Citat:
Tydligen citerade jag fel gube när jag skrev de namnen, klart som fan allt IS relaterat är terrorism förutom för MP.
Namnen jag rabblade upp stod för IS-attacken emot bataclan.
Om du tycker jag bör motivera varför jag kallade dem för terrorister så bör nog SÄPO kolla på din hårddisk.
Varför personen du citerade kallade Breivik för terrorist är uppenbart han lämnade ett manifest efter sig med terrorsympati efter han mejat ner 90 civila personer.
Återigen, anser du inte det att vara en terrorist bör SÄPO kolla på din hårddisk och du bör offentliggöras som ett säkerhetshot.
Om du tycker jag bör motivera varför jag kallade dem för terrorister så bör nog SÄPO kolla på din hårddisk.
Varför personen du citerade kallade Breivik för terrorist är uppenbart han lämnade ett manifest efter sig med terrorsympati efter han mejat ner 90 civila personer.
Återigen, anser du inte det att vara en terrorist bör SÄPO kolla på din hårddisk och du bör offentliggöras som ett säkerhetshot.
Vad det gäller Brevik så är det lite som det gamla vanliga, den enas terrorist är den andres frihetskämpe.
Vad Brevik gjorde på Utöja var att han försökte eliminera de som i framtiden skulle sitta och bestämma att invandringen är av godo för Norge.
Han jobbade helt enkelt förebyggande.
Det funkar inte hålla på som EU och Sveriges politiker.
Att påpeka att enskilda män som begår terrorbrott råkar vara muslimer är inte görligt för Allah muslimer är inte terrorister.
Nä det är möjligt men för att tillverka islamsiter behövs det muslimska kvinnor och män och det finns väldigt många muslimska män och kvinnor som tillverkat islamister utan att själv begått terrordåd.
Hur ska vi få slut på muslimska terror dåd utan att att göra något åt muslimerna? Kom gärna med förslag istället för att försvara denna invasiva arter.
Islam har som uttalat mål att tvinga på alla deras religion, hur kan det vara att så många inte tror på det när det bevisas dagligen runt om i Europa och andra delar av världen.