2026-07-27, 14:04
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vila i frid Stefan Söderberg. Alla vi gnagare har jävligt mycket att tacka den mannen.
Det var tråkigt att höra. Även för mig som icke-gnagare så var han en härlig, rolig profil och sympatisk.
Citera
2026-07-27, 14:58
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Just Brickyard skall ju vara ett djurgårdnäste enligt Salorm, som tvivlade att jag bodde på Södermalm. Så där kan du nog vara säker iaf.

Om det är ett djurgårdsnäste så är det svårt att spotta som besökare (mest amerikansk baseboll på väggarna). Kocken skall tydligen hålla på Djurgården iaf.

Djurgårdsnäste eller ej, grym chili har dom. 👍🏻
Har funnits ett par ställen där DIF suttit förr i tiden, läckerbiten är ett ex.

Bricken har haft DIFare genom åren... idag vet jag inte.

Får väl gå dit och kolla om ngn bajare käkar chili då
Citera
2026-07-27, 15:00
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vila i frid Stefan ”Hatten” Söderberg.
tråkigt...riktig legend och trevlig jäkla prick.
Citera
2026-07-27, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Just Brickyard skall ju vara ett djurgårdnäste enligt Salorm, som tvivlade att jag bodde på Södermalm. Så där kan du nog vara säker iaf.

Om det är ett djurgårdsnäste så är det svårt att spotta som besökare (mest amerikansk baseboll på väggarna). Kocken skall tydligen hålla på Djurgården iaf.

Djurgårdsnäste eller ej, grym chili har dom. 👍🏻

Jag har nyss flyttat in i närheten. Älskar SoFo. Vi borde gå dit tillsammans någon gång. Ta några öl samt reda ut om kocken är DIF.
Citera
2026-07-27, 16:38
Medlem
https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/klart-billborn-far-sparken
Citera
2026-07-27, 17:09
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy-seagal
https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/klart-billborn-far-sparken

Jocke Björklund tar över. Jag börjar ge upp, det är svårt att se något ljus i den här evighetsmörka tunneln.
Citera
2026-07-27, 17:23
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Jocke Björklund tar över. Jag börjar ge upp, det är svårt att se något ljus i den här evighetsmörka tunneln.
Haha oseriöst.

Ta tillbaka Roland Nilsson och kör 4-4-2 istället - "tillbaka till grunderna".
Citera
2026-07-27, 17:29
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Billborn sparkas och ersätts av ... Billborn? Har inte Björklund varit Billborns högra hand i många år?

Så nu blir det i stort sett samma röst och i stort sett samma sak. Måste vara en budgetlösning.

Uppdrag: Sätt defensiven och klara kontraktet. Hoppas på att Fenger sprattlar till igen.

En 22-årig Björklund hade suttit fint i MFF:s backlinje dock. Noll passningsfot, men snabb, brytsäker.

Hade varit en perfekt kugge nu när MFF dräller på mittplan och kontras sönder varje vecka.
Citera
2026-07-27, 17:31
Medlem
Citat:
Tråkig nyhet men det var väl ganska väntat med tanke på resultaten i år.
Citera
2026-07-27, 17:34
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Haha oseriöst.

Ta tillbaka Roland Nilsson och kör 4-4-2 istället - "tillbaka till grunderna".

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Billborn sparkas och ersätts av ... Billborn? Har inte Björklund varit Billborns högra hand i många år?

Så nu blir det i stort sett samma röst och i stort sett samma sak. Måste vara en budgetlösning.

Uppdrag: Sätt defensiven och klara kontraktet. Hoppas på att Fenger sprattlar till igen.

En 22-årig Björklund hade suttit fint i MFF:s backlinje dock. Noll passningsfot, men snabb, brytsäker.

Hade varit en perfekt kugge nu när MFF dräller på mittplan och kontras sönder varje vecka.

Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Tråkig nyhet men det var väl ganska väntat med tanke på resultaten i år.

Och som om inte läget redan var mörkt har Glenn Hysén drabbats av Parkinsons.

https://www.gp.se/sport/fotboll/glenn-hysen-har-drabbats-av-parkinsons-sjukdom.9e9a4091-1c03-4900-bb65-5fb5730bd691
Senast redigerad av serotonin 2026-07-27 kl. 17:47.
Citera
2026-07-27, 17:35
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Finns det något som heter ”stadsrasism”?
Citera
2026-07-27, 18:16
Medlem
Teus avatar
RIP Hatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in