Igår, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Aaaw, blev du lite pryd nu?

Det är kul hur incel-riddarna drar lansen snabbt & hårt för rövsnöre på stranden, men så fort man nämner onani eller dildos svimmar de som småflickor. Hemska tanke!

Är nog lika många incels som vill förbjuda string.
Citera
Igår, 12:31
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Är nog lika många incels som vill förbjuda string.

Absolut. Men nu pratar jag om det andra skrået

Stringförespråkare i det ena ögonblicket, pisspryda i nästa. Make up your mind folks!
Citera
Igår, 12:47
Medlem
Kleiners avatar
Helt rätt!

Både Jesus och Muhammed kommer ta avstånd från många så kallade kristnar och muslimer.

Citat:
Ursprungligen postat av CC75
I ovan håller jag med dig. Så var det även med kristendomen under många århundraden. Så är det idag med t ex Priderörelsen som är kapad av vänstern. För många blir en religion eller en annan typ av rörelse ett medel för att nå deras egna privata syften och mål vilket till slut styr den i en riktning som inte det var tänkt av grundaren. Jag tror både Muhammed och Jesus (om han nu existerat) skulle vända sig i sina gravar om de såg vad deras skapelser har blivit och har utnyttjats.

// CC
Citera
Igår, 13:29
Medlem
Citat:
Absolut. Men nu pratar jag om det andra skrået

Stringförespråkare i det ena ögonblicket, pisspryda i nästa. Make up your mind folks!

Skulle du inte kunna tänka dig att ha stringisar vid förspelet?
Citera
Igår, 13:34
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Skulle du inte kunna tänka dig att ha stringisar vid förspelet?

Självklart! Jag kan ha mer än så också. Eller mindre.

Edit: killen kan ju också ha string om man är lagd åt det hållet.
Citera
Igår, 13:36
Medlem
Berit85s avatar
Jag har ett kul förslag till alla män som förargas av string på stranden:

Gör en takeover. Klä era håriga rövar i string på offentlig strand och se hur folk reagerar.

Vet tyvärr ej hur man ska få in pungen i en string, men det finns säkert lösningar.
Citera
Igår, 13:39
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Bosnien och Hercegovina t.ex, tydligen envisas du bestämt med att de har sharialagar vilket jag inte hade någon susning om.

Har inte nämnt sharialagar. Brukar du lägga ord i andras munnar? Med vilken rätt gör du det? Är det vad du måste göra för att bevisa att du inte har fel?

Vad gäller Bosnien är det lätt att kolla upp fakta. 40-50% är muslimer. Resten någon form av kristna. MEN! Det framgår också att grupperna lever i olika delar av landet samt:

Citat:
Enligt Globalis är formellt sett stat och religion åtskilda, men de religiösa samfunden har stort inflytande i det politiska och sociala livet
.
Bosnien står också under ett internationellt överinseende som kan avsätta politiker vilket säger mycket om landet och oroligheter som där finns. Bosnien kanske inte är ett skräckexempel som det finns många av när det kommer till muslimska länder men något klockrent exempel är det verkligen inte.

// CC
Citera
Igår, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Har inte nämnt sharialagar. Brukar du lägga ord i andras munnar? Med vilken rätt gör du det? Är det vad du måste göra för att bevisa att du inte har fel?

Vad gäller Bosnien är det lätt att kolla upp fakta. 40-50% är muslimer. Resten någon form av kristna. MEN! Det framgår också att grupperna lever i olika delar av landet samt:

.
Bosnien står också under ett internationellt överinseende som kan avsätta politiker vilket säger mycket om landet och oroligheter som där finns. Bosnien kanske inte är ett skräckexempel som det finns många av när det kommer till muslimska länder men något klockrent exempel är det verkligen inte.

// CC

I fortsättningen borde du googla innan du sitter och slänger ur dig en massa felaktiga påståenden i tråden.
Citera
Igår, 13:47
Medlem
Citat:
Jag har ett kul förslag till alla män som förargas av string på stranden:

Gör en takeover. Klä era håriga rövar i string på offentlig strand och se hur folk reagerar.

Vet tyvärr ej hur man ska få in pungen i en string, men det finns säkert lösningar.

Av någon anledning passar du som kvinna bättre i string.
Citera
Igår, 13:49
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Av någon anledning passar du som kvinna bättre i string.

Medhåll.
Citera
Igår, 14:19
Medlem
CC75s avatar
Citat:
I fortsättningen borde du googla innan du sitter och slänger ur dig en massa felaktiga påståenden i tråden.

Googla var precis det jag gjorde.

Citat:
Svag centralmakt: Det statliga parlamentet och regeringen är svaga. Den verkliga makten ligger till stor del hos de två separata delstaterna (entiteterna), vilka har egna regeringar, parlament och lagar.

Citat:
Internationell överinseende: Eftersom centralmakten är så svag styrs landet delvis genom en internationell representant (OHR) som har vetorätt och kan avsätta politiker och stifta lagar.

Källa till ovan är Utrikespolitiska Institutet.

Var är dina källor som säger att UI har fel?

Du vet att första nivån av att vara en idiot är när man anklagar andra för något man själv hittar på. Andra nivån är att hävda saker och kräva saker av andra än vad man kräver av sig själv. Tredje nivån är att vara faktaresistent. Det finns fler nivåer som jag är säker på att du inom kort kommer att bevisa för mig och alla andra i denna tråd.

// CC
Citera
Igår, 15:51
Medlem
Iman2014s avatar
Måste göra det klart här att tråden handlar om stringbikini och varför kvinnor inte skäms över att visa sin röv för allihopa.

Tråden handlar inte om religion, varken Islam eller kristendomen. Detta är inte en religiös fråga. Så vänligen sluta prata om religion i denna tråden. Detta har inget med religion att göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in