2026-07-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
För att det givetvis handlar om ett rasistdåd och Tidö försöker lägga locket på.

Haha du har fel gm är icke svensk så dröm vidare

Är snarare vänsterpressen som lagt locket på från order av Sveavägen 68
Citera
2026-07-22, 22:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Att man inte skriver rätt ut vilket slags filur det rör sig om handlar säkert om hans låga ålder.

Att Expo är inblandat är för att de breddat sina verksamhet nu när mångkulturen inte visat sig vara någon framgångssaga. ”Aschbergs gossar” som vi kan kalla dem har även jobbat med crime på Efterlyst innan.

Javisst, det kan man också skylla på. Men alla vet att samma regler inte gäller just för vänstermänniskor som det gör för alla andra...

Hade det varit en svensk och inte Rom som i det här fallet.. Hade vi redan vetat allt som finns att veta nu om GM in i minsta lilla detalj, inklusive längden på hans jävla näshår...
Citera
2026-07-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Vad menar du med allt det här? Handlar det om GM och var kommer informationen ifrån?

Infon om gms namn stod här:

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Och tidigare hette han Sen*t Bejz*ku men verkat ha bytt namn till Di*go D*mirov

* = a
Citera
2026-07-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
12-åringen är tydligen Rom.

Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Javisst, det kan man också skylla på. Men alla vet att samma regler inte gäller just för vänstermänniskor som det gör för alla andra...

Hade det varit en svensk och inte Rom som i det här fallet.. Hade vi redan vetat allt som finns att veta nu om GM in i minsta lilla detalj, inklusive längden på hans jävla näshår...
Jag erkänner att jag är fördomsfull, men jag har svårt att se en romsk unge sitta framför datorn och kolla på extrema sidor. Men kanske har han lyckats assimilera sig och bli svensk datornörd? Han försöker komma bort från rötterna?
Citera
2026-07-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Infon om gms namn stod här:

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Och tidigare hette han Sen*t Bejz*ku men verkat ha bytt namn till Di*go D*mirov

* = a
Och varifrån har allanmadsen fått uppgifterrna om att namnen du nämner är inblandade?
Citera
2026-07-22, 22:53
Medlem
Citat:
Och varifrån har allanmadsen fått uppgifterrna om att namnen du nämner är inblandade?

Du behöver ju citera Allannadsen om du vill ha svar på det

Vanligtvis brukar ju inte folk vilja skriva hur de vet för att inte röja sin identitet
Citera
2026-07-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Du behöver ju citera Allannadsen om du vill ha svar på det

Vanligtvis brukar ju inte folk vilja skriva hur de vet för att inte röja sin identitet
Jag är är för trött för att kolla upp ordentligt men jag har för mig att allanmadsen surfade runt på ratsit och fick upp ett namn som eventuellt passade in. Namnet som just då gällde var en ukrainare eller liknande öststatare.

Det är så här en trådsanning startar,
Citera
2026-07-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acta-Non-Verba7
Att en offentlig handling kring ett LVU-beslut maskas har ingenting att göra med verkställandet att göra. Det är ingen brottmålsdom.

LVU verkställs också.

Ge ett enda exempel på när den unges namn har maskats i en LVU-dom (utan att ha fått JO-kritik
- https://lagen.nu/avg/jo/5976-2008)
Citera
2026-07-22, 23:16
Medlem
Citat:
Jag är är för trött för att kolla upp ordentligt men jag har för mig att allanmadsen surfade runt på ratsit och fick upp ett namn som eventuellt passade in. Namnet som just då gällde var en ukrainare eller liknande öststatare.

Det är så här en trådsanning startar,

Nej första namnet som dök upp var dym!trov folk tyckte då namnet lät ukrainskt och drog då den slutsatsen

Någon i tråden hittade då en ev pappa med det namnet i förnamn dvs dymitri som är ett vanligt ukrainskt förnamn, men det stämde såklart inte alls då denna person hade 3 döttrar och varför skulle ukrainsk son och far ens dela förnamn? De har inte det i sin kultur.

Sen kom detta att det handlade om att efternamnet var demitrov och att killen finns på TikTok och gjort ett namnbyte från bukj@ru

I hbg finns bara en familj med dessa 2 efternamnen. Pappan heter efternamnet på B och mamman efternamnet på D. De är dock ej folkbokförda på den adressen där pojken ska ha befunnit sig. Kan ju finnas mängder av förklaringar till det
Citera
2026-07-22, 23:22
Medlem
Acta-Non-Verba7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
LVU verkställs också.

Ge ett enda exempel på när den unges namn har maskats i en LVU-dom (utan att ha fått JO-kritik
- https://lagen.nu/avg/jo/5976-2008)

Då vet du också att det har gjorts och kommer att göras igen. Oaktat vad JO tycker om saken.
Citera
2026-07-22, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalTantSkane
På Håkan Lundbergs gata 16 bor Di*go D*mirov 36 år, pappa till pojken?

* = e

Tillägg: på hans FB ser det dock ut som han bara har tre små barn.

Han har inga barn i den åldern
Citera
2026-07-23, 00:00
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vad tror du själv?

Ingen aning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera