2026-08-03, 17:27
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Jag tror att det är den här du menar

https://dumpen.se/2024/12/06/katkinky-eskilstuna-528/

Bästa breakdownen i Dumpens historia.
Citera
2026-08-03, 18:20
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Alltså är det skådespeleri eller är det på riktigt? #528
Citera
2026-08-03, 18:45
Medlem
Biffgrytas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Det här lär säkert raderas av någon moderator, men det är konstigt att tråden har den rubriken som den har, när man inte sen får outa namn.

Ofta har personen inte begått brott, tror det har någonting med det att göra
Citera
2026-08-03, 18:57
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lipanovska100
Haha, Fyfan första gången jag såg #680. Vilket ångest man känner genom skärmen 😂. Någon som har hans uppgifter. Namn eller gammal adress eller något? Skicka pm
Ja, den är otroligt bra. Precis som du kände jag verkligen en obeskrivlig ångest sippra genom skärmen. Fy fan vad rökt han är.

Dead man walking är ord som dyker upp när man ser honom halvjogga bortåt.
Citera
2026-08-03, 19:11
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdDefiant6971
ursäkta jag ahde lite bråttom med att skriva det där men det jag menar egentligen är att han skrev med någon skum typ och då hade han pratat med mellanhanden om det och då hade han senare sagt att han skulle ringa polisen och sen så när jag pratade med hobom så sa han att han visste om att det var dumpren

Så du menar att han inte är där för att begå inplanerade övergrepp? Han är där som en god samarit för att ta reda på mer information om något som är konstigt. Vilket han fått till sig av en "mellanhand". Många som kör på det här mellanhand upplägget på sistone. Men den här hjälten är inte ens lurad, han vill endast vara behjälplig. Goddag yxskaft!
Citera
2026-08-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit

Så du menar att han inte är där för att begå inplanerade övergrepp? Han är där som en god samarit för att ta reda på mer information om något som är konstigt. Vilket han fått till sig av en "mellanhand". Många som kör på det här mellanhand upplägget på sistone. Men den här hjälten är inte ens lurad, han vill endast vara behjälplig. Goddag yxskaft!
Denna kom dessutom in på tips, så har varit på riktiga barn...

Citera
2026-08-03, 19:43
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Alltså är det skådespeleri eller är det på riktigt? #528

Jag tror det är merparten genuint sammanbrott, sen såklart förstärks säkerligen, mannen jobbade ändå som musiklärare, så har väl vana att bre på lite.

Info från inlägg av gotet:

Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Enligt information från forumet så skall Katkinky vara förtidspensionär idag, han kan ha uppnått normal pension också. Katkinky flyttade till ett invandrargetto strax efter dumpen lanserade honom. Eventuellt namnbyte vet jag inget om men jag har koll på vad Katkinky heter idag och var han bor.
Citera
2026-08-03, 23:13
Medlem
populopiduss avatar
Så uselt av konfrontatören att inte filma mannens ansikte. Nu kommer han undan rampljuset, och inte ens säkert att han åker dot för något #808
Citera
2026-08-04, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globbetrotter
Kul beskrivning om #808: "******** är dock allt annat än passiv. Han lägger ner mycket tid på att lära känna eleverna." Onekligen...

Jepp. Och det finns bara en träff på den meningen om man förstår meningen med det ...
Citera
2026-08-04, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
En riktig vidrig jävel #528, en musiklärare på musikskolan som vill förgripa sig på små barn i åldrar som han undervisar. Så små barn som 8 år 🤮.
Det blev en riktigt bra och lång konfrontation.

Tyvärr drunknar denne i glömska tack vare all uppståndelse och uppmärksamhet som raketslöddret #588 pockar på.
Sjukt dålig strategi.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-08-04 kl. 07:23.
Citera
2026-08-04, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
En riktig vidrig jävel #528, en musiklärare på musikskolan som vill förgripa sig på små barn i åldrar som han undervisar. Så små barn som 8 år 🤮.
Det blev en riktigt bra och lång konfrontation.

Tyvärr drunknar denne i glömska tack vare all uppståndelse och uppmärksamhet som raketslöddret #588 pockar på.
Sjukt dålig strategi.
Det gick i alla fall åt helvete med både jobb och fru! Allt annat hade ju varit fullständigt orimligt. Ny bostad på ny ort, undrar om grannarna vet vem/vad han är...

Citera
2026-08-04, 10:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Det gick i alla fall åt helvete med både jobb och fru! Allt annat hade ju varit fullständigt orimligt. Ny bostad på ny ort, undrar om grannarna vet vem/vad han är...

Man undrar verkligen. Trots sin fäbless för flamenco har han märkligt nog inte bytt till ett spanskklingande namn som t ex #746 har gjort. Det hade ju varit ganska rimligt i #528s fall, men icke. Med tanke på att Dumpen har så många besökare, så bör ju någon nyfiken själ i hans nya grannskap veta vem han är. Fast han kanske aldrig visar sej ute överhuvudtaget, utan mest ligger ihopkrupen i ett hörn i lägenheten och lipar. Det är ju en konst han till fullo behärskar som vi såg i konfrontationen. En sann virtuos. #528
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in