2026-07-15, 20:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono

Någon som tror sig veta var?
Du har själv presenterat Brays felaktigheter flera gånger - t.ex när du länkat hans skisser där han trycker in en laddning i Røden på ett utrymme som är mindre än hälften så stort som han påstår att laddningen är - eller när du länkat hans felaktiga påståenden om hur fort blod borde synas i skadan på halsen.

Till det kan vi ju tillägga Brays och Candace’s motstridiga uppgifter om T-shirten. Inte för att jag tror att någon av dem har mer rätt än den andra - utan bara för att visa på hur mycket de sitter och gissar..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-07-15 kl. 20:32.
Citera
2026-07-15, 20:30
Avstängd
Vi tar det igen, tills någon nappar.

Någon av er som till äventyrs fortfarande tror att CK träffades i halsen av en gevärskula med kalibern .30-06, avlossad från ett Mauser 98 får jättegärna leta reda på en video med ett hyfsat troget substitut för CKs hals/nacke som träffas av en slik kula avlossad från ett slikt gevär från sagda avstånd och där skadan blir hyfsat likvärdig.

Jag har letat och letat men bara hittat slarvsylta som resultat.

Välj själv typen av kula (mantlad/omantlad/frangable/dum-dum/whatever...
Citera
2026-07-15, 20:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Var Jon Aaron Brays felaktigheter har presenterats? I denna forumtråd på flashback.
Och inte bara av mig.
Då länkar du till valfritt inlägg där det är gjort, men glöm inte att det ska visa och förklara felaktigheten, inte bara någon som säger att det är fel.
Citera
2026-07-15, 20:34
Medlem
Citat:
Då länkar du till valfritt inlägg där det är gjort, men glöm inte att det ska visa och förklara felaktigheten, inte bara någon som säger att det är fel.
Vill du ha foto, bild eller video? Eller?!
Citera
2026-07-15, 20:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Någon av er som till äventyrs fortfarande tror att CK träffades i halsen av en gevärskula med kalibern .30-06, avlossad från ett Mauser 98 får jättegärna leta reda på en video med ett hyfsat troget substitut för CKs hals/nacke som träffas av en slik kula avlossad från ett slikt gevär från sagda avstånd och där skadan blir hyfsat likvärdig.

Ledsen men jag hänger inte på Gore-sidor och jag har svårt att se vem som skulle råkat fota ett liknande mord med liknande kaliber och avstånd som någonsin skulle tillfredsställa dina minst sagt sjuka önskemål.
Citera
2026-07-15, 20:37
Medlem
Citat:

Martin Luther King Jr. blev också skjuten med en 30-06 kula. Inte den heller gick igenom honom, utan stannade i kroppen.
Citera
2026-07-15, 20:59
Medlem
kermassas avatar
Citat:

Den video du länkat till tidigare innehöll inte heller något trovärdigt substitut. (Bara ett (ko?)ben; inga muskler, senor, luft-/matstrupar eller annat som finns i en hals)
Citera
2026-07-15, 21:00
Avstängd
Citat:
Martin Luther King Jr. blev också skjuten med en 30-06 kula. Inte den heller gick igenom honom, utan stannade i kroppen.

Till er andra.

Korrekt, men där fattas en ljudinspelning av den avfyrade kulans Mach cone = finns inget bevis för att den hade likvärdig rörelsemängd som den kula som avlossades på platsen där CK mördades.

Dessutom så krossade kulan MLKs käkben för att därpå fastna i axeln. Helt andra kroppsdelar.

Huden i den delen av halsen är lika tunn som huden i ögonlocket....
Citera
2026-07-15, 21:02
Medlem
Citat:
Som Candace, som säger saker. Som du köper rakt av utan bevis. Ok. We got it.
Citera
2026-07-15, 21:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kermassa
Den video du länkat till tidigare innehöll inte heller något trovärdigt substitut. (Bara ett (ko?)ben; inga muskler, senor, luft-/matstrupar eller annat som finns i en hals)
Det är den som säger att det är möjligt som har bevisbördan.
Citera
2026-07-15, 21:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Som Candace, som säger saker. Som du köper rakt av utan bevis. Ok. We got it.

Jag säger att jag tror på Candace och det för att ingen så här långt har lyckats beslå henne med en enda lögn. Trots hundratals faktaspäckade podcast-avsnitt .
Citera
2026-07-15, 21:07
Avstängd
Citat:
Vill du ha foto, bild eller video? Eller?!
Det beror på vad det är för "felaktighet" du vill lyfta.

Visa och förklara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in