2026-08-04, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
SIst jag kolla devar det den som kom med anklagelser och påståenden som skall styrka sina påståenden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Burden_of_proof_(philosophy)

Du får titta på det där.

Att Fauci inte har några problem med att inse att Rand Paul är ute i ogjort väder förstår man. Man kan ju inte som Rand Paul (och DU) bara SÄGA att något är sant. Man måste faktiskt bevisa det, eller åtminstone styrka sina argument.

Hör av dig.
Så bevisa att det kommer från marknaden du som verkar så säker på det? Var det inte du som tog upp vad journalerna innehöll, har du bevis för det iom att journalerna inte är släppta till allmänheten tvivlar jag på det... Om det nu är en häxjakt, ge bevis för det?
Citera
2026-08-04, 16:41
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Men det är ju inte några bevis alls för det du säger?

Fauci måste småskratta om det är liknande påståenden han ställs inför.

Hör av dig.
Jag kan förklara det för dig, men jag kan inte förstå det åt dig. är väl det jag kan svara på det.

Väldigt märkligt att Fauci beordrade att federala dokument skulle förstöras om han nu gjort allt rätt.

Chairman Rand Paul Uncovers New Evidence of Fauci Deleting Official Records, Calls Him to Testify Before HSGAC
Senast redigerad av Ajogen 2026-08-04 kl. 16:50.
Citera
2026-08-04, 16:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
The declassified files that finally reveal what Fauci was warned about the origins of COVID

The meeting recorded a consensus that COVID could have emerged naturally or through a laboratory accident, warning that the available evidence might never distinguish between the two.

Six days later, when asked publicly about claims that the virus had escaped from a Wuhan biological-warfare facility, Fauci said they remained in the 'realm of conspiracy theories without any scientific basis.'

Börjar du inte bli trött på att ha fel hela tiden?

Du har haft fel om allting om covid från start. Skaffa dig lite ödmjukhet nu.

Fauci ljög och har begått ett fruktansvärt brott i och med gain of fuction forskning. Hela världen stängdes ned tack vare honom.
"Dokumenten bevisar inte att Fauci dolde pandemins ursprung, manipulerade underrättelseofficerare eller i hemlighet trodde att COVID hade rymt från WIV. "
Citera
2026-08-04, 16:45
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
"Dokumenten bevisar inte att Fauci dolde pandemins ursprung, manipulerade underrättelseofficerare eller i hemlighet trodde att COVID hade rymt från WIV. "
Det bevisar att han ljög om att det var en galen konspirationsteori.

Fauci "Strongly" Pushes Covid Origin Disinformation

och

Covid Cover-Up Explained | Animation
Citera
2026-08-04, 16:50
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Varför ska han ha immunitet och för vad? Ska det bli nya standarden för hearing att om man ska ställa upp ska man ha immunitet eller gäller det bara Fauci.

"I am very happy to testify before any congressional oversight committee… I have nothing to hide… I can explain and validate everything that I've done." Fauci... Åldrades väl!
Vad fan är det du inte fattar?

Fauci har en konstutionell rätt.
Mot risken för mened som 5e tilägget är ämnad att skydda vid utfrågningen i kongressen.

Ett alternativ som finns för kongressen är just det jag nämner. Om de primärt hade önskat få en diskussion.

Du tycks tro att han kan straffas för nåt som är inom benådningens ramar.
Det berör mened.

Nu hetsar Paul om förakt mot kongressen. Han måste få röstningsmajoritet.

Vad är straffet om han öht får det vidare till DOJ?
Böter, max ett år i fängelse.

Men du kanske tycker detta är givande.
Citera
2026-08-04, 16:52
Medlem
Citat:
Vad fan är det du inte fattar?
Rimligtvis det jag frågar om? Du säger att man borde ge honom immunitet och jag undrar då varför och för vad? Hoppas det blev tydligare nu och att du kan utveckla vad du menar.

"I am very happy to testify before any congressional oversight committee… I have nothing to hide… I can explain and validate everything that I've done." Fauci... Åldrades väl!
Citera
2026-08-04, 16:55
Medlem
develis avatar
Citat:
Vad har mässlingsutbrott med att Fauci ljög om gain of function och allt angående covid responsen?
Det finns redan förklarat både här och i tråden om RFKjr.

Intervjuad av Dana Bash.

RFKjr har lämnat över anteckningarna mitt under egen miserabel hantering av mässlingutbrott.
Han beskyller Fauci och covid.

Fauci ljög inte. Han höll öppet då ingen hade nån koll på vad det rörde sig om.

Han ansåg dock att spridning från djur var det mest sannolika - likt övervägande i vetenskapsvärlden.
Senast redigerad av develi 2026-08-04 kl. 16:57.
Citera
2026-08-04, 16:56
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det finns redan förklarat både här och i tråden om RFKjr.

Intervjuad av Dana Bash.

RFKjr har lämnat över anteckningarna mitt under egen miserabel hantering av mässlingutbrott.
Han beskyller Fauci och covid.
Jaha?

Du menar den här intervjun? https://www.youtube.com/watch?v=MPP5exb-2rw&t=410s&pp=ygUGcmZrIGpy

Där det kommer fram att media ljög om covid, lyfte upp Fauci och att RfK Jr hade rätt om allt han påstod om Fauci och Covid?
Citera
2026-08-04, 17:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Jaha?

Du menar den här intervjun? https://www.youtube.com/watch?v=MPP5exb-2rw&t=410s&pp=ygUGcmZrIGpy

Där det kommer fram att media ljög om covid, lyfte upp Fauci och att RfK Jr hade rätt om allt han påstod om Fauci och Covid?
Nej det framkommer det inte, din RFKjr hora.

Det förstärkte bilden av att RFKjr lämnar över ant från Fauci i egenmäktigt syfte som loser angående utbrottet och fortsätter ljuga.

Likt dig.

(FB) Robert F Kennedy Jr utsedd till hälsominister (2024-11-14)
(FB) Förhör i Senaten: Dr. Anthony Faucis dagböcker – avslöjandena som skakar narrativet
Citera
2026-08-04, 17:04
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nej det framkommer det inte, din RFKjr hora.

Det förstärkte bilden av att RFKjr lämnar över ant från Fauci i egenmäktigt syfte som loser angående utbrottet och fortsätter ljuga.

Likt dig.

(FB) Robert F Kennedy Jr utsedd till hälsominister (2024-11-14)
(FB) Förhör i Senaten: Dr. Anthony Faucis dagböcker – avslöjandena som skakar narrativet
Jag tror det är enklare att bara själv titta på intervjun än att läsa din sammanställning.
Citera
2026-08-04, 17:09
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag tror det är enklare att bara själv titta på intervjun än att läsa din sammanställning.
Jag hänvisade till läkare som granskat RFKjr.

Du vet.... en som är riktig doktor. Inte en wannabe som Kennedy med sin humbug och pseudoforskning.

Håll dig till hans recept på laxpudding.
Det dödar iaf inte barn i USA relaterat till Kennedys regi.

torskleverolja ...
Citera
2026-08-04, 17:11
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Jag hänvisade till läkare som granskat RFKjr.

Du vet.... en som är riktig doktor. Inte en wannabe som Kennedy med sin humbug och pseudoforskning.

Håll dig till hans recept på laxpudding.
Det dödar iaf inte barn i USA relaterat till Kennedys regi.
Det var massvis med läkare som påstod att Fauci ljög som nu visats rätt. Men de lyssnade du inte på trots att de var läkare.

Rand Paul är läkare han med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in