2026-07-09, 21:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Då borde väl Dumpenfolket reagerat och sagt nåt i stil med " Vad fan håller du på med? Stoppa undan den där?" för dom verkar inte tagit det som nå märkvärdigt.

Fast iofs så lär dom varit införstådda på vad det är för typer dom skulle konfrontera. Dessa weirdos får andra weirdos att framstå som helt normala.
Hahaha, ja allting är ju relativt. När man trodde att man sett det mesta, så överraskade Dumpen med dessa två smaskiga godingar. På Facebook skriver den smale dåren att han gillar "mulligt". Jag skulle nog snarare benämna partnern som "sjukligt fet". #797 och #798
Citera
2026-07-09, 21:06
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Haklös? Han har ju förfan flera stycken!

Synd att tjockisen inte skickat kukbilder (eller inte publicerades), hade varit kul att se dem och jämföra med den smala regnbågspersonen och hans smala kuk. Jag tror på en under medel.

Jag tror att Missing Penis skulle behöva anordna ett sök innan någon hittar den,
efter att dom har gjort en fettsugning först.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2026-07-09 kl. 21:08.
Citera
2026-07-09, 21:07
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Låter som du har koll på 746. Hur har det gått för honom efter publiceringen? Läste något om namnbyte och flytt. Fyll gärna på med mer info.
Du får ställa en fråga om du ska ha svar. Har koll på det mesta
Citera
2026-07-09, 21:08
Medlem
Lowhos avatar
Stämmer mycket väl att en av dom sitter med i styrelsen för RFSL-Halland, vem kontaktar och informerar RFSL-Halland om detta?

Någon pratade om hills have eyes vibbar på dessa snubbar, frugan sa EXAKT samma sak när hon såg konfrontationen.
Känner inte till Hylte-bruk men känns som en riktig håla mitt ute i ingenstans när jag kollar upp var det ligger på karta.
Nog rätt spot on att det rör sig en hel del hill billys där.

#797 och #798
Citera
2026-07-09, 21:08
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Intressant, hur har du kommit över denna informationen? Inget som var känt innan så vitt jag vet.

Inget som du visste om menar du.
Citera
2026-07-09, 21:09
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Angående fallhöjd är vi för ovanlighetens skull överens. Bara av ren nyfikenhet, finns det någon gädda du anser det har varit hög fallhöjd på?
Ja det finns en hel del som har bra fallhöjd. Att man har varselväst, är bög eller något sånt besvär gör inte fallhöjden sådär jätte hög. Alltså ungefär 90% av dom uthängda
Citera
2026-07-09, 21:12
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jaså. På vilket sätt var #746 konstig då?
Du kanske inte känner till 746 så bra som du tror.
Citera
2026-07-09, 21:28
Medlem
Vaginalketchups avatar
Nån som kan pm:a mig fb på de senaste pastejpackarna idag?
Citera
2026-07-09, 21:30
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Nån som kan pm:a mig fb på de senaste pastejpackarna idag?
Googla selektiv mutism hallandsposten och sen kommer du kunna googla namnet för lulz
Citera
2026-07-09, 21:32
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
RFSL Halland har kvar ena pedofilen i pedofilparet som Dumpen avslöjade ( #797 / #798 ) i styrelsen. Nån som pratat med dem om det eller vet om de kommer stänga av denne?

Troligen meriterande.
Citera
2026-07-09, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Inget som du visste om menar du.
Precis. Inget jag visste om. Har inte sett någon info här i tråden om hur #746 uppfattades i byn innan publiceringen på Dumpen. Intressant att du bara valde att kommentera andra meningen. Första var frågan om hur du vet att han ansågs märklig. Jag vet ju sedan tidigare att du har ganska livlig fantasi, så någon källa hade uppskattats.
Citera
2026-07-09, 21:34
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Googla selektiv mutism hallandsposten och sen kommer du kunna googla namnet för lulz

Dumpen verkar kunna göra underverk när den där funktionsvariationen plötsligt försvinner
när han ska förneka allt han har gjort vid konfrontationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in