2026-07-16, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Enligt gp så kan vi numera ”välja och vraka bland potentiella sex partners” och bara plocka upp appen när lusten faller på.

Artikeln är bakom betalvägg men ingressen räcker att läsa för mig https://www.gp.se/livsstil/darfor-ar-det-klassiska-krogragget-pa-utdoende-.d5467090-cd9f-451b-b44e-a220fb881e94

Samtidigt!
Gonorre ökar i Norrbotten och ingen vet varför!
Mattias har haft Gonorre och Klamydia fem gånger och han vet inte heller varför!
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mathias-har-haft-gonorre-och-klamydia-fem-ganger
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/gonorre-okar-i-vasterbotten-men-ingen-vet-varfor
Citera
2026-07-16, 08:17
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
De kanske inte vet om den appen?

Appen de skall skaffa heter grinder.
Citera
2026-07-16, 08:24
Medlem
Tror inte det av anledningen allt färre kvinnor gillar män. 70% är vänster.

Det är ett fåtal män som får sex ,nästan 50% är helt utan och den nivån ökar varje månad.

Den enda chansen några till ska få sex är att öka andelen kvinnor.
Citera
2026-07-16, 09:20
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Eller så är incels riktigt vidriga personer som ingen vill röra ens med en 3 meter lång påle.

Eller en som råkas vara kortare än 184 cm
Citera
2026-07-16, 09:29
Medlem
Sqrbankens avatar
Alla kvinnor, från 2 till 10 på skalan, intresserar sig enbart för 8-10 bockarna. Helt otroligt att vissa aktörer i samtiden inte vill kännas vid detta.

Nej, hade jag varit kvinna hade jag nog varit likadan, så för inget könskrig här.
Citera
2026-07-16, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Eller en som råkas vara kortare än 184 cm
Nej du. Jag är 173 och har aldrig haft brist på intresserade kvinnor.
Citera
2026-07-16, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Och om tvångsgifte var lagligt så kanske du haft en fru.

Eller om Sverige hade haft minst 100,000 singelkvinnor till i parbildande ålder. Staten hade gärna fått ha en massinvandring av singelkvinnor för att underlätta för oss.
Citera
2026-07-16, 11:20
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Det som incels gnäller på är att man tydligen måste jobba åtminstone lite själv för att få sig ett ligg. Typ kamma till sig, ta på sig rena kalsonger och presentera sig själv för en brud. De insisterar istället på att man ju bara borde kunna skapa ett konto på Tinder och ha "Jag vill ligga" som profiltext. Sen invänta drivor med svar från kvinnor. När det inte fungerar så blir de arga och frustrerade.
Apparna är dock sinnessjuka så det blir en dålig jämförelse. Är så otroligt snedvriden könsfördelning på Tinder att snygga svenska killar - alltså i häradet topp-20% på appen - blir avmatchade av överviktiga och feta afrobrudar och arabkvinnor.
Citera
2026-07-16, 11:33
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Eller om Sverige hade haft minst 100,000 singelkvinnor till i parbildande ålder. Staten hade gärna fått ha en massinvandring av singelkvinnor för att underlätta för oss.

Och som endast fick medborgarskap om de gifte sig, utan det kravet så hade det nog bara blivit att hunkarna hade fått mer att göra. Eller vad tror du gljsldjfnoltenjl?
Citera
2026-07-16, 11:37
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Det är ju bra för dem som vill välja och vraka bland sexpartners?

Vi som gillar kärlek och långa förhållanden och vardagsromantik där man ser tillbaka på att ha en människa man är unik inför och som är helt unik i ens eget liv kan inte bry oss mindre.

Det riktiga äventyret börjar när man hittar någon som man gillar och behåller.

Stackars Diana som konsumerar människor.
Citera
2026-07-16, 11:44
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passadhi
Nej du. Jag är 173 och har aldrig haft brist på intresserade kvinnor.

Jag är faktiskt också 173 och det brukar gå rätt bra för mig på kvinnofronten, men jag vet också att jag bommat några gånger pga längd. Jag tror ditt antagande kan vara felaktigt I att min tes inte stämmer för att det gått bra för dig. Sannolikheten att det gått bra för dig beror mer sannolikt på att du är ovanligt bra på att skaffa kvinnor snarare än att min tes är fel.
Citera
2026-07-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och som endast fick medborgarskap om de gifte sig, utan det kravet så hade det nog bara blivit att hunkarna hade fått mer att göra. Eller vad tror du gljsldjfnoltenjl?

Nej jag förespråkar inte tvångsgifte däremot måste vi ha in fler unga singelkvinnor i Sverige. Lösaktigheten du nämner är mer av ett västerländskt fenomen.
Senast redigerad av gscoIkljyikdvkhfdI 2026-07-16 kl. 12:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in