2026-08-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Varför ska jag göra det? Jag har precis som sexsäljande kvinnor rätten att neka kunder jag inte vill ha. En sexsäljande kvinna kanske inte vill ha några fulla eller respektlösa kunder, och nekar därför sådana. Men hon får fortfarande tillräckligt många kunder som uppfyller hennes krav för att hon ska kunna försörja sig på det.

Och jag vill inte ha några manliga kunder. Därför nekar jag dessa och kvar blir då inga alls förmodligen. Så då är det ingen idé för mig att sälja sex.
Sannolikt för att du har ett mer bekvämt sätt att försörja dig på.
Citera
2026-08-04, 20:30
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Tråden är därför begränsad till att jämföra köp av prostitution utomlands och om det är värt att betala för två öl istället för en på krogen hemma i Sverige?
Vad tråden är begränsad till är väl lite upp till mods, men den handlar i alla fall inte om ifall de prostituerade är tvingande eller om det är moraliskt korrekt att köpa sex.

Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
I dagens samhälle är det önsketänkande. Men det finns ingen naturlag som säger att pojkar ska uppfostras till att bli undfallande, rädda och oförmögna till handlingskraft.
Ska de våldta eller vad förespråkar du?
Citera
2026-08-04, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Om du på riktigt tror att de flesta prostituerade kvinnor på något sätt är kåta på sexköpare är du naiv på ett nästan gulligt sätt. De gör det de gör för att tjäna pengar. Således är det ett arbete. Således bör du också kunna utföra detta arbete. Oralt, som minst.

Jag är inte kåt på alla kvinnor heller (långtifrån) men skulle absolut kunna tänka mig att ligga med en hel del av dem om jag fick bra betalt för det. Men som sagt, precis som sexsäljande kvinnor så har jag ju rätt att välja bort de kunder jag inte vill ha.
Citera
2026-08-04, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Ska de våldta eller vad förespråkar du?

Jag förespråkar det jag skrev tidigare; att män ska få förutsättningar till fysiskt god hälsa och psykiskt välbefinnande och att de ska uppmuntras till sund naturlig manlighet. Då kommer de också att bli attraktiva för kvinnor.

Vi lever i en tid där vi låtsas som att vi inte fattar grundläggande självklarheter. De flesta heteromän vill ha en kvinna de uppfattar som "kvinnlig" och de flesta heterokvinnor vill ha en man det uppfattar som "manlig". Svårare än så är det inte.
Citera
2026-08-04, 20:37
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Om du på riktigt tror att de flesta prostituerade kvinnor på något sätt är kåta på sexköpare är du naiv på ett nästan gulligt sätt. De gör det de gör för att tjäna pengar. Således är det ett arbete. Således bör du också kunna utföra detta arbete. Oralt, som minst.
Även om man kan utföra detta arbete så tvivlar jag på att efterfrågan finns. Att få en avsugning av en bög kan man nog få gratis.

Det är om man skulle bli en shemale. Då tror jag man kan snitta en kuk eller två om dagen och försörja sig på det.
Citera
2026-08-04, 20:41
Medlem
Citat:
Sannolikt för att du har ett mer bekvämt sätt att försörja dig på.

Nej för att det inte finns några som uppfyller mina krav som är villiga att köpa.
Citera
2026-08-04, 20:46
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Jag förespråkar det jag skrev tidigare; att män ska få förutsättningar till fysiskt god hälsa och psykiskt välbefinnande och att de ska uppmuntras till sund naturlig manlighet. Då kommer de också att bli attraktiva för kvinnor.

Vi lever i en tid där vi låtsas som att vi inte fattar grundläggande självklarheter. De flesta heteromän vill ha en kvinna de uppfattar som "kvinnlig" och de flesta heterokvinnor vill ha en man det uppfattar som "manlig". Svårare än så är det inte.
Kan man uppmuntra neckbeard till detta eller finns det några lost cause?
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-04 kl. 20:51.
Citera
2026-08-04, 20:54
Medlem
Citat:
Kan man uppmuntra neckbeard till detta eller finns det några lost cause?

Haha, hade aldrig hört ordet neckbeard förut

En man som är fysiskt och psykiskt välmående kommer inte att vara en "neckbeard".

Men visst ett samhälle kommer alltid att få räkna med några "lost causes", men man bygger inte ett samhälle kring undantagsfall.
Citera
2026-08-04, 20:56
Medlem
Citat:
Hört talas om människohandel och koppleri?
Någon annan säljer din kropp och du har inget val. Du kan bli bortrövad eller drogad.

Haha, tror du på sånt själv?

Tips: Gå inte på all propaganda du läser.
Citera
2026-08-04, 20:57
Medlem
Citat:
Väldigt få män skulle ha bollar nog att underkasta sig en kvinna och gå all in för enbart hennes njutning.

Jodå, mot betalning så.
Citera
2026-08-04, 20:57
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Haha, hade aldrig hört ordet neckbeard förut

En man som är fysiskt och psykiskt välmående kommer inte att vara en "neckbeard".

Men visst ett samhälle kommer alltid att få räkna med några "lost causes", men man bygger inte ett samhälle kring undantagsfall.
Det har du rätt i.

Män måste alltså leva upp til ett ideal? Ett manligt ideal säger du.

Vilket ideal ska kvinnor leva upp till, exempel?

Bör det här vara nåt man lär sig i skolan?
Citera
2026-08-04, 21:45
Medlem
Citat:
Det har du rätt i.

Män måste alltså leva upp til ett ideal? Ett manligt ideal säger du.

Vilket ideal ska kvinnor leva upp till, exempel?

Bör det här vara nåt man lär sig i skolan?

Nej, ideal är kontraproduktivt. Människan som varelse är inte felfri och kommer aldrig att kunna leva upp till ett ideal.

Både män och kvinnor har både feminin och maskulin energi i sig. Som exempel är de flesta kvinnor i sin maskulina energi när de är på jobbet eller ska prestera i största allmänhet, men i en relation vill vi kunna "vila" i vår feminina energi i mötet med den maskulina energin. Mannen mår också bra av att få vila i kvinnans energi. Det är ett givande och ett tagande där båda ger det de har och tar emot det som de behöver för att skapa balans. Det handlar om att skapa förutsättningar för välmående så kommer dessa saker naturligt för oss.

I skolan skulle det inte skada med fler manliga lärare som kan vara goda förebilder. Undervisningen skulle dessutom behöva anpassas utifrån att pojkar och flickor har olika förutsättningar och behov vid inlärning. Som det är nu tvingas pojkarna att anpassa sig utifrån vad som fungerar för flickor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in