2026-07-10, 07:30
Medlem
ElimGaraks avatar
Så tragiskt.

Hon var en bra sångerska.
Citera
2026-07-10, 12:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag tänkte precis säga att det är konstigt att ingen länkar hennes fetaste låt: https://youtu.be/jm4CgwRxw3Y
Nämen tack! Åh, vad man glömmer bort låtar.

Tycker hon var så snygg, hade nästan kunnat bli lesbisk bara för hennes skull. Hon har rätt utstrålning.
Citera
2026-07-10, 12:34
Medlem
afvongreves avatar
Hon hade en mycket speciell röst. Rökte hon kanske? Hemska, gnälliga låtar som jag aldrig vill höra mer.
Citera
2026-07-10, 12:42
Medlem
En sorgens dag, jag älskade verkligen Bonnie Tyler!
Citera
2026-07-10, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Bonnie Tyler är/var en riktig stjärna med en helt otroligt sångröst. Att folk födda efter 2000 inte har hört nåt annat än dagens skitmusik är knappast förvånande.
Jag är född en bra bit innan 2000 och har aldrig hört talas om B.T. Gissar att jag borde ha haft det men icke. Får youtuba lite och bli mer allmänbildad ävenbom jag tycker att jag hade koll på 80- och 90-talets musikstjärnor...
Men vila i frid B.T.
Citera
2026-07-10, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Jag är född en bra bit innan 2000 och har aldrig hört talas om B.T. Gissar att jag borde ha haft det men icke. Får youtuba lite och bli mer allmänbildad ävenbom jag tycker att jag hade koll på 80- och 90-talets musikstjärnor...
Men vila i frid B.T.

intelligenta människor tycker om 80 tal och äldre.

Folk som tror de intelligenta lyssnar på skiten vi har idag
Senast redigerad av Bib-bo 2026-07-10 kl. 13:11.
Citera
2026-07-10, 13:16
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Men vila i frid B.T.
Ävenbom?
Citera
2026-07-10, 13:38
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
intelligenta människor tycker om 80 tal och äldre.

Folk som tror de intelligenta lyssnar på skiten vi har idag
Tycker du att Bruno Mars är skit? Eller Ed Sheran?
Citera
2026-07-10, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Hon hade en mycket speciell röst. Rökte hon kanske? Hemska, gnälliga låtar som jag aldrig vill höra mer.

Sådan där raspig hes röst kan ha med knutor på stämbanden att göra, en del små barn har också hes och raspig röst men det opereras när de blir äldre. Jag läste någonstans att hennes operation hade misslyckats och att hon då fick ännu raspigare röst.
Citera
2026-07-10, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Sådan där raspig hes röst kan ha med knutor på stämbanden att göra, en del små barn har också hes och raspig röst men det opereras när de blir äldre. Jag läste någonstans att hennes operation hade misslyckats och att hon då fick ännu raspigare röst.
Ja, efter en operation började hon sjunga innan det var läkt och fick så en permanent skada på stämbanden.
Jag minns att jag alltid ville ”klara halsen” när jag hörde henne sjunga, men fascinerande röst.
Citera
2026-07-10, 14:34
Medlem
Vila i frid. Underbar sångröst
Citera
2026-07-10, 14:57
Avstängd
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Så jävla bra. Så jävla snygg. Vila i frid älskade Bonnie.

nöjer mig med att säga att hon såg väldigt brittisk ut, walesiska som hon var. vila i frid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in