2026-07-18, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Och då klarar jag mig fint. Jag behöver inte få mitt liv förstört av man och ungar för att ha en ekonomisk livlina.
Fast gör du det?
Tänk om 30-40 år kanske det inte finns nåt pensionssystem och du får betala för all vård själv. Då kommer du dö i den egen avföring. Ingen kommer bry sig om det, på samma sätt som du inte bryr dig om någon annan.

Desto färre barn folk skaffar, desto större sannolikhet är det att det inträffar. Det är nästan garanti.
Citera
2026-07-18, 14:08
Medlem
Citat:
Och då klarar jag mig fint. Jag behöver inte få mitt liv förstört av man och ungar för att ha en ekonomisk livlina.

Varför skulle de nödvändigtvis förstört ditt liv?
Citera
2026-07-18, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Fast gör du det?
Tänk om 30-40 år kanske det inte finns nåt pensionssystem och du får betala för all vård själv. Då kommer du dö i den egen avföring. Ingen kommer bry sig om det, på samma sätt som du inte bryr dig om någon annan.

Ja.
Hellre det än att få mitt liv förstört av en oattraktiv man och barn.
Citera
2026-07-18, 14:11
Avslutad
Citat:
Ja.
Hellre det än att få mitt liv förstört av en oattraktiv man och barn.
Ja du kan väl inte få en attraktiv man, så jag kan sympatisera med det.
Citera
2026-07-18, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Varför skulle de nödvändigtvis förstört ditt liv?

Ja varför skulle en oattraktiv man istället för attraktiva killar inte förstöra mitt liv?
Börja med att svara på det så fortsätter jag sedan.
Citera
2026-07-18, 14:12
Avslutad
Citat:
Ja du kan väl inte få en attraktiv man, så jag kan sympatisera med det.

Nej eftersom män åldras som mjölk. Därför är det bättre att ta en ung kille och byta ut honom när åldern tar ut sin rätt och kuken inte kan leverera som förr.
Citera
2026-07-18, 14:14
Avslutad
Citat:
Nej eftersom män åldras som mjölk. Därför är det bättre att ta en ung kille och byta ut honom när åldern tar ut sin rätt och kuken inte kan leverera som förr.
Ja precis som du själv.

Just mäns kukar håller rätt bra faktiskt. Så det är mer ett cope du kör med.
Citera
2026-07-18, 14:17
Avslutad
Citat:
Ja precis som du själv.

Just mäns kukar håller rätt bra faktiskt. Så det är mer ett cope du kör med.

Min lust har ökat med åren.
Och nej, kukar håller inte bra. Därför byter jag ut killarna till yngre.
Citera
2026-07-18, 14:19
Avslutad
Citat:
Min lust har ökat med åren.
Och nej, kukar håller inte bra. Därför byter jag ut killarna till yngre.
Det är inte lusten jag syftar på utan det fysiska förfallet.

Jo, att du inte lyckas få igång kukarna är inte synonymt med att de inte fungerar.
Citera
2026-07-18, 14:24
Medlem
Citat:
Nej som tur är kommer jag aldrig få uppleva att få storslagna vandringar och sevärdheter förstörda av gnäll och barn som vill göra annat. Eller att behöva dra ner på antalet resor för att jag måste betala för att ha med en unge som jag inte vill ha.

Nej jag tänker såklart inte få mitt liv förstört för samhällets skull.

Rätt svårt att vara promiskuös då jag håller mig till en kille. Men hellre promiskuös än att ha en oattraktiv man.

Killar är hur lätta som helst att få. Så inga problem.
Hellre andrahandssorteringen än att vara fast med en oattraktiv man som inte ens klassas som andrahandssortering.
Ett barn fyller inga hål, den förstör det.

Jaha då sitter jag väl ensam då. Då kommer jag glädjas åt att åtminstone inte vara fast med en oattraktiv man och barn.

Precis, du tänker mer på dig själv och dina egna behov än samhället eller att du är del i någonting större.

Killar är jättelätt att få. Men tro mig, kvinnor blir äldre, förfaller och försvinner från marknaden. Det kommer även gälla dig.

Hur gammal är din kille? Han kommer med störda sannolikhet att lämna dig för att du inte vill ha barn.
Senast redigerad av Seasons15 2026-07-18 kl. 14:26.
Citera
2026-07-18, 14:24
Avslutad
Citat:
Det är inte lusten jag syftar på utan de fysiska förfallet.

Jo, att du inte lyckas få igång kukarna är inte synonymt med att de inte fungerar.

Och ändå duger jag för unga killar och behöver inte nöja mig med en oattraktiv äldre man.

Jag räknade med den kommentaren. Men vad synd för dig att dessa män själva sagt att dom inte är som när dom var 20. Och att 20-åringarnas kukar "trots mig" lyckas spruta och vara redo igen efter ett par minuter. Så berätta nu, om 20-åringarna klarar av att ladda om efter 1-2 minuter "trots mig", varför klarar inte dom äldre männen det utan måste vänta längre mellan omgångarna?
Citera
2026-07-18, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Precis, du tänker mer på dig själv och dina egna behov än samhället eller att du är del i någonting större.

Hur gammal är din kille?

Ja självklart gör jag det. Samhället gynnas inte av att jag går runt bitter på grund av ett förstört liv och ska uppfostra en unge som är orsaken till att mitt liv är förstört.

25. Så dags att byta ut honom snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in