2026-07-24, 13:46
Medlem
Gubbens avatar
High Chaparal
Skara Sommarland
Ullared
Böda camping
Ölands djurpark
Citera
2026-07-24, 13:55
Medlem
Räcker att åka till närmaste Biltema.
Citera
2026-07-24, 14:03
Medlem
Batagares avatar
Novemberkåsan är en av Sveriges äldsta och mest prestigefyllda endurotävlingar. Tävlingen pågår under nästan ett helt dygn och består av en dagsetapp och en lång nattetapp på totalt cirka 30–55 mil i mycket krävande skogsterräng och mörker.
För den hundrade upplagan av Novemberkåsan 2026 står Knivsta värd. Evenemanget arrangeras av Svenska Motorklubben (SMK Uppsala) under helgen den 7–8 november och förväntas locka tiotusentals besökare till kommunen.

https://new.smkcs.se/tavlingar/novemberkasan/
Citera
2026-07-24, 14:04
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det finns ingen alkohol att köpa på High Chaparral det är för barnfamiljer, du får uppdatera dig lite!

Sorry mina minnen är från 80-talet då jag var grabb. Då dracks det en hel del där iallafall. Själv var jag 100% fokuserad på att övertala farsan att köpa mig en ollonskotts-revolver men jag fick till slut nöja mig med en oxpiska.
Citera
2026-07-24, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Det jag kommer på är allt som har med motorer att göra.
Folkrace. Svenska rallyt. Wheels and Winge. Big power meet. Tractor pulling. Osv osv.
Vidare har vi förstås camping.
Kan det bli mer äkta wt än ovan?

Det är inte förvånande att ignoranta folk försöker lista upp vad som skulle vara wt. Men det är lika trist som alla andra som försöker skapa vi och de. Samtidigt som det används för att trycka ner och snacka skit om helt vanliga personer, som alla andra.
Citera
2026-07-24, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand
Det är inte förvånande att ignoranta folk försöker lista upp vad som skulle vara wt. Men det är lika trist som alla andra som försöker skapa vi och de. Samtidigt som det används för att trycka ner och snacka skit om helt vanliga personer, som alla andra.

Om vi säger så här. WT är överrepresenterade när det gäller SD-sympatier. Trycker inte dessa ner andra personer?
Citera
2026-07-24, 14:33
Avstängd
Dansbandsveckan i Malung. Kan väl inte bli mer wt än det?
Citera
2026-07-24, 14:34
Medlem
FjodorBajkalsjons avatar
WT är inte samma sak som lantlig arbetarklass
Citera
2026-07-24, 14:36
Medlem
Diverse marknader runt om i landet
Citera
2026-07-24, 14:36
Medlem
Batagares avatar
Vallåkraträffen 2026 äger rum den 15–16 augusti på Enoch Thulins flygplats i Landskrona. Det är Skandinaviens största bilträff för ombyggda, stylade och originalrenoverade europeiska och japanska bilar. Räkna med över 1 500 fordon, 100 utställare och fartfylld drifting.

Höjdpunkter och aktiviteter:

Sveriges Häftigaste Volvo: Den prestigefyllda finalen där årets vinnare koras, sponsrad med presentkort.

Pontus Hartman Show: Drifting i världsklass i Rislone Tune-UP Arena.

Veteranlastbilar: Målgång för Pärlrallyt och stor branschutställning på lördagen.

World of Volvo: Visar upp unika klassiker och hållbar innovation.

https://vallakratraffen.com/
Citera
2026-07-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Det jag kommer på är allt som har med motorer att göra.
Folkrace. Svenska rallyt. Wheels and Winge. Big power meet. Tractor pulling. Osv osv.
Vidare har vi förstås camping.
Kan det bli mer äkta wt än ovan?
Camping är inte WT.
Alla sommarland med Skara i spetsen.
Citera
2026-07-24, 15:14
Medlem
FallerIfallerAs avatar
WT är folk som bor på Södermalm och de åker aldrig utanför Stockholm utan sitter hela dagarna på någon uteservering med en öl!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in