2026-07-11, 17:49
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Fan heller. Jag vill veta vad för skitsnack ni snackar om mig. Varför fortsätter ni på denna tråd? Vad mer har ni att prata om mig? Varför lägger ni energi på att fortsätta skriva och denna tråd blir inte bortglömd och ingen mer skriver? Vad mer vill ni misskreditera och smutskasta mig för?
fy fan vad tragiskt att prioritera flashback över ens partner? Jisses, trodde inte du skulle verka mer bedrövlig.
Citera
2026-07-11, 18:12
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
fy fan vad tragiskt att prioritera flashback över ens partner? Jisses, trodde inte du skulle verka mer bedrövlig.
Fast nu är jag inte med min partner idag 😁. Men ni då? Vad får er att fortsätta skriva här?
Citera
2026-07-11, 18:18
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Du vill veta vad folk snackar om men samtidigt kommer du in och gnäller som en jävla unge. Om du tycker att smutskastning är att se igenom ditt monumentala skitsnack så är din ribba jävligt låg.

Glöm inte heller att du skapade ett konto och satte igång diskussionen som till en början var icke-existerande.
Men vem fan var det som startade denna tråd för första början och varför? Inte tänkt att ta reda på det? Nä nä, självklart. Är inte eran ribba också låg att fortsätta snacka skit om mig här? Mobbning, hört talas om det? Skada mitt rykte mer än nödvändigt.

Jag startade ett konto på Tik Tok för att ha kul och tron om att bli känd av bra grejer. Men allt går inte som tänkt längs vägen. Tack vare er med era negativa påverkningskampanjer.
Citera
2026-07-11, 18:22
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
hade du frågat din bror om vad som hände på teamveckan hade han sagt samma som resten av din klass, för han var där. Är det inte udda att alla som säger emot dig är de som är dumma och inte du som konstant får motstånd i dina fantasier?
Jag har återigen inga fantasier. Ingen har uppsikt över mig 24/7 vart jag än gör från olika synvinklar, så när ingen ser mig så vet de INGENTING vad jag har hållit på med.
Citera
2026-07-11, 18:23
Medlem
0perators avatar
Citat:
Men vem fan var det som startade denna tråd för första början och varför? Inte tänkt att ta reda på det? Nä nä, självklart. Är inte eran ribba också låg att fortsätta snacka skit om mig här? Mobbning, hört talas om det? Skada mitt rykte mer än nödvändigt.

Jag startade ett konto på Tik Tok för att ha kul och tron om att bli känd av bra grejer. Men allt går inte som tänkt längs vägen. Tack vare er med era negativa påverkningskampanjer.

För att det är ett fritt forum och folk diskuterar allt mellan himmel och jord här.
Inklusive dig.
Du är helt fri att starta en tråd och diskutera vad du vill.

Jag har däremot en fråga.
Varför stöttar du palantir?
Citera
2026-07-11, 18:31
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
För att det är ett fritt forum och folk diskuterar allt mellan himmel och jord här.
Inklusive dig.
Du är helt fri att starta en tråd och diskutera vad du vill.

Jag har däremot en fråga.
Varför stöttar du palantir?
Allt som berör spionage, eller cyber övervakning/spionage, stöttar jag. Eftersom jag vill att spioneri och olovlig underrättelseverksamhet ska legaliseras. Cold war 2.
Det är ju inte lika allvarligt som våldtäkt och mord. Ha ha ha!
Citera
2026-07-11, 18:35
Medlem
0perators avatar
Citat:
Allt som berör spionage, eller cyber övervakning/spionage, stöttar jag. Eftersom jag vill att spioneri och olovlig underrättelseverksamhet ska legaliseras. Cold war 2.
Det är ju inte lika allvarligt som våldtäkt och mord. Ha ha ha!

Men om det legaliseras tappar ju det sitt syfte?
Då är det ju bara fritt informationsflöde!
Citera
2026-07-11, 18:47
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Men om det legaliseras tappar ju det sitt syfte?
Då är det ju bara fritt informationsflöde!
Ja, kan man inte få ha det? Allt behövs inte döljas.
Citera
2026-07-11, 22:28
Medlem
Citat:
Ja, kan man inte få ha det? Allt behövs inte döljas.

Vill du att våldtäkt och mord också ska legaliseras?
Citera
2026-07-11, 23:02
Medlem
så vad hände på teamveckan?
Citera
Igår, 06:47
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
så vad hände på teamveckan?
Classified, conspiracy.
Citera
Igår, 08:52
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Jag har återigen inga fantasier. Ingen har uppsikt över mig 24/7 vart jag än gör från olika synvinklar, så när ingen ser mig så vet de INGENTING vad jag har hållit på med.

Det är för att du inte gör något Kevin. Du sitter hemma och skrollar på telefonen och lägger upp korkade inlägg på X.
Dina vanföreställningar får dig att tro att du springer runt på uppdrag som Agent 007 men i själva verket så vet du innerst inne att du bara är Agent Dubbelnolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in