Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
Det är inte särskilt relevant vad du har för krav varken på din mamma eller dina söners partners. Vi pratar om dina egna krav på kvinnor som du bör kunna relatera till. Du har ju så att säga aldrig gjort någon hemlighet av att du avskyr kvinnor och egentligen allt de företar sig.
Och det är väl helt okej om du trivs med det! Jag menar det på allvar. Du är ju trots allt en rätt underhållande figur på forumet av den anledningen.
Problemet är att du blir inte så trovärdig när du blir förbannad på att kvinnor har krav på män som du upplever som helt orimliga. Eller låt oss säga så här, det blir på något vis löjeväckande. Vad du gör är ju att du sänker dig själv till den nivå du avskyr. Men kom igen, det vet du ju redan. Du gillar mest att tjafsa.
Du menar fruntimmersfasoner?
Ack ja, har ofta tänkt detsamma. Men som du säger så är det underhållande.
Men klart karln ska ha orimliga krav på motsatta könet. Det är ju ändå inte relevant för människan ifråga är gift och nyttjar köpekött
Men då ska faan jag som är ute efter gratiskött få ställa samma krav. Eftersom jag är kvinna och vi får knulla hur mycket vi vill!
Jag vill ha en skäggig pappakropp som doftar som en nyfödd bebis och därmed basta. (Usch, nu äcklade jag nästan mig själv.)
En putig söt bakdel och en perfekt näsa annars går han bort. Innehållet i huvudet? Glöm det, alla killar är horor. Förutom de som tycker om mig. För nu gäller det att knulla och det ska helst ske snabbt och utan betänketid. Hela tiden och överallt. Med så många olika som möjligt, jajemensan.
Men just nu känns det lite ensamt så jag kan gå med på i stort sett det mesta.
Nej visst ja, jag har ju ett antal vibratorer här precis bredvid. Glöm allt jag skrev tidigare. Det reder sig tills jag blir förälskad. Lär hända inom tio eller tjugo år