2026-07-09, 13:01
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Spännande. Du vill kunna se på barn och unga tjejer, men kan inte förhålla dig till att även du ditt muslimäckel blir äldre och vill ha yngre och yngre barn.

Ingen vill ha barn, skärp dig nu. Vi pratar om biologiskt och fysiskt vuxna kvinnor, inte barn. Varken en 17 år gammal man eller en 70 år gammal man vill ha barn, utan man vill ha unga biologiskt vuxna kvinnor. Sluta upp med detta barnsliga beteendet.
Senast redigerad av Iman2014 2026-07-09 kl. 13:31.
Citera
2026-07-09, 13:04
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hen är en manisk pedofil

Du är en sjuk människa.
Citera
2026-07-09, 13:05
Medlem
Kleiners avatar
Hadith ? Är det typ som den nya testament?

Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Nej, enligt både Koranen och haditherna kommer kvinnorna förbli evigt unga precis som männen. Man kommer inte bli gammal och åldras. Till skillnad från detta livet där kvinnorna åldras, blir gamla och vidriga att se på.
Citera
2026-07-09, 13:06
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Er kulturella regler gäller inte här i Norden, det är bara att ni tuggar i er det.

Åk hem dit ni passar in om det inte duger här, jag kommer aldrig att ha några synpunkter på hur ni lever ert liv där.

Nej, vi ska inte åka hem bara för att ni rasister inte kan tåla folk som påpekar allt det vidriga och ruttna med ert samhälle. Det är du som måste förstå att ert samhälle är vidrigt och ruttet och att du är en sjuk människa om du accepterar dessa saker i ert samhälle. Om du är okej med att en kvinna går runt i stringbikini och visar röven så har du mentala problem.
Citera
2026-07-09, 13:07
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Jag är inte alls arg, jag argumenterar bara lugnt och sakligt.
Jag har inte heller något emot att kvinnor har kläder på sig på stranden och har inte heller påstått det, det är också helt tillåtet i vår kultur precis som det är tillåtet att bära bikini på stranden.

Du bor och lever i en annan kultur än ditt hemlands, acceptera det eller flytta härifrån. Du ska inte försöka ändra på hur vi lever vårt liv i vårat hemland.

Jo, du får ge dig fan i att vi ska försöka ändra på det ruttna och vidriga i ert samhälle. Kvinnor ska inte vara nakna offentligt på stranden. Kvinnor ska inte vara i princip nakna offentligt på stranden i stringbikini där hon visar hela sin röv. Ni måste veta att detta är fel och att detta inte är acceptabelt, oavsett hur mycket ni kommer gråta när vi påpekar detta för er.
Citera
2026-07-09, 13:08
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicyrdvbko
Är personligen inte den som gör det men samtidigt har världen kommit så långt att man kan ha på sig vad man vill på stranden vi alla är människor och vi alla har en kropp, ifall du känner dig förnedrad av att se den kvinnliga kroppen så är det tecken på att du inte har sett fitta sen dagen du föddes. Om du tycker att det är berörande med en värld där kvinnor har den friheten kan du åka till Afghanistan eller någon och njuta av konservatismen där

Du skriver här att kvinnor ska få lov att vara nakna offentligt. Er ideologi är riktigt sjuk.
Citera
2026-07-09, 13:10
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Är det inte du som är barnet i diskussionen? Sverige har sedan 70-talet ansetts vara syndens högborg varför ska vi ändra på det? Uppenbarligen är du inte svensk, men befinner du dig i Sverige så får du anpassa dig till vad som gäller här eller flytta. Finns ingen vettig individ som flyttar till Iran eller Afghanistan och försöker att få dessa länder att acceptera att folk får klä sig utmanande. Att ta seden dit man kommer är ett gammalt ordspråk som fortfarande funkar.
Varför flyttar du inte från landet istället för att bli upprörd över petitesser?

Vi kommer inte acceptera och anpassa oss till detta skit ni har i ert ruttna samhälle. Nej, varken invandrare eller etniskt svenska ska behöva "anpassa" sig till att kvinnor blottar sin nakna kropp för alla på stranden. Försök förstå detta med din reptilhjärna.
Citera
2026-07-09, 13:10
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det gör det definititvt. Jag såg ett antal sådana på stranden häromdagen. Såg ju ut som en en normal baddräkt framifrån och så vänder de sig om och så ser man hela röven. Fascinerande att det finns kvinnor som klär sig så frivilligt. Man undrar vad som försiggår i deras hjärnor.

Inte mycket gissar jag.
Citera
2026-07-09, 13:11
Medlem
Kleiners avatar
Du har bara inte visdom till att påpeka på ett bra sätt, eller så gör du det med flit.

Jag tror faktiskt inte alls att du är muslim.

Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Nej, vi ska inte åka hem bara för att ni rasister inte kan tåla folk som påpekar allt det vidriga och ruttna med ert samhälle. Det är du som måste förstå att ert samhälle är vidrigt och ruttet och att du är en sjuk människa om du accepterar dessa saker i ert samhälle. Om du är okej med att en kvinna går runt i stringbikini och visar röven så har du mentala problem.
Citera
2026-07-09, 13:12
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Nej, det är det inte. Det finns gott om exempel på en omvänd könsmaktsfördelning i djurriket.
Späckhuggare, dvärgschimpanser, hyenor, elefanter, sjöhästar, springhönor....vad jag kommer på spontant.
Inom evolutionsbiologin har forskare länge varnat för att applicera mänskliga könsnormer på djur. Äldre studier har ibland präglats av en manlig slagsida, där hanens beteende har studerats mer ingående. Moderna forskare arbetar för att objektivt studera hur arter anpassar sina könsstrategier efter sina unika livsmiljöer. Könsmaktsfördelningen beror på habitat, födoanskaffande, flock-eller solitärdjur, längd på graviditet, hur mycket och hur länge ungarna måste tas om hand, etc etc
Det finns ingen naturlag som säger att en hane står högre än en hona, det är ju bara befängt att påstå.

När det gäller Homo Sapiens är det de abrahamitiska religionerna som skitit ner hela könsmaktsordningen, män har kunnat peka på bibeln och koranen och hävda att gud ger dem bestämmanderätt över kvinnan. Men som alla tänkande människor vet så är religionen bara trams och det finns egentligen ingen given könsmaktsordning.

För övrigt måste man nog säga att i många förhållanden idag så är det kvinnan som styr. Många män kallar sin fru för "regeringen", tex. Pussywhipped, som man säger. Bara det säger ju att mannens påstådda överhet inte är någon naturlag.

Du vet inte vad du pratar om.

Var fick du det ifrån? Jag bryr mig faktiskt inte. Personligen tror jag att jag skulle bli lite trött på pattar om jag såg dem hela tiden, lite av mystiken skulle försvinna. Men det finns ju naturfolk där kvinnorna går med bar överkropp hela tiden, tror du att denna diskussionen finns där?

Du verkar ju fullständigt IQ-befriad. Detta var bland det korkaste jag läst på en lång tid. Nej, män har styrt över kvinnor genom hela vår historia på denna planeten för det är så naturen fungerar. Det är er sjuka liberala ideologi som sedan 1960 talet har systematiskt försökt förändra på detta och vi ser resultatet av det. Vi ser ett samhälle som fullständigt kollapsar.
Citera
2026-07-09, 13:15
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Vilket jävla argument. Ja, hon täcker sig, för annars hamnar hon i fängelse. 2020 avskaffades spöstraffet annars hade hon blivit piskad också. Som den kvinnliga artisten i Iran nyligen som blev dömd till 78 piskrapp för att hon inte haft slöja.

Fattar du inte hur jävla vidrigt det är? Hur den jävla pissboken koranen förstört livet för kvinnor i hela mellanöstern?

Som ni gör i Sverige. Samma sak. Ni har korkade lagar som folk måste följa annars hamnar man i fängelse.

En cannabisrökare från Holland flyttar till Sverige och tvingar sig själv att sluta röka cannabis för att inte hamna i fängelse.

En muslim har 2 fruar men måste välja endast en fru som han kan leva med i Sverige annars hamnar han i fängelse.

En sexköpare måste undvika att köpa sex annars hamnar han i fängelse.

Skillnaden är att lagarna i Saudi Arabien är där för att göra samhället bättre, anständigt och värdigt att leva i. Era lagar är korkade och förstör samhället.

Men i båda fallen har du lagar som folk måste följa.
Citera
2026-07-09, 13:17
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
För dig som muslim handlar det om biologisk mognad.

I vårt samhälle handlar det om känslomässig mognad.

Åk hem och knolla dina kusiner.

Smygflukta inte på våra kvinnor, de har rätt att klä sig som de vill.

Sjuka jävla muslimska klädpolis. Ta din äckliga "moral" och försvinn.

Det finns inget som kallas "känslomässig mognad". Det är en påhittad sak. I ert samhälle handlar det inte om "känslomässig mognad" utan om kalender år. Ni bara hittar på hur många kalenderår en person måste ha levt på jorden och baserar era lagar utifrån detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in