Citat:
Ursprungligen postat av
LKKINGEN
Det är som vanligt med kvinnor dom vill och gör men tar aldrig ansvar.
Klär man sig i kläder som man inte är tänkt att klä sig i pga sin kroppsbyggnad så får man tåla att människor uttrycker ogillande.
Det är som alla fetton på tex insta som visar upp sin nya klänning, feta som grisar och dom får så mycket kommentarer om hur fina som är sen nämner en hur fet hon är och att hon borde göra någonting åt det för sin hälsas skull samt att hon inte alls ser bra ut i klänningen det är bara alla andra kärringar som blåser upp solsken i röven på henne.
Då blir det ett jävla liv om idioter, man ska inte kritisera usw.
Om jag skulle bestämma mig för att ta en promenad kl 1 en fredag kväll genom valfri orten och blev rånad, knivad och rövknullad så hade tom polisen frågat mig hur fan jag tänkteaa.
Men en kvinna hon ska kunna göra precis vad hon vill helt utan konsekvenstänk, fast, konsekvenstänk är det väldigt många som saknar idag, bortavlat eller är det samma skit i maten som får alla att ha adhd, hbtqxxx åkommor eller annat elände?
Du behöver varken titta på en person eller kommentera hur denna ser ut. Rätt stört beteende hos
dig/de som först glor på någon de tycker är ful eller "för sexig" och sedan kommentera det med antingen nedlåtande kommentarer eller förnedrande kommentarer. Ni som beter er så har uppenbarligen inte lärt er socialt passande samspel. Problemet ligger hos
er och inte hos den tjocka eller hos den "för sexiga".
I vårt samhälle har även tjocka människor rätt att leva som alla andra. Och kvinnor har rätt att bära bikinstring på stranden. Har du problem med det, så behöver du nog rannsaka dig själv.
En sak är säker: du själv har
säkert saker i ditt utseende som folk tycker tex. Ser konstigt ut. Eller klär dig ibland fel, enligt någon.
Men du slipper få kommentarer på det, eftersom folk har hyfs och vett och kan socialt samspel. Så. Ge tillbaka hyfs och vett, du med! Det är så vi beter oss mot varandra i en civilisation!