2026-07-17, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Jag har inte statistiken för alla år. Har aldrig påstått att jag har det heller.

Ändå säger du "många", då det uppenbarligen inte finns noterat mer än 3st? (enligt FiskarStina)
Citera
2026-07-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totenhosen
Ändå säger du "många", då det uppenbarligen inte finns noterat mer än 3st? (enligt FiskarStina)

Under 2025. Jag har följt Dumpen längre än ett år.
Citera
2026-07-17, 22:58
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
I denna tråd ligger fokus på Dumpen, och de juridiska, samt anhörigas konsekvenser av denna sida. Samt Patrik och Sara och deras tillvägagångssätt. Gäddor diskuteras i annan tråd.
Att Dumpen kallar barnen för barn borde väl ingå i diskussionen om Dumpen.
Jag tyckte det var märkligt att man såg det som ett problem att kalla barnen för barn, småflickor, småpojkar osv. Det borde ju vara en bagatell om man ser till vad ämnet handlar om, gäddor som söker barn i sexuellt syfte.
Citera
2026-07-17, 22:59
Medlem
Citat:
Under 2025. Jag har följt Dumpen längre än ett år.

Jag också. Och relevansen för dina "många" hänför sig till hela perioden. Och det är just detta jag vill att du ska bekräfta med substans och länkar till vilka du tänker på. Inte endast en subjektiv känsla från din sida.
Citera
2026-07-17, 23:07
Medlem
Citat:
Jag också. Och relevansen för dina "många" hänför sig till hela perioden. Och det är just detta jag vill att du ska bekräfta med substans och länkar till vilka du tänker på. Inte endast en subjektiv känsla från din sida.

Vart vill du komma med det här?

Jag har inte data över alla år Dumpen funnits. Så självklart är det en subjektiv bedömning av gäddorna jag sett. Men det har väl inte du heller?
Citera
2026-07-17, 23:13
Medlem
Citat:
Vart vill du komma med det här?

Jag har inte data över alla år Dumpen funnits. Så självklart är det en subjektiv bedömning av gäddorna jag sett. Men det har väl inte du heller?

Vad jag vill komma åt är att man ska ha viss relevans i diskussioner, och inte komma med lösryckat påstående.
Citera
2026-07-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Att Dumpen kallar barnen för barn borde väl ingå i diskussionen om Dumpen.
Jag tyckte det var märkligt att man såg det som ett problem att kalla barnen för barn, småflickor, småpojkar osv. Det borde ju vara en bagatell om man ser till vad ämnet handlar om, gäddor som söker barn i sexuellt syfte.

Du skrev dock "Fokus bör ligga på gäddorna som ger sig iväg för att utnyttja barn sexuellt."
Och detta är inte trådens ämne.

Nu ska jag ut å skjuta min ponny, så jag har färskt kött till frukostmackan...
Citera
2026-07-17, 23:17
Medlem
Citat:
Vad jag vill komma åt är att man ska ha viss relevans i diskussioner, och inte komma med lösryckat påstående.

Du kontrar med att 2025 var det tre stycken. Den datan säger just det. Men inte för alla andra år.
Om inte du har något som säger något annat?
Citera
2026-07-17, 23:19
Medlem
Citat:
Du kontrar med att 2025 var det tre stycken. Den datan säger just det. Men inte för alla andra år.

Och dina data för andra år, är som upprepat efterfrågade.
Citera
2026-07-17, 23:20
Medlem
Citat:
Och dina data för andra år, är som upprepat efterfrågade.

Som jag skrev.

Citera
2026-07-17, 23:20
Medlem
Citat:

Kontrar med uppgifter dumpen själv tillhandahåller. Du är bara för mycket.
Omg
Citera
2026-07-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Kontrar med uppgifter dumpen själv tillhandahåller. Du är bara för mycket.
Omg

Ja enligt dig borde väl inte deras uppgifter vara någon sanning i.

Men i detta fallet gör du nog ett undantag gissar jag?

Du brukar väl inte gilla Dumpen som källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in