Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Patetiskt raljerande.
Var ser du annars string förutom i porr, och på strippklubbar etc?
Just det.
Och när någon badar naken så är det inte heller det minsta sexuellt då? För den badar ju. Och har inte sex. Eller solar. Och har inte någon kroppslig interaktion med andra.
Märks verkligen att du är kvinna. Du förstår dig inte på den visuella komponenten i mäns sexualitet. Du tror att för att något ska vara sexuellt så måste det innehålla vissa sexuella aktiviteter. Ingenting kan ju bara vara visuellt sexuellt tilltalande. En naken snygg tjej blir bara sexuellt i mäns ögon när hon börjar med en sexuell aktivitet som t ex att ha sex, tror du. Men en naken snygg tjej som t ex målar är ju inget sexuellt. Hon målar ju. Och har inte sex.
Jag ser aldrig på porr, är aldrig på strippklubbar etc. De gånger jag har sett stringbikinis är några fåtal gånger på stranden, för över 4 år sedan.
Äsch! Alla är väl visuella! Jag blir extremt på av att se min partner i vissa outfits, som visar lite hud (inte rump-hud, utan tex. några uppknäppta knappar i överdelen... Mmmmmm). Eller på stranden, i vanliga badkläder. Då får man spara den bilden på näthinnan till kvällen och köra loss!
Och så här är det nog inte ovanligt att kvinnor gör på stranden, fast mer diskret:
https://www.youtube.com/watch?v=uWyOxU1zSYA
Så om stringbikini stör Imam och dig, så kanske det stör kvinnor med nakna manliga överkroppar. Kanske ska båda förbjudas?