08-05, 18:46
Avstängd
Ni män betalar inte på dejter, bjuder inte på ett skit så fattar ärligt talat inte vad ni ljuger om överallt.

Kan ni inte börja visa upp kvtton på alla de där middagarna och så vidare ni påstår att ni bjuder kvinnor på?
Citera
2026-08-05, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Vems mamma försöker du övertala?

?

Vad yrar du om?
Citera
2026-08-05, 18:58
Medlem
Citat:
?

Vad yrar du om?

Livet är inte som på film och jag har bara bevittnat sexköp på film. Men nånting säger mig ändå att sex med någon där båda är attraherade och vill ligga med varandra lär inte stämma överens med att ha köpt någons kropp för att tömma sig i henne.

Du menar att det inte skiljer sig något alls?
Citera
2026-08-05, 19:03
Medlem
Citat:
Livet är inte som på film och jag har bara bevittnat sexköp på film. Men nånting säger mig ändå att sex med någon där båda är attraherade och vill ligga med varandra lär inte stämma överens med att ha köpt någons kropp för att tömma sig i henne.

Du menar att det inte skiljer sig något alls?

Jag pratade om vilken anledning jag skulle köpa sex. Eftersom det var din fråga. Och jag skulle göra det av sexuella skäl, dvs av precis samma skäl som jag skulle ha sex utan betalning. Och inte pga "makt" eller vad det nu var du påstod.
Citera
2026-08-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Ni män betalar inte på dejter, bjuder inte på ett skit så fattar ärligt talat inte vad ni ljuger om överallt.

Kan ni inte börja visa upp kvtton på alla de där middagarna och så vidare ni påstår att ni bjuder kvinnor på?

Jag bjuder gärna men vet att många andra kan bli osäkra på ifall hon är bekväm med att bli bjuden på.
En balansgång och jag skulle inte spara kvitton för att göra någon slags mätning över en öl hit eller dit.
Citera
2026-08-05, 19:06
Medlem
Citat:
Men nu handlar inte denna tråd om kvinnlig sexualitet utan om manlig sexualitet. Så din kommentar här har precis noll relevans.
Finns gott om män som får sina sexuella behov tillfredsställda utan att varken lägga mycket pengar på att dejta eller ännu mer pengar för lagliga sexköp. Du får väl fundera på vad skillnaden mellan dem och dig är.
Citera
2026-08-05, 19:07
Medlem
Citat:
Jag pratade om vilken anledning jag skulle köpa sex. Eftersom det var din fråga. Och jag skulle göra det av sexuella skäl, dvs av precis samma skäl som jag skulle ha sex utan betalning. Och inte pga "makt" eller vad det nu var du påstod.

Varför har du inte sex med någon som vill ha sex med dig då?
Citera
2026-08-05, 19:12
Medlem
Citat:
Varför har du inte sex med någon som vill ha sex med dig då?

Vad menar du?
Citera
2026-08-05, 19:12
Avstängd
Citat:
Jag bjuder gärna men vet att många andra kan bli osäkra på ifall hon är bekväm med att bli bjuden på.
En balansgång och jag skulle inte spara kvitton för att göra någon slags mätning över en öl hit eller dit.
Nej men du skulle ha kontouppgift om vad det kostade när du gått ut.

De flesta av oss vill inte bli bjudna hur som helst men generellt är det endast missbrukare som bjuder kvinnor i större utsträckning. Jag är ändå medelålders nu och kan säga att det främst är män med beroendeproblematik som velat betala för en genom hela mitt liv. Vanliga män är riktigt snäla faktiskt. För mig är det inte ett problem då jag aldrig letat efter en försörjare och hellre betalar för mig själv men jag tycker att män ljuger på rätt bra om hur mycket de bjuder kvinnor i dejtingsammanhang. Sanningen är att män är snåla som fan men förväntar sig att alla ska vilja träffa dem utan att de lägger tid på att lära känna osv. Med tanke på hur män tjatar om träffar överallt så är det givet att de sällan bjuder någon.

De som bjudit på mat eller fika hemma hos den tror jag varit invandrare generellt men även invandrare är annars rätt snåla också så antagligen hade de beroendeproblematik som gjorde det, också.

Om en man bjuder en kvinna så drar han sannolikt en lina på toan också.
Citera
2026-08-05, 19:15
Medlem
Citat:
Vad menar du?

Vad du skrev..
”Och jag skulle göra det av sexuella skäl, dvs av precis samma skäl som jag skulle ha sex utan betalning.”

Jag undrar varför du inte har sex med någon som vill ha sex med dig?
Citera
2026-08-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Finns gott om män som får sina sexuella behov tillfredsställda utan att varken lägga mycket pengar på att dejta eller ännu mer pengar för lagliga sexköp. Du får väl fundera på vad skillnaden mellan dem och dig är.

Jag vet inte vad dina inlägg har med något av det jag sa att göra. Jag sa bara att om jag skulle köpa sex så skulle jag göra det av sexuella skäl, och inte pga "makt" som någon här påstod.

Men för dig kanske det primärt handlar om makt när du har sex? Själv har jag dock aldrig förstått den grejen överhuvudtaget, utan det är endast av sexuell attraktion jag skulle kunna tänka mig att ha sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in