2026-07-19, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Åhå, en tråd för idioter. Där ser man.

Du är skogsfinne med mongolida drag själv gissar jag?
Citera
2026-07-19, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
har en 16-årig kusin, Albert Braut Tjåland, som nu tagit nästa kliv i sin karriär.
https://akamai.vgc.no/v2/images/930c39b2-f34b-4693-b2cd-b1ac5579cfa8?format=auto&w=480&s=046a5a23c972a4ec4 e3939b1a33e9152dfddb097

Svårt att se skillnad på de två?
Omg, Håland värsta skönheten i jämfärelse ju. Men rödlätta brukar ha självförtroende som väger upp, plus pengar i detta fall då..
Citera
2026-07-19, 13:57
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Är det hans riktiga utseende då? Det ser ut som att han botoxat läpparna influencer style.
Och pannan
Citera
2026-07-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
Det sjuka är att enormt många kvinnor finner honom attraktiv. I skrivandets stund så ligger vackra tjejer från bl.a Colombia och gnuggar sin klitoris till Google-bilder på Haaland fantiserandes om hur han ejakulerar i deras ansikten. Nåväl, man får väl på något sett glädjas å hans vägnar att han föddes med ett, enligt kvinnor, bra utseende.
Pengar väger upp, till slut vet fruntimrena inte varför de finner honom "snygg".
Citera
2026-07-19, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja, jag har inga siffror men gissar hos 995 av 1000 kvinnor, fast han har stor näsa.

Kanske enklare för dig om jag tar Mikael Persbrandt som exempel? Han var klassad som "skitful" men med tidens gång och skådespelarprestationer blev han alla damers favorit.
Nej, herregud..
Citera
2026-07-19, 14:05
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Han är ju inte övervägande norsk, han ser helt mongolid ut. Han ser ut som resultatet av om en albinoneger fick barn med en finne, men det är han väl inte?
Är han same kanske?
Om två norska syskon har sex och får ett missbildat barn så är det ju fortfarande ett norskt barn tänker jag
Citera
2026-07-19, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Ja, samiska ihop med stora vikingagener ser det ut som.
Varför inte viking??
Rasmässigt finns inget som heter "vikingagener", det är bara nordisk ras. I Haalands fall så har han samisk påbrå utöver det norska.
Citera
2026-07-19, 14:23
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedScorpion
Rasmässigt finns inget som heter "vikingagener", det är bara nordisk ras. I Haalands fall så har han samisk påbrå utöver det norska.
Finns ingenting som talar för att Håland har samiskt påbrå. Hans utseende är arkaisk jägarsamlare fenotyp.
Sluta hacka på Hålands utseende, ni är bara avundsjuka på hans framgång.

Många bittra mutanter i tråden som tar tillfället i akt för att angripa och underminera den nordiska rasen.
Senast redigerad av StormuftinMagda 2026-07-19 kl. 14:26.
Citera
2026-07-19, 14:23
Medlem
CalleG16s avatar
Är nog bara genetiska särdrag. Jag känner minst två som liknar Haaland gällande köttig nästa större läppar och köttiga ögonbryn.
Citera
2026-07-19, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Finns ingenting som talar för att Håland har samiskt påbrå. Hans utseende är arkaisk jägarsamlare fenotyp.
Sluta hacka på Hålands utseende, ni är bara avundsjuka på hans framgång.

Många bittra mutanter i tråden som tar tillfället i akt för att angripa och underminera den nordiska rasen.
Visst "arkaisk jägarsamlartyp", fortsätt med copen.
Citera
2026-07-19, 14:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Det har förekommit mycket slavhandel i mellanöstern, en bra bit in på 1900-talet (och görs väl indirekt fortfarande). Långt tillbaka blev svenskor tillfångatagna av ryssar när de vann krig och landområden från sverige, senare har det främst varit kvinnor från kaukasus som sålts i t.e.x Konstantinopel som konkubiner till höjdare i ottomanska riket. Ljusa ryskor stod högst i kurs. Så långt fler än några "slitna 38-åriga wt" som fått barn med araber..

Jag vet inte vad du babblar om, men du har uppenbarligen glömt att ta din medicin eller är en av de analfabeterna jag nämnde där ditt släktskap har genom flera hundra år av inavel resulterat i att du har kognitiva svagheter.... Du läste mitt inlägg och detta var svaret jag fick alltså
Citera
2026-07-19, 14:31
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vad tror ni om ett släktskap med trollen i filmen Gräns?

Haaland är jävligt lik Vigo i ghostbusters 2.

Det är sjukt likt 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in