2008-01-09, 17:25
Bannlyst
Planeringen inför overgrow har redan startat i cannabisforumet, det skulle vara underbart om vi kunde få ett forum för det, blir jävligt rörigt att hålla reda på alllt i 1 tråd, tror personligen att det skullle underlätta något enormt

bra eller dåligt förslag?
Citera
2008-01-09, 17:43
Medlem
Blancos avatar
bra förslag. vissa vill flytta allt till ett annat forum men ett underforum till CB skulle vara underbart
Citera
2008-01-09, 17:46
Medlem
yonnys avatar
Nej, säger jag. Tror inte Overgrow behöver såpass mycket planering att det behövs ett underforum. Det kommer max finnas tio trådar där.

Det är bättre om allt planeras i tråden men sammanfattas i ett dokument på cannabisera.se
Citera
2008-01-09, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Nej, säger jag. Tror inte Overgrow behöver såpass mycket planering att det behövs ett underforum. Det kommer max finnas tio trådar där.

Det är bättre om allt planeras i tråden men sammanfattas i ett dokument på cannabisera.se

sant som du säger... men jag blir lite småtrött på att diskussionen ständigt avbryts utav folk som frågar vart man kan fixa frön osv. och allting känns lite rörigt just nu, kanske är för att vi precis har kommit igång
Citera
2008-01-09, 17:58
Medlem
Gärna det

Visserligen så handlar ju OverGrow om att odla plantor offentligt för att väcka debatt, men man kan ju gå längre än så och göra något så att vi kan nå ut till folk året runt (iofs så kan man bara skriva i debattstart-tråden, I guess)?
Citera
2008-01-09, 19:49
Medlem
Wimms avatar
En Overgrow-FAQ borde ju någon knåpa ihop kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in