2026-07-29, 18:48
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Var?

Vet nämligen att det finns svenska busschaufför som också brukar köra påverkade.

Polisen, har ni möjlighet att göra regelbundna drogprover på busschaufförerna i Lund samt Region Skåne?

Knarket flödar i Lund med omnejd, tyvärr..
Den finns i tråden om du anstränger dig!
2026-07-29, 18:50
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Var?

Vet nämligen att det finns svenska busschaufför som också brukar köra påverkade.

Polisen, har ni möjlighet att göra regelbundna drogprover på busschaufförerna i Lund samt Region Skåne?

Knarket flödar i Lund med omnejd, tyvärr..
Så du vet svenskar som kör påverkade? Vad umgås du med för slödder? Vad är du själv för dåre som inte anmäler dom då?
2026-07-29, 18:58
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vad jag säger, och som även du borde kunna räkna ut, bara genom att se på bilden, är att vittnets utsaga: "Den verkligen flyger väldigt, väldigt fort framåt och skenar in i ett träd. Hela bakdelen flyger upp fyra-fem meter" inte är en möjligt. Den kan inte ha haft en hög hastighet då den träffade trädet och hela bakdelen kan omöjligen flugit upp fyra-fem meter. Jag vet inte vad som hänt eller varför, men jag vet vad som INTE har hänt.

Ja, då hjälper väl inte alkolås?
2026-07-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Se här

https://postimg.cc/zyQ82tH5

Ja, det var ju verkligen märkligt att han lyckades med det konststycket, men när det är Lund, så skulle det verkligen inte förvånar mig om han väjde för någon cyklist eller någon på elspark.
Det är hopplöst att köra på de där smala gatorna i innerstan av Lund och alla cyklist och allt vad det är som helt skiter i att det är enkelriktat odyl.
2026-07-29, 19:20
Moderator
blomvattnares avatar
Fortsätt här:

(FB) Stadsbuss körde in i träd – tre till sjukhus, Lund (2026-07-29)

Tråden låses.

/Mod
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in