2026-07-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Finns en del att läsa, bla i Hallandsposten, tydligen diagnos selektiv mutism.

# 797

Jag såg det precis och det är nog bäst för #797 att fortsätta hålla käften
Citera
2026-07-09, 19:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Bögparet i Hyltebruk lär redan ha varit lokalkändisar med deras säregna utseende och öppet gay i ett sånt litet samhälle så nu lär det bli en del konsekvenser.

Helan stod väl för fan inte och visa kuken? Eller var Dumpen "snälla" och blurra hans utåtstickande mage? Såg iaf väldigt konstigt ut och dom gav verkligen vibbar att va skruvade.
Citera
2026-07-09, 19:45
Medlem
israelisinnocents avatar
Har de över 100 i iq sammanlagt?
Citera
2026-07-09, 19:49
Medlem
Sommargays avatar
Tummelisa är en sån jävla drottning. Slutklämmen där hon vrålar "Hör du dåligt eller Ted" till en man med en bricka på bröstet där det står "jag är stum" är fan obetalbar. Alla Tummens framträdanden har det varit BRA sprak i hittils. Och när gäddor ska ta till flykten så har hon lätta spänstiga ben som hänger med. I Lund gick hon ett maraton i gång. I Samarkand Växjö hakade hon på en snabb spurt. Krutdurk!
Citera
2026-07-09, 19:57
Medlem
area50s avatar
Vilka byfåne-bögar xD
Citera
2026-07-09, 20:03
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
#797 och #798, kan det överhuvud taget finnas någon fallhöjd här... De är ju redan under marknivå.
Nä noll fallhöjd tyvärr. Ett efterblivet bögpar förmodligen klassade som konstiga i byn redan innan. Dumpen behöver tittare och swishbetalningar så dom hänger ut vad som helst. Gärna förståndshandikappade som inte förstår vad dom gör sen kallar dom pedofiler.

#swishamig
Citera
2026-07-09, 20:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Bögparet i Hyltebruk lär redan ha varit lokalkändisar med deras säregna utseende och öppet gay i ett sånt litet samhälle så nu lär det bli en del konsekvenser.

Helan stod väl för fan inte och visa kuken? Eller var Dumpen "snälla" och blurra hans utåtstickande mage? Såg iaf väldigt konstigt ut och dom gav verkligen vibbar att va skruvade.
Jag gissar att han gjorde det. Vi har ju sett ganska groteska exemplar i full view tidigare, men då har det handlat om stillbilder från chattarna. Den överviktiga gäddan som klädde sej i en korsett som höll på att sprängas och som kom till konfrontationen i kjol var ingen vacker syn. Och så bilden från helvetet - Kinky-Brian, helnäck i profil. Den bilden finns inte ens kvar på Dumpen. Alla flottiga, överviktiga varselgäddor osv. Utifrån detta drar jag slutsatsen att den här oformliga varelsen faktiskt stod och luftade kuken, beredd på action. Varför ha kläder på sej, liksom? Sambon, som dessutom är nudist, skulle ju bara åka och hämta pojken och sedan skulle kalaset börja. #797 och #798
Citera
2026-07-09, 20:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Nä noll fallhöjd tyvärr. Ett efterblivet bögpar förmodligen klassade som konstiga i byn redan innan. Dumpen behöver tittare och swishbetalningar så dom hänger ut vad som helst. Gärna förståndshandikappade som inte förstår vad dom gör sen kallar dom pedofiler.

#swishamig
Ja, dom var säkert "klassade som konstiga i byn redan innan". Annat var det med #746. Han blev klassad som enormt konstig efter konfrontationen. Han ansågs faktiskt så besvärande konstig att han t o m blev tvungen att flytta och byta namn. Det tror jag inte att #797 och #798 kommer att behöva göra.
Citera
2026-07-09, 20:23
Medlem
Rekas avatar
#797 #798
Som tidigare nämnt så inte mycket fallhöjd där inte. Och dessutom har de ju prideflaggan på fasaden.
Misstänker att pedofili är ändå rätt godkänt i de inre kretsarna där.

Skulle tro att de båda är mest sura att det inte kom en minderårig de kunda förgripa sig på. Snacket i byn bekommer dem inte alls.
Citera
2026-07-09, 20:23
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, dom var säkert "klassade som konstiga i byn redan innan". Annat var det med #746. Han blev klassad som enormt konstig efter konfrontationen. Han ansågs faktiskt så besvärande konstig att han t o m blev tvungen att flytta och byta namn. Det tror jag inte att #797 och #798 kommer att behöva göra.
746 var klassad som konstig redan innan. Välkänd i byn, sen innan.
Citera
2026-07-09, 20:27
Medlem
Korv-Bajss avatar
Humle och Dumle?
https://dumpen.se/2026/07/09/humle-och-dumle-hyltebruk-797-och-798/
Nja...

Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
När man inte trodde det kunde bli fånigare...Helan och Halvan som pedofiler. #797/798
Ja, jo ...

Men om jag inte ser fel så är det faktiskt Beavis och Butthead.
https://www.youtube.com/watch?v=AhzOBc3YeSQ
Citera
2026-07-09, 20:35
Medlem
797 och 798. Herregud vilken freakshow. Hur är det möjligt att avla fram två sådana exemplar. Deras genetiska kod lär ju se ut som en myrstack som någon hällt soda på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in