Citat:
Ursprungligen postat av
-Gustavsson
Oj det var en öm punkt.
Det gör jag verkligen inte, har många timmar på både Mantorp och Nürburgring tillskillnad från dig.
Men vi kan konstatera att du vill ha och behöver mer hjälpmedel som EU tar fram på alla nya fordon framöver. Inget fel med det.
Jaha, så nu vet du ännu mer om mig. Du säger dig veta om jag kört på banor eller inte, och att jag behöver hjälpmedel, och att jag har en öm punkt…
Tror du har hallucinationer av någon för psykiatriker välkänd art…
Mantorp körde jag första gången på redan på mitten 90tal, har inte kört på ”ringen” men kört några rundor på Knutstorp, Anderstorp, Kinnekulle, Sturup, Gälleråsen, Fankenberg, Gyllandsringen, Hockenheim, Pôle Mécanique Alès Cévennes, Rudskogen.
Men det är väl tämligen irrelevant om man kört på bana eller vilka, för det finns inget som säger att det per automatik skulle betyda att man är en bättre och säkrare förare i trafiken, därför att det är helt andra förutsättningar och mål… Men det är ju tämligen vanligt att män, ofta yngre, tror tror de är bättre och säkrare i vardagstrafiken bara för att de kan köra fort och sladda….