2026-07-22, 22:50
Medlem
tripprapporters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Brutalt att dö under semester dessutom under morgongympan

Är det verkligen säkert att jogga på spanska vägar?

Vid sidan av sitt jobb som vd var Wissmar löpcoach och testledare. Löpning har varit ett intresse i över 30 år och han har tävlat, bland annat i triatlon och Ironman.

Uppenbarligen inte.
Citera
2026-07-22, 22:53
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
du vet att de som står på ratsit är offentliga uppgifter?

Nej det visste jag inte

Alltid är det nån idiot som "vet" hur det ligger till.

Tror du att Svenssons gör sig besväret att ringa skatteverket, besöka riksarkivet eller maila domstolarna för att ta reda på allt om grannarna.
Citera
2026-07-22, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Nej det visste jag inte

Tror du att Svenssons gör sig besväret att ringa skatteverket, besöka riksarkivet eller maila domstolarna för att ta reda på allt om grannarna.
Alltid är det någon idiot som vet exakt hur svenssons tänker o gör , som man känner andra idioter känner man sig själv , om du är så jävla rädd att någon vet vad du tjänar se då till att ha en bra lön , om du är så jävla rädd att någon upptäcker att du är kriminell se då till att inte bli det ,
Citera
2026-07-22, 23:09
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
Alltid är det någon idiot som vet exakt hur svenssons tänker o gör , som man känner andra idioter känner man sig själv , om du är så jävla rädd att någon vet vad du tjänar se då till att ha en bra lön , om du är så jävla rädd att någon upptäcker att du är kriminell se då till att inte bli det ,

Det är väl snarare om jag haft en väldigt bra lön eller om jag hade haft åtråvärda fordon som jag skulle haft anledning att vara rädd. Hur tror du de utländska ligorna vet exakt vart de kan finna hjullastare, fyrhjulingar, båtmotorer och dylikt. Ratsit, Mr Koll och liknande sidor är rena smörgåsbordet för kriminella. Vet 3st gamla kärringar på över 90 som blivit.rånade i hemmet. I alla fallen bodde de ensamma på bottenplanet och det fanns en tunnel ut ur området precis jämte porten

Med hjälp av dina älsklingssidor så kan kriminella hitta och kartlägga sina offer. Det tar 5 minuter.
Citera
2026-07-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Är beredd att hålla med. Ratsit och liknande hemsidor är i min mening en cancer.

Lite för mycket information som ligger helt öppet för alla ja, men för att slippa få in diverse idioter som inte vet att hålla sig på rätt sida lagen på ens arbetsplats så är det jäkligt skönt....speciellt när det gäller droger, som idag på generationen födda på 90tal och framåt tror att man kan helgknarka lite hur som helst för att sedan komma till jobbet på måndag morgon för att tro att man då är helt ren.
Citera
2026-07-22, 23:55
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Självklart. Han var en vidrig hycklare såklart.

Tjänster som Ratsit är vad bedragare använder för att lura äldre. När babbarna satt i Spanien och lurade våra äldre på deras livsbesparingar så kan du vara säker på att det var fullt med tabbar öppna av Ratsit. Men det sket ju svin som Thony i såklart. Han spottade gärna på vanliga människor bara han kunde leva lyxliv i Spanien med sin inavlade familj.

Men han fick sig en riktig flygtur till slut denna Thony. Bara en riktigt dum jävel joggar längst en bilväg i fyllerattarnas paradis Spanien. Vi får se om pengarna han tjänat ihop på andra människors elände kommer till nytta där han är nu.

Ja, det är sjukt så mycket man kan få fram om folk. Fyra sista siffrorna, hund med ålder, namn och ras, bilinnehav mm. Allt inbrottstjuvar kan behöva, typ...
Citera
2026-07-22, 23:56
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Nu ja.

Kunde du göra det 2006?

Ingen aning. Startade Ratsit 2006? När kom Bank-ID?
Citera
2026-07-23, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Nej det visste jag inte

Samma människor som inte gör sig det besväret brukar inte heller använda ratsit. Ni är alla efterblivna får.
Citera
2026-07-23, 07:09
Medlem
Carpedijems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mbabbe
En svart VW Polo kom i mycket hög hastighet med en full babbe bakom ratten. Svensken flög ca 70 meter in i skogen, det enda man hittade först var en arm och högerbenet, de fick leta länge för att hitta resten. De fick använda motorsåg för att ta sig fram till det som var kvar av kroppen.
https://www.ultimahora.es/sucesos/ultimas/2026/07/21/2674371/jueza-deja-libertad-conductor-ebrio-mato-turista-cala-mesquida-dio-fuga.html

70 meter? Det har jag svårt att tro att han skulle ha flugit så långt. Speciellt också om han flög in i skogen. Där finns det ingen asfalt att glida på.
Citera
2026-07-23, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Ja, det är sjukt så mycket man kan få fram om folk. Fyra sista siffrorna, hund med ålder, namn och ras, bilinnehav mm. Allt inbrottstjuvar kan behöva, typ...
ja de låter väldigt intressant för en inbrottstjuv.)
Citera
2026-07-23, 09:58
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpedijem
70 meter? Det har jag svårt att tro att han skulle ha flugit så långt. Speciellt också om han flög in i skogen. Där finns det ingen asfalt att glida på.

Kansje längden från smäll till platsen?
Kan ha flugit en bra bit och glidit resterande, med tanke på att lemmar verkar ha separerats så måste energin vara enorm alt. att något träd/sten/annan fast del orsakat det.

Såg en person bli påkörd på ett övergångsställ i en sthlmsdel, mindre suv i 50-60 blås flög nog en 25- 30 meter och kanade lika långt (dog).

Så inte omöjligt ändå, men kanske lite överdrivet ochså.
Citera
2026-07-23, 10:37
Medlem
adelsnabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Tycks vara farligt att som ”kändis” att vara nere i värmen. Först MAX-arvingen och nu detta.
Är väl någon mer också som gått åt på senaste tiden?

Påminner det inte lite om "Mannen från Mallorca"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in