2026-07-18, 02:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Vi får bojkotta skiten. Jag har vägrat sociala medier sedan Facebook utan några problem. Den enda förlusten är att jag inte kan se vissa restaurangers menyer.
Överlever.

Bra så. Tanken med sociala medier var ju god, att människor ska kunna träffas och utbyta tankar. Den goda sidan finns, men de destruktiva elementen är betydande, i synnerhet i händerna på unga flickor utan ett uns av kritiskt förhållningssätt. Jag har släktingar vars 11-åriga dotter hängde ut sig i någon modeblogg via Youtube på nätet. Kommentarsfältet fylldes av vuxna män och kommentarer om hennes kropp och så vidare. Inget hat mot män i allmänhet, jag är en mansrättsaktivist, men idioter existerar som bekant. Att ge döttrar bekräftelse på att de är universums centrum och att allt roterar kring deras navel är direkt skadligt. Sätt gränser!
Citera
2026-07-18, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Bra så. Tanken med sociala medier var ju god, att människor ska kunna träffas och utbyta tankar. Den goda sidan finns, men de destruktiva elementen är betydande, i synnerhet i händerna på unga flickor utan ett uns av kritiskt förhållningssätt. Jag har släktingar vars 11-åriga dotter hängde ut sig i någon modeblogg via Youtube på nätet. Kommentarsfältet fylldes av vuxna män och kommentarer om hennes kropp och så vidare. Inget hat mot män i allmänhet, jag är en mansrättsaktivist, men idioter existerar som bekant. Att ge döttrar bekräftelse på att de är universums centrum och att allt roterar kring deras navel är direkt skadligt. Sätt gränser!
Ingen tonåring kan hantera det. Vi ser ju att inte ens vuxna kan.

Jag är tacksam jag växte upp utan. Tycker synd om de unga nu.
Citera
2026-07-18, 03:14
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Ingen tonåring kan hantera det. Vi ser ju att inte ens vuxna kan.

Jag är tacksam jag växte upp utan. Tycker synd om de unga nu.

Ja, det är synd om många unga nu, och i synnerhet unga killar. Har du inte positiva vuxna förebilder så är det kört. Jag är inte den mest moraliskt högstående individen, men jag har åtminstone försökt ingjuta social ryggrad i mina barn. Jag har dessutom försökt ge dem de bästa ekonomiska förutsättningarna, utan studieskulder. Det har kostat, pappa betalar, men inte villkorslöst.
Citera
2026-07-18, 03:32
Medlem
loooser123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Kors i taket, stoppa pressarna och hylla apparna: 25-åriga tjejer kan nu välja och vraka.

Det kan även killar som är heta göra.
Citera
2026-07-18, 03:38
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Dagens unga kvinnor har orealistiska krav och är förstörda av sociala medier. Du ljuger med andra ord.
Nej det gör jag ju självklart inte eftersom det alldeles bevisligen finns hur många unga män som helst som har kvinnliga partners. Sen kanske sagda brudar i hemlighet sitter och fantiserar om Grönländsk prins i ett rosa slott, vad vet jag. Det är ju ingen större skillnad mot att deras unga män i hemlighet sitter och fantiserar om porrstjärnor med stora bröst.
Citera
2026-07-18, 03:41
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Nej det gör jag ju självklart inte eftersom det alldeles bevisligen finns hur många unga män som helst som har kvinnliga partners. Sen kanske sagda brudar i hemlighet sitter och fantiserar om Grönländsk prins i ett rosa slott, vad vet jag. Det är ju ingen större skillnad mot att deras unga män i hemlighet sitter och fantiserar om porrstjärnor med stora bröst.

Haha, många män har partners. Hur fan kan det bevisa något?
De flesta unga män vill bara ha en jordnära tjej som inte knullat med hela kvarteret. Svårt att finna i dessa dagar....
Citera
2026-07-18, 04:13
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Haha, många män har partners. Hur fan kan det bevisa något?
De flesta unga män vill bara ha en jordnära tjej som inte knullat med hela kvarteret. Svårt att finna i dessa dagar....
Tja, men ta dig själv som exempel. Du har ju helt orealistiska och orimliga krav på kvinnor. Vilket vi ju vet provocerar en jävla massa människor. Och det skiter väl du i, du tycker rentav det är kul. Och i slutänden nöjer du dig med att vara gift med en kvinna som inte vill ha sex med dig.

Kvinnor, tja det kan väl också sitta och gaffla krav precis som dig. Du blir provocerad av det. Det skiter väl dom i. Och i slutändan så väljer de i vilket fall en helt jävla vanlig lätt överviktig svetsare med liten kuk och en tvåa i skärholmen.

Vart i ligger skillnaden menar du? Att det är jättemycket jobbigare när just du blir provocerad av något?
Citera
2026-07-18, 04:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Tja, men ta dig själv som exempel. Du har ju helt orealistiska och orimliga krav på kvinnor. Vilket vi ju vet provocerar en jävla massa människor. Och det skiter väl du i, du tycker rentav det är kul. Och i slutänden nöjer du dig med att vara gift med en kvinna som inte vill ha sex med dig.

Kvinnor, tja det kan väl också sitta och gaffla krav precis som dig. Du blir provocerad av det. Det skiter väl dom i. Och i slutändan så väljer de i vilket fall en helt jävla vanlig lätt överviktig svetsare med liten kuk och en tvåa i skärholmen.

Vart i ligger skillnaden menar du? Att det är jättemycket jobbigare när just du blir provocerad av något?

Oj, vad triggad du är! Min fru är en ytterst välskapt och traditionell kvinna. Jag valde bra när det begav sig! Sådana kvinnor tillverkas inte längre. Jag har inte orealistiska krav på de kvinnor mina söner ska dejta. Det räcker med att de inte knullat hela kvartertet eller är rena gold diggers. Är det för mycket begärt menar du? Motivera i så fall.

Citat:
Och i slutändan så väljer de i vilket fall en helt jävla vanlig lätt överviktig svetsare med liten kuk och en tvåa i skärholmen.
Källa på det?
Senast redigerad av WordWarrior 2026-07-18 kl. 04:23.
Citera
2026-07-18, 04:31
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Oj, vad triggad du är! Min fru är en ytterst välskapt och traditionell kvinna. Jag valde bra när det begav sig! Sådana kvinnor tillverkas inte längre. Jag har inte orealistiska krav på de kvinnor mina söner ska dejta. Det räcker med att de inte knullat hela kvartertet eller är rena gold diggers. Är det för mycket begärt menar du? Motivera i så fall.
Det är inte särskilt relevant vad du har för krav varken på din mamma eller dina söners partners. Vi pratar om dina egna krav på kvinnor som du bör kunna relatera till. Du har ju så att säga aldrig gjort någon hemlighet av att du avskyr kvinnor och egentligen allt de företar sig.

Och det är väl helt okej om du trivs med det! Jag menar det på allvar. Du är ju trots allt en rätt underhållande figur på forumet av den anledningen.

Problemet är att du blir inte så trovärdig när du blir förbannad på att kvinnor har krav på män som du upplever som helt orimliga. Eller låt oss säga så här, det blir på något vis löjeväckande. Vad du gör är ju att du sänker dig själv till den nivå du avskyr. Men kom igen, det vet du ju redan. Du gillar mest att tjafsa.
Citera
2026-07-18, 04:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är inte särskilt relevant vad du har för krav varken på din mamma eller dina söners partners. Vi pratar om dina egna krav på kvinnor som du bör kunna relatera till. Du har ju så att säga aldrig gjort någon hemlighet av att du avskyr kvinnor och egentligen allt de företar sig.

Och det är väl helt okej om du trivs med det! Jag menar det på allvar. Du är ju trots allt en rätt underhållande figur på forumet av den anledningen.

Problemet är att du blir inte så trovärdig när du blir förbannad på att kvinnor har krav på män som du upplever som helt orimliga. Eller låt oss säga så här, det blir på något vis löjeväckande. Vad du gör är ju att du sänker dig själv till den nivå du avskyr. Men kom igen, det vet du ju redan. Du gillar mest att tjafsa.

Du gör precis allt du kan för att förringa en meningsmotståndare, men jag måste meddela dig om att du misslyckas totalt. Avskyr kvinnor? Inte alls, det där är ett epitet du försöker klistra på mig. Däremot kritiserar jag dagens ideologiska paradigm, och de ideal som är rådande bland unga kvinnor idag, och som riskerar att sänka den västerländska civilisationen.

Ja, jag är unik och episk, det känner jag mycket väl till...
Senast redigerad av WordWarrior 2026-07-18 kl. 05:02.
Citera
2026-07-18, 05:14
Medlem
Citat:

Du menar fruntimmersfasoner?
Ack ja, har ofta tänkt detsamma. Men som du säger så är det underhållande.

Men klart karln ska ha orimliga krav på motsatta könet. Det är ju ändå inte relevant för människan ifråga är gift och nyttjar köpekött

Men då ska faan jag som är ute efter gratiskött få ställa samma krav. Eftersom jag är kvinna och vi får knulla hur mycket vi vill!
Jag vill ha en skäggig pappakropp som doftar som en nyfödd bebis och därmed basta. (Usch, nu äcklade jag nästan mig själv.)
En putig söt bakdel och en perfekt näsa annars går han bort. Innehållet i huvudet? Glöm det, alla killar är horor. Förutom de som tycker om mig. För nu gäller det att knulla och det ska helst ske snabbt och utan betänketid. Hela tiden och överallt. Med så många olika som möjligt, jajemensan.
Men just nu känns det lite ensamt så jag kan gå med på i stort sett det mesta.

Nej visst ja, jag har ju ett antal vibratorer här precis bredvid. Glöm allt jag skrev tidigare. Det reder sig tills jag blir förälskad. Lär hända inom tio eller tjugo år
Senast redigerad av XY3000 2026-07-18 kl. 05:16.
Citera
2026-07-18, 06:12
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Du gör precis allt du kan för att förringa en meningsmotståndare, men jag måste meddela dig om att du misslyckas totalt. Avskyr kvinnor? Inte alls, det där är ett epitet du försöker klistra på mig. Däremot kritiserar jag dagens ideologiska paradigm, och de ideal som är rådande bland unga kvinnor idag, och som riskerar att sänka den västerländska civilisationen.
Och där har vi det. Du har alltså krav på kvinnor som är helt orimliga i modern tid. Vilket du alldeles självklart känner till. Det blir ganska löjligt om du skulle säga att nej, det visste du inte om. Saken är nämligen den att du all väsentlighet kritiserar just kvinnor i dina inlägg, inte samhällets konstruktion. Även om det också kan ha hänt att du gjort. Ergo, det är kvinnor du har krav på. Inte så mycket samhället.

Detta samtidigt som till synes har accepterat att exempelvis din fru inte lever upp till dina krav. Vilket är helt okej! Det är helt mänskligt och naturligt. Om jag själv exempelvis får spekulera helt fritt vilka krav jag har på bilar så skulle det väl landa någonstans i Ferrari eller något. Samtidigt som jag istället kör en Ford. Och det trivs jag med. Precis som du trivs med din fru.

Och kvinnor fungerar på samma sätt. Det är inte konstigare än så. Ja de har väl en massa krav precis som du. Det är det jag vill belysa bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in