2026-08-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ploofz
Han har ju lagt ut ett inlägg på instagram nu om att de INTE är han eller hans familj som va involverade i olyckan. Dags att släppa de spåret nu

Finns två st albin olsson som är komiker.
Sluta sprida dina fejkfakta här.
Citera
2026-08-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ploofz
Han har ju lagt ut ett inlägg på instagram nu om att de INTE är han eller hans familj som va involverade i olyckan. Dags att släppa de spåret nu

FÖR 511 GÅNGEN, DET FINNS EN ANNAN MED SAMMA NAMN!!! Här är den rätta https://www.instagram.com/albinho1986

Varför kan ni inte läsa tidigare inlägg?
Citera
2026-08-03, 15:57
Medlem
exoticspices avatar
Det är han som gör reklam för XL bygg.
Citera
2026-08-03, 16:01
Medlem
Jagerbys avatar
HUR är det bekräftat att det är "den" Albin Olsson som varit inblandad i olyckan?
Citera
2026-08-03, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
HUR är det bekräftat att det är "den" Albin Olsson som varit inblandad i olyckan?

Den enda såkallade ”irl” bekräftelsen jag kan dela är att jag kört förbi deras barndomshem och Albins brors hus (i Lycke) där flaggan var hissad på halv stång. Annars är resten från sociala medier och härifrån.
Citera
2026-08-03, 16:47
Medlem
Han lär ju inte fortsätta med sin podd på flera år iaf, om.ens någonsin. Han har förlorat ett barn och sin fru..hela deras liv är förstört.
Citera
2026-08-03, 16:53
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruken
Jag pratade alltså om avsnittet som släpptes idag.
Jaha! Det har jag inte ens sett. Jag tog dom på ordet når de sa att "vi hörs om ett par veckor".

Tack för info
Citera
2026-08-03, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Han lär ju inte fortsätta med sin podd på flera år iaf, om.ens någonsin. Han har förlorat ett barn och sin fru..hela deras liv är förstört.

Fruktansvärt, går inte ens att föreställa sig en tiondel av smärtan han måste känna, om han ens kunnat landa i verkligheten än. Detta förtjänar INGEN.
Citera
2026-08-03, 17:40
Medlem
Hans poddkollega (kafferepet) Johanna Wagrell skulle idag lägga ut avsnitt m hennes andra podd vad blir det för mord. Blev ingen podd. Ist ett meddelande om att de är i sorg och därför inte vill publicera ett glatt inlägg.
Citera
2026-08-03, 17:48
Medlem
Citat:

Han kommer igen, andra människor som är med om tragedier funkar som vardagsmänniskor igen efter 6 månader och är "återställda" efter ca 2 år. Lär hända här med. Livet går vidare efter ett tag. Men kan inte förställa mej det helvete han genomlider nu.
Citera
2026-08-03, 17:54
Medlem
Citat:
Av egen erfarenhet kan jag säga att det är jävligt viktigt med någon form av arbete när man skall ta sig tillbaka ifrån en mörk plats i livet.
Citera
2026-08-03, 18:03
Medlem
exoticspices avatar
Har han inte jobbat som snickare innan han blev komiker, tyckte jag att det stod någonstans.

Att ta en paus från jobbet som komiker och jobba som snickare tills han känner att han är redo att komma tillbaka. Jag tror att det är bra att helt byta bransch vid sorg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in