2026-07-10, 12:18
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatwhiteshark
Trollpackan Magdalena har lovat det där slöddret ministerposter om de har majoritet, det innebär att US och Israel bannlyser Sverige precis som de gjorde med ödlan Margot.

Fake.

Det är V som kräver ministerposter, och M.Andersson mer eller mindre avfärdat det hela . (s) kommande samarbete inkluderar troligtvis (c) som redan har ställt kravet att ( v) inte ska vara med i ett regeringsunderlag.
Citera
2026-07-10, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Undrar fortfarande när Magdalena lovat V ministerposter?
Hon har nog inte lovat. Men V ha begärt det för att stödja S. Så troligt de får det.
Citera
2026-07-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Hon har nog inte lovat. Men V ha begärt det för att stödja S. Så troligt de får det.
Så trådstarten bygger på en felaktighet.
Citera
2026-07-10, 12:36
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Partiledaren är en halvfet kärring från Iran som lajvar kriminell för att locka röster, deras representanter är öppet antisemiter, antikristna och hatar vita, hur kan någon som är ” svensk” rösta på ett parti som öppet skriker att de hatar poliser, döda svenskar och vita kristna ? De har uteslutande flaggor från Palestina och Hamas. Trollpackan Magdalena har lovat det där slöddret ministerposter om de har majoritet, det innebär att US och Israel bannlyser Sverige precis som de gjorde med ödlan Margot.

Grattis till att du också blivit upplyst. Nu är det bara resten kvar….
Citera
2026-07-10, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag minns den tid då Vänsterpartiet (då Vänsterpartiet kommunisterna, VPK) var ett parti för arbetare. Dess partiledare Lars Werner hade ett starkt fackligt engagemang och var till yrket murare. Vänsterpartisterna var då gruvarbetare eller bruksarbetare. När talade Vänsterpartiet senast om arbetare? Arbetarklassen? Klassamhället? Numera är Vänsterpartiet överrepresenterat av muslimer, paslestinaaktivister, antisemiter och polishatare. Arbetare är något som inte finns i Vänsterpartiets vokabulär längre. De vill istället lägga ner industrier i bruksorterna av miljöskäl. Helt fantastiskt.

Vänsterpartiets partiledare Nooshi Dadgostar klarar inte av att hantera de oregerliga partimedlemmarna när de skriver ut antismemitiska hatord. Låt mig påminna om den gamla partiledaren C-H Hermansson som i tv under en partikongress 1969, när han var trött på de interna bråken sa "Någon jävla ordning ska det vara i ett parti". När får vi höra Nooshi säga samma sak istället för att köra huvudet i sanden?

Finns bara ett arbetarparti i sverige, det är örebropartiet.
Muslimer är bara "vänster" tills dom är i majoritet.
Citera
2026-07-10, 14:01
Medlem
Citat:
Partiledaren är en halvfet kärring från Iran som lajvar kriminell för att locka röster, deras representanter är öppet antisemiter, antikristna och hatar vita, hur kan någon som är ” svensk” rösta på ett parti som öppet skriker att de hatar poliser, döda svenskar och vita kristna ? De har uteslutande flaggor från Palestina och Hamas. Trollpackan Magdalena har lovat det där slöddret ministerposter om de har majoritet, det innebär att US och Israel bannlyser Sverige precis som de gjorde med ödlan Margot.
De enda etniska svenskar som röstar på V är de som vill ha mer bidrag(skattemedel) av olika slag. De är så själviska att de skiter i hur skadliga V är.
Citera
2026-07-10, 15:12
Avslutad
Citat:
Och bra går det för dem också 🙂

När har Magdalena lovat V ministerposter?

Klart det går bra när man importerar sitt eget folk.
Citera
2026-07-10, 15:24
Medlem
Invandring skapar underklass - nuvarande V är ju ett väldigt bra bevis på detta.

Vill vi öka underklass o fattigfolk som sen/genom detta blir kaozfolk ja då är det bara att
öka invandring o asylkör
Citera
2026-07-10, 17:48
Medlem
howdie11s avatar
Nazister in the mud.
Citera
2026-07-10, 17:55
Avslutad
Citat:
Hela trådstarten bygger på detta påstående.

Ja än en gång bevisar du din låga intelligens. Jag svarade på din kommentar "och bra går det för dem", men precis som en politiker väljer du att svara på något annat.

Idiot.
Citera
2026-07-10, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serlot69
Ja än en gång bevisar du din låga intelligens. Jag svarade på din kommentar "och bra går det för dem", men precis som en politiker väljer du att svara på något annat.

Idiot.
Ok jag svarar på det. Vad har du för belägg för att V importerat sina väljare? För alla jag känner som röstar V (gör det inte själv) är vit medelklass. Motbevisa mig gärna.
Citera
2026-07-10, 18:10
Avslutad
Citat:
Ok jag svarar på det. Vad har du för belägg för att V importerat sina väljare? För alla jag känner som röstar V (gör det inte själv) är vit medelklass. Motbevisa mig gärna.

Nej så fungerar det inte, tråkigt att man måste förklara det mest uppenbara. Du för bevisen för det du konstaterar.

Så, var är bevisen?

Edit: Måste tillägga, om du har etniska svenskar som röstar V som vänner, är det riktigt sorgligt. Dock är jag rätt glad, för ni är de första som hängs på öppet torg när eran politik går igenom. Då kommer jag stå där och klappa.
Senast redigerad av Serlot69 2026-07-10 kl. 18:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in