2026-07-26, 11:38
Medlem
Vindpinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Spekulerar du nu? Hur kunde han välja ut de som var propalestina som offer?

GM kan vara färgblind och känt sig exkluderad av alla flaggor med färger han inte kunde se?

Ja men jag tror jag har rätt. Nu när libaneser och palestinier behöver allt stöd från Europa de kan få när Israel bombar dem sönder och samman så händer detta?

Queers for Palestine har fått något att tänka på nu. Snart kallar dom sig Queers for Zion istället.
Citera
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Nu har vi facit att oron för säkerheten i parken var befogad.

Ja det är rimligt att 1,5 miljoner människor skräpar ned lite mer än inga människor.

Snålt av arrangörerna att inte städa upp efter sig.

Vi har mycket att lära oss av japanerna.

Se hur de sköter sig på VM tex.

Städar upp efter sig vart de än går.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Alla muslimer hatar homosexuella. Inte islamister.
Islamister halshugger homosexuella på öppen gata. Mer sekulariserade muslimer pratar bara skit om homos och tittar argt på de, eventuellt gör narr av de.

"Den som flyr har inget val, ingen människa är illegal"

Nu hittar du på, min rabiate vän. Jag känner många muslimer och ingen av dom hatar homosexuella.
Citera
2026-07-26, 11:39
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Den kommer aldrig trilla ner.

HBQT-personerna tror att de accepterade utav mullorna för att de demonstrerar för palestinska rättigheter tusentals mil bort som tack blir de gjorde till köttfärs utav samma människor vars rättigheter de kämpar för.

Jag ber dessa HBQT-människor att åka till Gaza med deras regnbågsflaggor och se hur de blir mottagna där.

Deras västvärldspriviliger har stigit dem över huvudet.

Ja precis. Jag gissar med all säkerhet att palestinierna själva ser på dessa vänstergayaktivister med förakt, hur mycket de (aktivisterna) än stöder dem (palestinierna). Men aktivisterna fattar ju som vanligt ingenting.
Citera
2026-07-26, 11:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Nu hittar du på, min rabiate vän. Jag känner många muslimer och ingen av dom hatar homosexuella.
Majoriteten av de som är religiösa muslimer ogillar muslimer skarpt.

De som eventuellt inte gör det är sekulariserade muslimer som gjort slut med islam. Ex iranier i Sverige.

Alla som kan sin koran vet att homosexualitet = brott mot gud. Det är lika allvarligt som att häda islam. Värre än mord.

Tro mig, i stort sett alla muslimer hatar homosexuella.
Citera
2026-07-26, 11:42
Medlem
Så ännu en kriminell invandrare från valfritt kamelryttarland. Nyss utsläppt från ungdomsanstalt ägnat sig åt vad som verkar kunna beskrivas som förnedringsrån. Skröt även öppet om det och fanns på polisens radar sedan innan som islamist.
Sen kommer någon liberal politiker och kommer med floskler om att de ska inte bestämma hur vi ska leva osv. Ta för i helvete inte hit dem då. Problemet försvinner inte innan de försvinner härifrån.
Citera
2026-07-26, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Den kommer aldrig trilla ner.

HBQT-personerna tror att de accepterade utav mullorna för att de demonstrerar för palestinska rättigheter tusentals mil bort som tack blir de gjorde till köttfärs utav samma människor vars rättigheter de kämpar för.

Jag ber dessa HBQT-människor att åka till Gaza med deras regnbågsflaggor och se hur de blir mottagna där.

Deras västvärldspriviliger har stigit dem över huvudet.

Du menar att homosexuella är att likställa med Palestinaaktivister?
Är du efterbliven eller har du en seriös källa till ditt påstående?
Citera
2026-07-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
När Love Parade var som allra störst i Berlin, i slutet på 1990-talet samlade det uppemot 1,5 miljoner deltagare runt Siegessäule och Tiergarten, vilket gör det till ett av de största publika arrangemangen i Europas historia och anledningen till att festivalen till slut lämnade staden handlade om långvariga konflikter mellan arrangörerna och Berlins senat gällande vem som skulle städa upp de enorma mängderna sopor och vem som bar ansvaret för säkerheten i Tiergarten-parken.
Dock vill ju MP samarbeta med V som är terrororganisationerna Hamas och Hizbollazs starkaste politiska fäste i Sverige, så det är ju bara en läpparnas bekännelse från Helldén.
Citera
Medlem
Vindpinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Du glömmer den "lilla" detaljen att det var terrorsekten Hamas (understödda av Palestina, Libanon och Iran) som startade kriget 7 oktober genom att mörda, lemlösta, våldta ca 1700 oskyldiga civila israeler.

Sen att en islamist ger sig på vänsterblivna HBTQ-människor som är pro folkutbytet i Tysland och Sverige är intressant. Att vänsterblivna lider av självskadebeteende, godhetsknarkande och inte förstår sitt eget bästa är sen gammalt. Karma kan man kalla händelsen. Kanske vaknar dom nu när de ser ondskan i islam och att de hatar bögar?

Jag glömmer ingenting.

Att islamister kommer slakta alla vänsterblivna i framtiden när de tagit över råder det ingen tvekan om nej. Men inte i dagsläget. Nu behöver islamisterna vänsterns fulla stöd i kampen mot Israel och öppna gränser till Europa. Vänstern som från början var en judisk skapelse har vänt sig emot judarna/Israel, och allierat sig med islamister istället.

Nu krävs det en kil mellan dessa. Det behövs interna konflikter inom vänsterns alla subgrupper som står enade mot Israel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Majoriteten av de som är religiösa muslimer ogillar muslimer skarpt.

De som eventuellt inte gör det är sekulariserade muslimer som gjort slut med islam. Ex iranier i Sverige.

Alla som kan sin koran vet att homosexualitet = brott mot gud. Det är lika allvarligt som att häda islam. Värre än mord.

Tro mig, i stort sett alla muslimer hatar homosexuella.

Ditt påstående kan du såklart styrka med en seriös källa?
Eller hittar du på som vanligt, kära rabiate extremistjävel?
Citera
2026-07-26, 11:45
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Du menar att homosexuella är att likställa med Palestinaaktivister?
Är du efterbliven eller har du en seriös källa till ditt påstående?

Du är den enda efterblivna här som drar den slutsatsen ifrån min kommentar.
Tack för att du bevisar det.

Fullkomligt hjärndött resonemang.
Citera
2026-07-26, 11:45
Medlem
Snubchurps avatar
Det blir märkligt när de som går i pride-tåget vurmar för de som sedan dödar dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in