2026-07-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellwittiin
Påkörd av en BMW M4, CTY161

Snabb bil iallafall

Dumt att låna ut en sådan bil till en såpass ung person.
Citera
2026-07-22, 16:33
Medlem
.ermins avatar
R.IP Milt*n
Citera
2026-07-22, 16:48
Medlem
Fruktansvärt hemskt detta och jag kan genuint inte fatta att det hänt då det är en mycket god väns son som omkommit.
Bilen ska ha haft en hastighet på runt 200+ och allt finns på film då dom va två stycken som körde och den ena filmade den andra och dom hade varsin hoj och dom va påväg hem 😭
Taket på bilen ser ut som en öppnad makrillsburk och hans hoj fanns inte en endaste del som gick att rädda. Inte ens om man försöker

Lider nått så fruktansvärt med hans familj och jag själv har sett han växa upp.

Vila i frid Mil**n
Du kommer vara oerhört saknad för all framtid
Citera
2026-07-22, 17:20
Medlem
Om de är han jag tror de är, så va han nära att mista livet för bara några år sedan, fast i en bilolycka då.

Självklart är de oerhört tråkigt när oskyldiga mister livet och speciellt när man är så ung
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2026-07-22 kl. 17:23.
Citera
2026-07-22, 17:22
Moderator
T-80Us avatar
Det här osar katt. Två unga män på MC som gör konster, kör på bakhjulet o.s.v. på trafikerad väg och filmar varandra, men allt är bilens fel?

Mje...

Jag blir gärna överbevisad om att allt var bilens fel, men lite mer information om vad som faktiskt hänt här är nog på sin plats.

Om nu allt är filmat blir det ju en smal sak.
Citera
2026-07-22, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det här osar katt. Två unga män på MC som gör konster, kör på bakhjulet o.s.v. på trafikerad väg och filmar varandra, men allt är bilens fel?

Mje...

Jag blir gärna överbevisad om att allt var bilens fel, men lite mer information om vad som faktiskt hänt här är nog på sin plats.

Om nu allt är filmat blir det ju en smal sak.

Det är nog ett delat ansvar för att inte vara vårdslös i trafiken, speciellt om det finns gott om parkeringsplatser och andra uppställningsytor att göra stunt på i kommunen. När man är 16 är konsekvenstänket inte så moget och vad spelar det för roll. Hans liv är ju över.
Citera
2026-07-22, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
R.IP Milt*n

Vilken Milt*n? Är rädd att det är en väns son men vågar inte fråga
Citera
2026-07-22, 18:51
Medlem
Vad åkte grabbarna på Moppe eller MC?
Citera
2026-07-22, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenSeven
Vad åkte grabbarna på Moppe eller MC?
Lätt mc 125cc
Citera
2026-07-22, 19:50
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZN8JJVea4/
Citera
2026-07-22, 20:06
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Jaså? Det filmades? Du syftar inte på den andra mc-olyckan som skedde på Paralellvägen i Partille intill E20 igår? De som förolyckades då är ok.

Den som förolyckats kan bara vara ok om det är ok att vara död.
Men skönt att de som var med i den andra olyckan inte skadades allvarligt.
Citera
2026-07-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Bajsa inte ner tråden.
Att skitungarna busade med sina hojar har inget samband med att en sedan blev nermejad i 200 av en något äldre skitunge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in