2026-07-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
32 kvm var väl vååååningen i Täby när flickan fick sova på en filt på golvet...? På Söder blev det litet större, och hon uppgraderades till en plats på soffan.

Rummet i Täby var bara 19 kvm om jag inte missminner mig.
Citera
2026-07-21, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Fick inte flickan sova med Linnea och Chrippa? Var det då Linnea blev svartsjuk?

Nej, hon hade ju sjuka idéer om incest - det var golvet. Likadant i Sälen, väl, om än på en madrass?

Flickans första säng var det Jonna som köpte i Norrköping.
Citera
2026-07-21, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem

Kan vara så, minns inte exakt men pyttelitet var det. Sen blev det där skitiga lägenheten på Söder med alla vidriga svartmögelsporer från badrummet.

Allt för att leka influencer.
Citera
2026-07-21, 17:48
Medlem
Citat:
Nej, hon hade ju sjuka idéer om incest - det var golvet. Likadant i Sälen, väl, om än på en madrass?

Flickans första säng var det Jonna som köpte i Norrköping.

Just så var det ja. Fruktansvärt tragiskt.
Madrassen delade flickan med Chrippa, så Linnea fick sova själv i sängen ja.
Citera
2026-07-21, 17:54
Medlem
Citat:
32 kvm var väl vååååningen i Täby när flickan fick sova på en filt på golvet...? På Söder blev det litet större, och hon uppgraderades till en plats på soffan.

Så vare. Lite till försvar i Täby bodde Linnea innan Christopher kom in I bilden. När han kom in uppdaterade de från 32 till 45 ändå 😎 Golvet till soffan. Vilken hjälte till farsa! Det berodde dock mer på hans fasad att bo innanför tullarna än dotterns skull.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-07-21 kl. 18:24.
Citera
2026-07-21, 17:56
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Så vare. Lite till försvar i Täby bodde Linnea innan Christopher kom in I bilden. När han kom in uppdaterade de från 32 till 45 ändå 😎 Gilvet till soffan. Vilken hjälte till farsa! Det berodde dock mer på hans fasad att bo innanför tullarna än dotterns skull.
Så litet är också under all kritik.

Flickan behöver ett eget rum och ännu viktigare blir det nu när det flyttat in en man.

Om han får till sitt umgänge blir situationen snabbt ohållbar.
Citera
2026-07-21, 17:57
Medlem
Citat:
Kan vara så, minns inte exakt men pyttelitet var det. Sen blev det där skitiga lägenheten på Söder med alla vidriga svartmögelsporer från badrummet.

Allt för att leka influencer.

Lägenheten på Tavastgatan var värsta slummen.

Det är som du skriver Allt för att leka influenser.
Citera
2026-07-21, 18:03
Medlem
Finns det ett eget rum till Christofer's dotter i Lägenheten i M*ntorp? Eller kommer hon få dela med hans ny barn?
Linnea har sagt att deras nya lägenhet är större en den i Linköping, men det ser inte ut så på bilderna hon lägger ut på Snapchat .
Citera
2026-07-21, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jag gillar inte parasiter som lurar till sig tex mer socialbidrag än vad de har rätt till.

Julia behöver växa upp och börja arbeta. Räcker med en deltidstjänst för att komma upp till ett socialbidrag.

Nu är din åsikter här, hos mig och i världen rätt irrelevant, precis som min, men då du nämner din kan jag ju nämna min:

Jag gillar inte parasiter som sitter i fängelse (Christopher) och skiter I sina barn. Jag gillar inte heller denna ohumana syn att ta ett jobb över att ta hand om sitt dåliga mående först. Att Julia fått avslag av Soc kommer bara göra saker värre. Med det menar jag inte att Soc avslag automatiskt är fel och Julia ska gå på bidrag villkorslöst. Jag menar att det är tragiskt. Men jag tycker Julias prioritet ska vara:

1. Dottern
2. Sitt psykiska mående
3. Jobba och få bättre ekonomi

Julia kan säkert fått avslag pga ett missat obokat samtal från vården. Visa handläggare på soc kan vara förjävlliga och inte se människan utan bara stirra ner på ett papper.

Det blir inte bättre av att farsan sitter i fängelse och skiter I sin dotter medan morsan mår dåligt. Jocke har ställt upp för barnet. Vad fan har Jacke gjort? Just det han väljer droger före barnet till hans favoritbror. Jacke har verkligen vart så engagerad i alla sina syskons barn 😎 Och vissa säger han kommer bli en bra pappa. Ja det börjar alltid med droger, behandlingshem, tuttueringar i ansiktet och spotta in i kameran på IG storys 😄
Citera
2026-07-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Fick inte flickan sova med Linnea och Chrippa? Var det då Linnea blev svartsjuk?

Var väl i Sälen bland folk men säkert i Stockholm också. Linnea är nog värre bland stängda dörrar. Christopher spelar in så kul när det tar slut 😆 De filmar varandra så mycket att de andra inte ska våga göra slut. Sunt 😆 Linnea vet vilket helvete som väntar den dag det tar slut.
Citera
2026-07-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem

Fyfan studentlägenhet eller? Mitt vardagsrum är 18 kvm 😆

Detta var i Täby också. Är hon fattig eller? Hade fattat på Strandvägen.
Citera
2026-07-21, 18:13
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Julia kan säkert fått avslag pga ett missat obokat samtal från vården. Visa handläggare på soc kan vara förjävlliga och inte se människan utan bara stirra ner på ett papper.
Om så är fallet så kommer FR ändra socialtjänstens beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in