2026-07-31, 09:24
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Men du gör oss extra uppmärksamma på dom igen här i tråden. Personligen tror jag att dom helst vill bli bortglömda och slippa mer exponering. Vore jag någon av dom skulle jag inte prata med dej överhuvudtaget.
Något säger mig att gädda #806 kommer att bli minnesvärd. Jag har precis varit i kontakt med alla gäddor som börjar nummer 1, 2, 3, 4, och 5 . Övriga hade tydligen redan skaffat ombud och hör o häpna alla de gäddor jag är ombud för berättar, samma sak, att de varit i haft en mellanhand och denna mellanhand ska åkt runt på en raket.
Citera
2026-07-31, 09:45
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Vad exakt är det du vill se menar du?
Se o se, jag tror många vill höra samtal som #746/Svante bjöd på.
Citera
2026-07-31, 09:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Se o se, jag tror många vill höra samtal som #746/Svante bjöd på.
Tror det där samtalet var unikt, blir väldigt svårt att slå

Citera
2026-07-31, 11:21
Medlem
807 svara på frågan om sex gör ont "det beror på" ok att han har rätt i sak, men vem fan svarar så till en nervös oskuld?

Bra att fiskaren skrev "cool" om hans bild, inte för att den var cool, men det ser bättre ut än "snygg" när nån ser för jäklig ut

Intressant att gäddan t.om var fåordig i chatten, men kände kalixvibesen genom luren.
Citera
2026-07-31, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
807 svara på frågan om sex gör ont "det beror på" ok att han har rätt i sak, men vem fan svarar så till en nervös oskuld?

Bra att fiskaren skrev "cool" om hans bild, inte för att den var cool, men det ser bättre ut än "snygg" när nån ser för jäklig ut

Intressant att gäddan t.om var fåordig i chatten, men kände kalixvibesen genom luren.
Vad hade du svarat en oskuld?
Citera
2026-07-31, 11:27
Medlem
Gädda 336# är uppenbarligen ifarten igen har fått upplysningar om att han ska upp i tinget igen för liknande brottslighet.
Citera
2026-07-31, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja gubbfan andas verkligen klass bjuder på avsugning bakom värmeverket, så romantiskt och generöst ingår det en godis klubba med. Undrar om det är någon fallhöjd på ett sånt här gammalt hopplöst gubb elände.

807

I chatten står det att han jobbar på Siknäsfortet. Jag vet inte riktigt vad det är, men typ museum? Något gammalt krigsfort iaf. Han har minst två vuxna barn, fast jag tror att sonen pundade ihjäl sig i tjugoårsåldern. Finns barnbarn också har djungeltrumman sagt. Pojkar i tonåren. Jag hoppas att familjen inte blivit utsatta, fast pedofil är ju inte lika med incest.
Citera
2026-07-31, 11:51
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Lane
I chatten står det att han jobbar på Siknäsfortet. Jag vet inte riktigt vad det är, men typ museum? Något gammalt krigsfort iaf. Han har minst två vuxna barn, fast jag tror att sonen pundade ihjäl sig i tjugoårsåldern. Finns barnbarn också har djungeltrumman sagt. Pojkar i tonåren. Jag hoppas att familjen inte blivit utsatta, fast pedofil är ju inte lika med incest.

Han #807 "jobbar" inte han är pensionär med diverse fritidssysselsättningar som sådana ägnar sig åt för att känna sig viktiga.

Siknäsfortet är ett underjordiskt fort. "utflyktsmål" där uppe. Man tex kan få se en sko från 40-talet och känna sig kultiverad, samt fika Sivs hembakta bullar för 50 kr st. Besökarna är oftast män som bor i mammas källaren och runkar till "hemliga militäriska operationer".

Att sonen eventuellt pundade ihjäl sig är däremot något jag inte tycker vi ska beröra ÖHT. Låt de döda vila i frid.
Senast redigerad av tindravarg 2026-07-31 kl. 11:54.
Citera
2026-07-31, 12:21
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Han #807 "jobbar" inte han är pensionär med diverse fritidssysselsättningar som sådana ägnar sig åt för att känna sig viktiga.

Siknäsfortet är ett underjordiskt fort. "utflyktsmål" där uppe. Man tex kan få se en sko från 40-talet och känna sig kultiverad, samt fika Sivs hembakta bullar för 50 kr st. Besökarna är oftast män som bor i mammas källaren och runkar till "hemliga militäriska operationer".

Att sonen eventuellt pundade ihjäl sig är däremot något jag inte tycker vi ska beröra ÖHT. Låt de döda vila i frid.
Du undrar man ju om vår egen Ukraina-analytiker "Eivor" har varit på besök? Han var ju i princip helt tyst i konfrontationen och det passar väl finfint i Norrland. #367
Citera
2026-07-31, 13:09
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Du undrar man ju om vår egen Ukraina-analytiker "Eivor" har varit på besök? Han var ju i princip helt tyst i konfrontationen och det passar väl finfint i Norrland. #367

Ah! Bataljonchef Eivor #367 kanske rentav huserar nere i bunkern när den inte är öppen för övriga MÖPare? Lagom stort, cozy och går att gömma några små barn där nere.
Citera
2026-07-31, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Tänk, det är nog det enda du har skrivit som jag faktiskt tror på. Tror du och #588 har väldigt mycket gemensamt faktiskt.
det vet jag inte men vi har ju pratat lite kort och han smallvade om rättegång eller något otydligt
Citera
2026-07-31, 15:19
Medlem
Min brors kusins avatar
Påminner inte 807 lite om Herrko Siponen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in