2026-07-15, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Har Linnea livat nåt på snap/TT senaste dagarna? Har vart utomlands senaste 10 dagarna och vart väldigt upptagen. Vart mycket droger dessa lives?

Tips! Titta på den här videon, den kan vara nyttig kanske ?
https://youtu.be/s5Z0kizka5U?si=FYsuL1cpvJ4NawBa
Citera
2026-07-15, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Tips! Titta på den här videon, den kan vara nyttig kanske ?
https://youtu.be/s5Z0kizka5U?si=FYsuL1cpvJ4NawBa

Redan sett den. Christopher har vart i psykos i över 2 år, redan där i september 2024 helt tappad. Jag skiter personligen i Rask.
Citera
2026-07-15, 16:15
Medlem
Chrippa har alltså fått beviljat kontaktförbud mot Julia som ska börja gälla i slutet av augusti, om jag minns rätt.

Är han kränkt över att hon trashar honom eftersom han vägrar höra av sig till sin lilla dotter?
Citera
2026-07-15, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Chrippa har alltså fått beviljat kontaktförbud mot Julia som ska börja gälla i slutet av augusti, om jag minns rätt.

Är han kränkt över att hon trashar honom eftersom han vägrar höra av sig till sin lilla dotter?

Med vilket underlag, har han fått igenom det?
Citera
2026-07-15, 16:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Tänker du på vad Julia sa i Liven? För såfall förstod jag det som att det var hennes ex Henke det handlade om, och att det börjar gälla när han kommer ut. Men jag kan ha förstått fel 😊
Citera
2026-07-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tänker du på vad Julia sa i Liven? För såfall förstod jag det som att det var hennes ex Henke det handlade om, och att det börjar gälla när han kommer ut. Men jag kan ha förstått fel 😊

Jaha! Det kan varit jag som snurrade till det. Får lyssna igen då.
Citera
2026-07-15, 17:56
Avstängd
Joels-bitars avatar
Citat:
Jaha! Det kan varit jag som snurrade till det. Får lyssna igen då.

Tolkade det oxå som henke hade hon kontaktförbud imot
Undrar varför
Citera
2026-07-15, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Du hade rätt!
Haha tänkte väl jag med.
Det är alltså kontaktförbud mot Henke.
Sorry
Citera
2026-07-15, 21:48
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Barn förstår inte ironi, det är sen gammalt

Nej, du har helt rätt.
Citera
2026-07-17, 17:04
Avstängd
bigdickricks avatar
Är nog bara nyttigt för lilla frun att mannen sitter i finkan. För nu får hon umgås med vänner o komma ifrån bunkern hemma som dom bunkrar i när mannen inte sitter på kåken
Citera
2026-07-17, 17:20
Avslutad
Citat:
Är nog bara nyttigt för lilla frun att mannen sitter i finkan. För nu får hon umgås med vänner o komma ifrån bunkern hemma som dom bunkrar i när mannen inte sitter på kåken

Vilka vänner? Sitter ju bara på flickrummet och gråter.

Det finns 2 vinnare att apan sitter inne, Jacke som slipper hot och manipulation och Jocke som får lugn och ro.
Citera
2026-07-17, 21:42
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:

Är ju dock inte ofta man ser henne med vänner. Inte som hon visat upp på snap iaf. Nu är hon i Skåne med svärföräldrarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in