2026-06-17, 09:19
Avslutad
De är superduperrika influencers allihopa.
Citera
2026-06-21, 01:31
Medlem
De jobbar som:

Ordningsvakter
Gängkriminella
Flyttgubbar
Amatörporrskådespelare
Citera
2026-07-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAwsome
undrar, är sugen på tatuera mig på hand och hals men undrar vad för slags jobb folk som är tatuerade där har.

svara! om ni känner nån som har det kan ni ju svara åt dom med

om ni är tauterade i ansiktet är jag extra intresserad, inte för att jag ska göra det själv

Jobbar inom vården, har en sleeve. Bägge benen. Gjorde en på halsen i vitt men färgen ville inte med min hudton, har på bröstbenet 😉
Citera
2026-07-09, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
De jobbar som:

Ordningsvakter
Gängkriminella
Flyttgubbar
Amatörporrskådespelare

Japp, jag är allt det inom vården 🤔🫡
Citera
2026-08-12, 13:00
Medlem
Undersköterska och frisör, love it
Citera
2026-08-12, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAwsome
undrar, är sugen på tatuera mig på hand och hals men undrar vad för slags jobb folk som är tatuerade där har.

svara! om ni känner nån som har det kan ni ju svara åt dom med

om ni är tauterade i ansiktet är jag extra intresserad, inte för att jag ska göra det själv
Skulle säga att idag är den nog inga bekymmer så länge du enbart jobbar i Sverige eller delar av Europa.
Däremot kan du få bekymmer om du funderar på att jobba internationellt framför allt mot Japan.
Har några kollegor som haft synliga tatueringar, de har fått köra med naturfärgade plåster etc.
Sen kan det kanske vara ett bekymmer så fort du träffar på folk utanför byggbranschen.
Så om du funderar på att skaffa ett jobb där du kommer att jobba mot Asien så skulle jag starkt avråda, annars gör som du vill, men tänk på att det är både dyrt och jobbigt om du ändrar dig.
Då jag själv aldrig suttit i fängelse eller gått på sjön så saknar jag tatueringar helt.
Citera
2026-08-12, 13:18
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Inom en snar framtid så är det säkert misstänksamt om du inte har tatueringar i nyllet. Tatuera dig och vänta ut det bara.
Citera
2026-08-12, 13:22
Avstängd
Lastbilschaffis
Citera
2026-08-15, 07:21
Medlem
Jag har några små på händerna, är 50+och jobbar med kundvård och marknadsföring.

/Dick
Citera
2026-08-19, 08:06
Medlem
Lite smågaddningar på händerna. Jobbar som egenföretagare i en branch med mycket kundkontakt. Tror inte jag har förlorat något kontrakt pga gaddningarna, men vem vet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in