2026-07-16, 19:40
Bannlyst
Folk har mindre sex nu än innan internet fanns
Citera
2026-07-16, 19:42
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Det försämrar onekligen oddsen.
Ja det stora problemet är att alla dessa är 60+ men har man inget problem med ålder osv och gillar Babuschkas så är det helt rätt väg att gå
Citera
2026-07-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det är väl inte så fel att ha preferenser? Vissa män tänder på jättebröst, det är inga konstigheter.

Jag tycker att det låter jättebra att dagens unga ses och ligger!

Du tycker inte det är något konstigt med tjejer som har krav att man ska ha minst 25 cm i byxan?

Ok.
Citera
2026-07-16, 20:37
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Ååååh, det är du som använder amerikanska kärringuttryck, min loverboy
Ha! Nolla, googla Lill-Babs, snorunge.
Citera
2026-07-16, 20:52
Medlem
På BC finns det 72039 killar och
6061 tjejer för att ta ett exempel, ni kanske själva kan räkna ut vilket av könen som kan välja och vraka.
Senast redigerad av gscoIkljyikdvkhfdI 2026-07-16 kl. 20:56.
Citera
2026-07-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
På BC finns det 72039 killar och
6061 tjejer för att ta ett exempel, ni kanske själva kan räkna ut vilket av könen som kan välja och vraka.

och 80 % av kvinnor attraheras till 20% av män som ser ut som david beckham, brad pitt och mbappé tex som fick väldans massa "skjut" när han var på besök i Sverige sommaren 2024. gåtan bara fortsätter.
Citera
2026-07-16, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Ja det stora problemet är att alla dessa är 60+ men har man inget problem med ålder osv och gillar Babuschkas så är det helt rätt väg att gå

Det är inte riktigt min smak. Ska jag ligga med någon ny kvinna så bör hon vara ca 10-20 år yngre.
Inte 10+ år äldre .
Citera
2026-07-16, 22:52
Medlem
Harry.Flinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Det som incels gnäller på är att man tydligen måste jobba åtminstone lite själv för att få sig ett ligg. Typ kamma till sig, ta på sig rena kalsonger och presentera sig själv för en brud. De insisterar istället på att man ju bara borde kunna skapa ett konto på Tinder och ha "Jag vill ligga" som profiltext. Sen invänta drivor med svar från kvinnor. När det inte fungerar så blir de arga och frustrerade.

VA? Menar du att jag har gjort fel i alla dessa år?
Citera
2026-07-16, 22:53
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Det är inte riktigt min smak. Ska jag ligga med någon ny kvinna så bör hon vara ca 10-20 år yngre.
Inte 10+ år äldre .
Ja jag vet ju inte din ålder men från 30 och uppåt och speciellt 40 uppåt är det ett sjukt överskott av kvinnor där. Killarna drog eller söp ihjäl sig.
Citera
2026-07-16, 22:57
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry.Flink
VA? Menar du att jag har gjort fel i alla dessa år?
Det stämmer inte ens. Vafan, jag kan sitta hemma i kallingarna och ragga hejvillt. Jag gör det just nu. Det alla incels inte fattat är att det är smart att först snacka med tjejen ett tag innan man börjar skicka kuk-bilder. Man behöver egentligen bara vara trevlig, har de väl matchat så är det ju för att de åtminstone tycker du känns rimlig. Sen kanske det inte blir nåt i helgen men kanske en helg om två månader. Man vet aldrig.
Citera
2026-07-17, 00:00
Medlem
Tinder och andra dejtingappar är helt döda numera. Ingen använder skiten. Hinge är väl den nya grejen, men där så är ju kvinnorna (särskilt de som ser bra ut och inte har barn) riktigt oseriösa och vill bara ha bekräftelse. Som bäst kan en stabil normalsnygg kille få en söndertatuerad pundare med barn i bagaget om det nu ska bli ligga.
Citera
2026-07-17, 00:04
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklistan
Ja precis, pöjkarna kommer aldrig kunna välja o vraka. Sorry men det går inte att hacka verkligheten
Det går. Till de som önskar att inta den positionen.

Du får använda fuskkoder eller hitta svaret så löser det sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in