2026-07-26, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
När de inte ställde sig bakom israel! (IRONI)

Skönt att så många överlevde!

Haha, precis

Ja håller med, betydligt fler hade kunnat stryka med.
Citera
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Menar fu att ”ideologiska olikheter” är ett skäl för trakasserier? Min vän är profilerad homosexuell i Göteborg. Det var därför han blev trakasserad.

Nej, jag tycker inte det är ok. Sluta lägg ord i munnen på mig med fjantiga halmgubbar.

Dock är det vanligt från båda sidor i de kretsarna att hålla på så, oftast är det ideologiska drifter. Därför jag undrade. Men om man ska sätta de på en skala är det värre att hata människan än ideologin enligt mig, håller du inte med?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Haha, din paranoide jävel. Varför skulle muslimer utgöra ett hot i Sverige?
Ta bort skygglapparna.
Citera
2026-07-26, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-A
De vill ha ett mångkulturellt samhälle och med mångkultur kommer allsköns MENA-brott som ett brev på posten.
Men de blundar man för och bortförklarar man.

Du svarar inte på frågan. Vilka är "vänstern"?
Citera
2026-07-26, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Hela Malmö dansade och sjöng den 7 Oktober. Och Malmö är ju i princip muslimskt idag och i stort sett alla muslimer som får rösta i Malmö är vänster. Vänsterpartiet och Socialdemokraterna.

Jag bodde nyligen i Malmö och det var föga muslimskt. Och nej, inte ens vänsterpartiet försvarar gårdagens terrordåd.
Citera
2026-07-26, 20:58
Medlem
Citat:
Jag bodde nyligen i Malmö och det var föga muslimskt. Och nej, inte ens vänsterpartiet försvarar gårdagens terrordåd.
Föga muslimskt???? Vilka droger går du på? Jag skrev 7 Oktober om du missade det, eller du valde att missa det?
Citera
2026-07-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Så islamister är inte högerextrema? Hur ska du ha det?

Det har jag aldrig uttalat mig om De är olika men är lika rabiata i sina uttryck samt att bägge falangerna hatar homosexuella.
Citera
2026-07-26, 20:59
Avstängd
Citat:
Haha, din paranoide jävel. Varför skulle muslimer utgöra ett hot i Sverige?

Mot hbtq skrev jag.

Om du undrar varför?

1. Det finns redan idag över 1 miljon i Sverige. Andelen ökar konstant.

2. Många kommer från länder och kulturer där man dödar homosexuella, ex: Somalia/Afghanistan/Syrien.

3. Gårdagens terrordåd

4. De undersökningar från ex UK som visar att 69% av deras muslimer vill att homosexualitet ska straffas.
Citera
2026-07-26, 21:00
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

De kommer inte kräva att deras medlemmar fördömmer det.
Citera
2026-07-26, 21:00
Medlem
Citat:

Inte ens Vänsterpartiet? Wow det var duktigt av dem att inte försvara ett terrordåd!!!
Citera
2026-07-26, 21:02
Medlem
Citat:
Det har jag aldrig uttalat mig om De är olika men är lika rabiata i sina uttryck samt att bägge falangerna hatar homosexuella.

Så islamister hatar homosexuella och vänstern hatar de som hatar homosexuella. Ändå går vänstern hand i hand med dessa individer, varför???!
Citera
2026-07-26, 21:02
Medlem
Nachoalistens avatar
Nu känner jag absolut noll sympati för dessa homofiler på prideparaden, men om det är några som förtjänar att drabbas av muslimsk terrorism så är det de som förespråkar för att fler ska få komma hit.

Men för oss normalt funtade människor är det bara ytterligare ett bevis på att mångkultur aldrig kommer att fungera.

Jag är i alla fall glad att avskummet är dött!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in