2013-08-06, 23:46
Medlem
antonaugustssons avatar
Hej. Tänkte slänga iväg en beställning med lite kläder från ellos. Har tidigare bara beställt från stayhard och junkyard. Någon som har erfarenhet av ellos.se? är dom stora eller små i storleken? snabb leverans? kvaliteten på kläderna? vad tycker ni om priserna på ellos?

Mvh
Citera
2013-08-07, 00:00
Medlem
Summerbirds avatar
Stora i storleken för det mesta. Bra pris. Ok kvalitet för pengarna. Säkra leveranser och betalning. Inte "spännande" men helt ok.

Brukar ta en 3-5 dar innan paketet kommer.
Citera
2013-08-07, 00:05
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerbird
Stora i storleken för det mesta. Bra pris. Ok kvalitet för pengarna. Säkra leveranser och betalning. Inte "spännande" men helt ok.

Brukar ta en 3-5 dar innan paketet kommer.
Tack!
Citera
2013-08-07, 00:27
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Hej. Tänkte slänga iväg en beställning med lite kläder från ellos. Har tidigare bara beställt från stayhard och junkyard. Någon som har erfarenhet av ellos.se? är dom stora eller små i storleken? snabb leverans? kvaliteten på kläderna? vad tycker ni om priserna på ellos?

Mvh

Har beställt en del där men slutat med det, kvalitén är skit på allt som är deras egna märken. Dålig passform, färgen stämmer sällan överens med bilderna, går lätt sönder osv. Ännu sämre är lakan, gardiner osv.
Dock har dom bra priser.

Tänk på att kolla leveransdatum. Ibland råkar man beställa nåt för att sedan se att det inte kommer förrän 3 månader senare.
Citera
2018-06-21, 22:03
Medlem
lakritcs avatar
Har precis upptäckt Ellos. Vad är detta för stenåldersföretag? Över 500 kr för fraktfritt och 50 kr i returavgift. Ingen rabatt för nya kunder vad gäller varor med erbjudanden.
Citera
2018-08-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Har precis upptäckt Ellos. Vad är detta för stenåldersföretag? Över 500 kr för fraktfritt och 50 kr i returavgift. Ingen rabatt för nya kunder vad gäller varor med erbjudanden.

40% för nya kunder. vad snackar du om?
Citera
2018-08-21, 15:46
Medlem
sunsidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson

Mvh
Ellos äger Stayhard. Handlar endast på Ellos när de har 40-50 procent rabattkoder som även gäller varumärken. Deras rabattkoder som exl varumärken är värdelösa.
Citera
2019-06-19, 19:21
Medlem
Merwinnas avatar
Fick precis tre klänningar/tunikor jag beställt från Ellos. Ingen av dem ser ut som på fotona...

1. Denna är helgrå snarare än den duv-gråblå färg den hade på bilden, tyget är knottrigt, och hela plagget ger associationer till en sjukhusskjorta. Att det sitter en liten utstående puff på ärmen hjälper inte bort det intrycket. Det ser "ditsatt" ut.

2. Denna hade åtminstone den fina himmelsblåa färgen som på fotona, men i stället är tyget mycket tunnare, flimsigare och mer åtsmitande än man kan se av bilderna. Det riktigt MEJSLAR fram bröstvårtorna, så jag kommer bara att kunna ha den med BH under - vilket jag hatar

3. Detta skulle vara en fin, ljuv ljusblå-vit-randig klänning med spets. Men... Dels är den för stor i förhållande till storleken, vilket gör att den får mig att se tjock ut, och dels ser den mer ut som ett nattlinne än en klänning. Spetsen på oket framtill, som man tar för givet ska vara hålsöm, ÄR in det, utan de har bara pressat fast två spetsbitar på det randiga tyget, en på var sida...

Inget är dock tillräckligt galet för att jag ska orka skicka tillbaks det... (Och det är väl det dom vet.)
Citera
2026-07-11, 16:20
Medlem
De säljer mjukbyxor med fake låtsas resår som ramlar ner, byxorna är inte designade att gå med det strävar emot & sjunker ner när man går.

Zalando säljer också fake produkter, iaf tofflor som inte går att gå med.

Cellbes är inte mycket bättre där sprack byxorna efter par månader.

Så får väl lära mig att sy om jag ska slippa gå naken.

Bangladesh vill jag nuka från orbit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in