Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Vill du verka korkad? Jag har redan svarat på ditt dravel flera gånger nu. Läs mina svar igen och försök förstå vad som står!
Det var svagt svarat i så fall. Du har inte lyckats svara på varför det inte bara är att titta bort om man inte vill se könsorgan. Du hävdar ju att allt TS behöver göra om han inte vill se stringbikini är att titta bort. Varför gäller inte detsamma om man inte vill se könsorgan?
Ditt svammel om att det är "privat" är ju bara ovidkommande nonsens. Ingen tvingar väl dig att titta bara för det?
Så:
Vill du inte se stringbikini? Titta bort.
Vill du inte se könsorgan? Titta bort.
Så inga lagar behövs här. För oavsett om det är stringbikini eller könsorgan man inte vill se så är det bara att titta bort. Jag lovar: tittar du inte på några könsorgan så kommer du inte se några könsorgan. Simple as that.
Citat:
På badhus ska man duscha naken. Sådana är trivselreglerna. Viktigt så att man blir ordentligt ren och badhuset inte ska behöva använda så mycket kor i vattnet. Men innan man går ut i bassängen, så ska badkläder på, annars bryter man mot lagen. Ska jag behöva lära dig dessa enkla regler?
Beror på var du befinner dig. I vissa lite mindre kinkiga länder än Sverige är det förbjudet med badkläder på badhus och spa-anläggningar. Det är nämligen väldigt ohygieniskt att bada med badkläder ifall du inte visste det. Men visst, här i Sverige väljer vi att göra avkall på hygienen eftersom vi är livrädda för könsorgan och nakenhet. Förutom i omklädningsrummet då av någon anledning
Jadu. Sverige i ett nötskal.
Anyway. Nu var inte det poängen utan poängen som uppenbarligen flög över ditt huvud var att OAVSETT om det handlar om stringbikini eller om könsorgan, så finns det en mycket enkel lösning ifall man inte vill se det:
Nämligen TITTA BORT. Men du verkar tycka att den lösningen bara gäller för stringbikini, och inte för könsorgan. Varför då undrar jag?