2026-07-16, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kincop
Jag undrar över två ting:
BO har på sin FB sida bild där han "stoltserar" med jaktvapen och fällt vilt.. Om han nu har dessa domar på sig sedan tidigare så kan han knappast ha egna jaktvapen. Allltså, antingen fejkar han bilden (varför?) eller så har han inte dessa domar.. You tell me.

I en lokalblaska läste jag att nån av MGM hade kopplingar till Mölnlycke gänget (437 eller vad fasen postnumret nu är..)?
Jag har jagat med honom och det är helt naturligt ta bild när vi skjutit en älg, kanske rentav jag som tog bilden.
Citera
2026-07-16, 13:00
Medlem
Frågan år vilka som är värst egentligen ur ett samhällsperspektiv: knarkpundarna som åkte fast eller stora gruppen av WT som har uppenbarliga problem med läsförståelsen.
Man ser en stor? grupp av människor som blandar ihop händelser vid Stenungsund vs Mölnlycke.

Ser man ur samhällets perspektiv så är denna WT-grupp troligen extremt skadlig då den fördummar samhället och sprider en toxisk stämning. WTs fördummade aplogik verkar gå ut på att invandrare är svaret på alla deras tillkortakommanden.

Sen finns det ytterligare en grupp som avsiktligen försöker skapa drev/vinna politiska poäng trots underliggande felaktigheter. Denna grupp är ännu värre än WT.
Senast redigerad av riseandshinegbg 2026-07-16 kl. 13:03.
Citera
2026-07-16, 13:21
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
435 heter packet tror jag, men när var BO dömd? Mindre brott i ungdomen gallras väl och jaktfoton kan vara tagna innan ringa narkotika eller vad det var i (påstådd) närtid?

Det är småbrott från de senare åren. En var mot knivlagen, förmodligen i samband med jakt. Sen ringa narkotika, 0,25g. Var också något år sedan, men inte samma tillfälle. Jaktbilden är äldre än så
Citera
2026-07-16, 13:22
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riseandshinegbg
Frågan år vilka som är värst egentligen ur ett samhällsperspektiv: knarkpundarna som åkte fast eller stora gruppen av WT som har uppenbarliga problem med läsförståelsen.
Man ser en stor? grupp av människor som blandar ihop händelser vid Stenungsund vs Mölnlycke.

Ser man ur samhällets perspektiv så är denna WT-grupp troligen extremt skadlig då den fördummar samhället och sprider en toxisk stämning. WTs fördummade aplogik verkar gå ut på att invandrare är svaret på alla deras tillkortakommanden.

Sen finns det ytterligare en grupp som avsiktligen försöker skapa drev/vinna politiska poäng trots underliggande felaktigheter. Denna grupp är ännu värre än WT.

Då tillhör du den gruppen. WT som sprider dynga alltså. Du kallade en helt vanlig badplats för skum. Lol. Snacka om att kasta sten i glashus.
Senast redigerad av Hulebacken 2026-07-16 kl. 13:52.
Citera
2026-07-16, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riseandshinegbg

Mitt i prick! 🎯 Fallet i sig är såklart fruktansvärt men pöbeln som inte orkar läsa mer än en rad och sedan kommenterar brett och vilt är fanimej katastrof för samhället! Här på Flashback är en sak, men se alla tusentals kommentarer i olika trådar på Facebook upplagda med helt felaktig info som folk bara köper rakt av är sjuuukt! Folk är inte dumma, de är dummare 🤯😫
Citera
2026-07-16, 13:47
Medlem
Var inte han den ena av dom han som hoppade på Östers Sebastian Starke Hedlund förra året?

https://www.gp.se/sport/fotboll/ifk-goteborg/skandalscener-i-ifk-goteborgs-match-supporter-pa-planen.bbdfe88e-887b-4df1-a591-25cf5c8c3e78?utm_sou rce=chatgpt.com
Citera
2026-07-16, 13:48
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallen8585
Bilden som tidningen visar är ca 5 år gammal. BO har de senaste åren sett ut som ett ras pga. Osunt leverne, alkohol och droger.

Pratade med en kille som känner BO föräldrar idag, han säger att din bild är skitsnack.
Du skriver korta kryptiska meddelanden. Om du vill smutskasta BO kan du väl iaf skriva så att alla förstår.
Citera
2026-07-16, 13:52
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Tänker att de som vill hedra en helt i onödan avliden och omtyckt människa inte gör saken bättre genom att härja som du gör på Flashback.

Så alla ljuger koordinerat? Är detta din personliga konspirationsteori? Hahah, gubben.
Citera
2026-07-16, 14:28
Medlem
Tuors avatar
Jag var 100% säker på att det var blattar eller negrer som var GM när media skrev "gäng" eftersom gäng betyder blattar eller negrer 99 gånger av 100. Fine, jag erkänner att jag hade fel men statistiken var på min sida.

Det är provocerande att man verkar ha varnat för en eller flera (?) GM på grund av deras historik.

Det blev till slut någon som råkade illa ut. Hur länge ska vi behöva ha det så här egentligen?

Det mesta tyder på att åtminstone ena GM borde ha suttit inlåst.
Vi är verkligen slappa i Sverige.
Citera
2026-07-16, 14:41
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hvits3rk
Varför är det propaganda när du själv spekulerar vidare..?

Förstår inte riktigt frågan.

Att spekulera är inte samma sak som att propagera.

Det kan ibland finnas anledning att ifrågasätta sånt som tycks vara propaganda när man spekulerar.

Men visst, nedskräpning kan vara orsak till att bråk uppstod. Även en sen tidigare existerande konflikt mellan bo och mgm. Eller nån annan orsak.
Citera
2026-07-16, 14:44
Medlem
KristoferAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Det är småbrott från de senare åren. En var mot knivlagen, förmodligen i samband med jakt. Sen ringa narkotika, 0,25g. Var också något år sedan, men inte samma tillfälle. Jaktbilden är äldre än så
Knivbrottet - hade med sig kniv på krogen. Fälld i både tingsrätten och hovrätten.

Narkotikabrottet - amfetamin.

En dom för rattfylleri också. 1.4 promille.

Var han ledsångare i kyrkokören också?
Citera
2026-07-16, 14:47
Medlem
Nån som vet vem den tredje häktade är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in