2026-07-31, 22:19
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Märkligt hur ivriga många kvinnor är att förråda väst och förstöra,, kanske för kvinnor aldrig byggt något, de saknar helt respekt för vad mängder generationer europeiska män byggt.

Då lägger vi npc-rant nummer en miljard om att bara män bygger samhällen till handlingarna. Dutti ponke.
2026-07-31, 22:37
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Spaniens premiärminister: "Det är en attack, en kränkning av Spaniens territoriella integritet"

Annika Hirvonen: "Släpp in alla"

Snacka om verklighetsfrånvänd kvinna. Det är för övrigt det som är problemet med dagens politiker, kvinnor som inte intuitivt förstår krigföring eller vill skydda nationsgränser. För kvinnor är mjuka värden viktigare än att upprätthålla lag och ordning.
Har hon sagt det?
2026-07-31, 22:49
Medlem
MP är väl en första tydlig ledtråd...

... som nog redan sagts... förrädiska ***....

Finns så mycket jag vill säga men.... försvinner väl om man skriver mer än 4 rader och råkar vara lite för rakt på sak 🙄...
2026-07-31, 22:50
Medlem
MP är väl en första tydlig ledtråd...

... som nog redan sagts... förrädiska ***....

Finns så mycket jag vill säga men.... försvinner väl om man skriver mer än 4 rader och råkar vara lite för rakt på sak 🙄...

S t ä n g G r ä n s e n!!!
2026-07-31, 22:55
Medlem
Sixten00s avatar
Hirvonen har tyvärr alltför stor påverkan på MPs politik, då tänker jag på invandringsfrågan, som gör det helt omöjligt att rösta på dem. De har annars en hel del klokhet och är tyvärr det enda partiet som tar klimat och miljö på allvar.

Hon har ju tidigare försökt att bli språkrör men skulle man välja henne är det lika med godnatt för partiet. MP behövs för att hålla klimat- och miljöfrågan levande likväl som SD behövs för att hålla invandringsfrågan vid liv. Jag vill dock inte se något av de partierna i en regering, de klarar inte av det helt enkelt.
2026-07-31, 22:59
Moderator
Strix m/94s avatar
Inte mycket annat fel än att hon är fanatiskt ideologiskt övertygad. Hennes fanatism går ut på att på värsta sätt skada Sverige, och gärna hela Västvärlden. Länge har miljö- och klimatpolitiken erbjudit den för henne bästa hävstången för att uppfylla hennes målsättningar. Nu har den hävstången försvagats något av olika skäl, och då hemfaller hon instinktivt åt att ta till immigrationspolitiken som nygammal hävstång för att fortsätta sitt destruktiva värv.

Det är med sådana här människor som Socialdemokraterna vill bilda regering. Väljarna måste upplysas om detta. Annika Hirvonen leder just nu byggandet av vår tids trojanska häst, som hon vill knuffa in i Sverige i akt och mening att ytterligare skada landet.
2026-07-31, 23:08
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Har hon sagt det?
I stort sett, som vanligt.
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/harda-orden-mot-johan-forssell-obefintlig-empati-/

Citat:
väldigt obefintlig empati för de människor som är i en desperat situation
Den desperata situationen är att de är oanställningsbara korkade analfabeter som söker bidragsförsörjning i EU. Precis som hennes afghansnubbe.
Istället för att t ex lära sig läsa, lära sig jordbruk och bli produktiva invånare i sitt hemland.
Suicidal empathy, heter det tydligen.
2026-07-31, 23:12
Avslutad
Annika vill ha kuk och ingen vit man vill ta i henne. Därav importvurmandet. För att höja oddsen.

Om det sedan är en badringsflykting från Marocko, eller en kamelkusk från fan vet var, spelar ingen roll.

Det är min teori.
2026-07-31, 23:32
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Man får vibbar av östtysk stasiagent från henne. Helt kall känslolös staty som vräker ur sig floskler.
Babblar om empati som hon totalt verkar sakna. Kall utstrålning.

Hon använder empati som ett vapen, det är inte empati hon känner.

Det är en del i vänsterns offerkultur. De använder berättelsen om att den som den är mest synd om styr poltiken.

Skit i henne. Det är tomma ord.
2026-07-31, 23:39
Medlem
SeanPenns avatar
Mygga av kärringen
2026-07-31, 23:58
Medlem
Svag begåvning är min gissning.
2026-08-01, 00:11
Medlem
Får känslan att hon skulle öppna dörrarna hemma om det var zombie-invasion. Hon skulle identifiera sig med dem, kanske till och med accepteras och bli en av dem. Hon har redan den där tomma blicken, som att allt ljus släckts och ingen är hemma.

Någon form av störning eller bara intresserad av politiken som ett jobb och har lärt sig alla floskler utantill? Jag vet inte vilket som är värst. Om vi så var de två sista människorna på jorden skulle jag inte vilja ha något att göra med henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in