2026-08-04, 18:32
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Du har aldrig träffat Danjals mörka sida förstår jag. Han är absolut inte någon reko eller fin kille.
När träffade du honom?
Citera
2026-08-04, 18:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Danjal är ingenting av vad avarterna skriver här i tråden.
Han är en mycket duktig och smart affärsman med pengar och såklart försöker någon anmäla honom för våldtäkt om dom får chansen, finns många såna vettu..

Danjal är nog den sista människan i världen som skulle våldta någon och det menar jag helhjärtat!

Nej det är han inte. Du kan försvara honom hur mycket du vill, men du har fel
Citera
2026-08-04, 20:19
Medlem
Citat:
Han är en mycket duktig och smart affärsman med pengar och såklart försöker någon anmäla honom för våldtäkt om dom får chansen, finns många såna vettu..

Danjal är nog den sista människan i världen som skulle våldta någon och det menar jag helhjärtat!

Vettu, bara för fulla personer somnar så är dom inte okey med sex även om dom är på ditt hotellrum. Nu vettu detta, finns många som inte fattar detta vettu.
Citera
2026-08-04, 22:04
Medlem
Citat:

Det kan inte samexistera. Han har lägre inkomst än medelsvensken, ynka 31 000kr och har ingen förmögenhet överstigande 1,5 miljoner. på banken. Ändå lever han som att han drar in stora pengar.

Är han oärlig och rik eller reko och fattig?

Jag tror att det är tusen gånger högre risk att en bedragare som flyr från straffansvar för ekobrott och bosätter sig i Dubai (kvinnohatarnas högkvarter) och uttrycker sig kvinnofientligt i chattar är en våldtäktsman än att han råkat ut något som händer en hundradels promille av alla män och då, i vår del av världen företrädelsevis av en kvinna dom har en relation med.
Citera
2026-08-04, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det kan inte samexistera. Han har lägre inkomst än medelsvensken, ynka 31 000kr och har ingen förmögenhet överstigande 1,5 miljoner. på banken. Ändå lever han som att han drar in stora pengar.

Jag tror att det är tusen gånger högre risk att en bedragare som flyr från straffansvar för ekobrott och bosätter sig i Dubai (kvinnohatarnas högkvarter) och uttrycker sig kvinnofientligt i chattar är en våldtäktsman än att han råkat ut något som händer en hundradels promille av alla män och då, i vår del av världen företrädelsevis av en kvinna dom har en relation med.

Har han flytt straffansvar? Varför griper inte polisen honom någon av alla gånger han landar i sverige?
Citera
2026-08-04, 22:26
Medlem
Citat:
WORD!
Tror inte ett jävla dugg på att Danjal skulle begå ett sånt brott!

Han är alldeles för reko och fin kille för det.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Vänta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 baserar du dina åsikter på hur du sett han i bsjsrunkares vlogg för barn?
Citera
2026-08-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Hörru det är ju inte helt okej att du ger 100% fakti till en mentalt förståndshandikappad människa
Citera
2026-08-04, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vettu, bara för fulla personer somnar så är dom inte okey med sex även om dom är på ditt hotellrum.
Så sant!
Man kan också befinna sig i samma hotellrum, ligga naken i sängen, men ändå inte vilja ha sex med någon just då, även om man kanske ville det innan, men sen däckade senare. Det gör det inte rätt att som man tänka: "borde inte ha följt med annars"...

Bara för att man har samtyckt innan, betyder det inte att man inte har rätten att ångra sig.
Citera
2026-08-05, 00:23
Medlem
Håller med dig faktiskt. Finns inget ont i den människan. Och som jag skrev innan, att han kan resa runt just nu bevisar bara att han har stark bevisning, allt annat vore konstigt. Även tidningarna skriver att han blev släppt på grund av låg misstanke och att ej brott kan ha hänt.

Citat:

Citera
2026-08-05, 12:45
Medlem
Citat:

Hur många FB konton är för många FB konton?
Citera
2026-08-05, 19:34
Medlem
Ska bli kul att se om Danjal kommer närvara på Jocke o Jonnas bröllop🙃
Citera
2026-08-07, 18:24
Medlem
Citat:
WORD!
Tror inte ett jävla dugg på att Danjal skulle begå ett sånt brott!

Han är alldeles för reko och fin kille för det.
Hahaha danjal är ett peddo utan dess like. Tänder bara på småtjejer. Förstår att han måste våldta för att få till det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in