2026-07-09, 06:00
Medlem
Ökenfolk-hazar-inavel osv.
Citera
2026-07-09, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Dessa feta suggor borde inte få vara på stranden över huvudtaget.
Ser fram emot att du lägger upp en bild på dig själv så vi får se hur vältränad du är. Vilket inte kommer att hända eftersom du sitter där med dina chipstuttar och hängmage och micropenis
Citera
2026-07-09, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jo det gör hon. Det är du som inte begriper någonting om världen. På ett biologiskt plan är det precis dessa signaler hon skickar ut. Att hon är redo att para sig. Det är liksom vedertagen vetenskap, och inget som du i din enfald kan sitta och förneka.

Men nu har män i regel anständighet nog att klä sig anständigt, på stranden, på gymmet osv. Det är bara kvinnor som verkar tro att hela världen vill se deras nakna rumpor och de exakta konturerna av deras könsdelar.
Nja nu jämför du kvinnor med babianer och diverse fåglar. Menar du att män i string också vill bli påsatta? Finns säkert många kvinnor och män som klär sig så för att attrahera andra men långt ifrån alla klär sig så för att dom vill bli påsatta. Bara slappna av och fokusera på dig själv istället å njut av strandlivet 🙂 hakkuna mattata
Citera
2026-07-09, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Återigen, sluta med dina barnsliga argument. Detta är direkt skämmigt alltså. Så fort en person har en annan åsikt så säger du att personen ska lämna landet. Nej, vi kommer påpeka vad som är fel med samhället och om du inte håller med får du lägga fram argument som alla andra normala människor gör.

Lägg fram dina argument till varför dagens samhälle är så bra, istället för att använda dig av dessa barnsliga argumenten.
Är det inte du som är barnet i diskussionen? Sverige har sedan 70-talet ansetts vara syndens högborg varför ska vi ändra på det? Uppenbarligen är du inte svensk, men befinner du dig i Sverige så får du anpassa dig till vad som gäller här eller flytta. Finns ingen vettig individ som flyttar till Iran eller Afghanistan och försöker att få dessa länder att acceptera att folk får klä sig utmanande. Att ta seden dit man kommer är ett gammalt ordspråk som fortfarande funkar.
Varför flyttar du inte från landet istället för att bli upprörd över petitesser?
Citera
2026-07-09, 08:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Jo, det har jag. Enligt era egna lagar har jag den rätten.

Och vi har rätt att behandla dig hur vi vill. Åk hem till ditt skithålsland nu och gift dig med din kusin.
Citera
2026-07-09, 08:08
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Det är inte så det fungerar. Jag är för lagar som förbjuder folk från att vara halvnakna offentligt. Och det är ingen som medvetet hade brutit mot lagarna i ett land på detta sättet. Även den största horan i Sverige hade täckt för sin kropp om hon flyttat till Saudi Arabien för att jobba där.

Skärp till dig nu.

Det kallas för att ta seden dit man kommer. Något som du borde göra själv.
Citera
2026-07-09, 08:20
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
En lag är bara en massa ord på ett papper. Det är även olagligt att ha sex med prostituerade i Las Vegas, ändå har väldigt massa män sex med prostituerade i Las Vegas.

Du kan inte genom lag reglera naturen och i naturen är det män som styr över kvinnor. Det är naturens lag.
Nej, det är det inte. Det finns gott om exempel på en omvänd könsmaktsfördelning i djurriket.
Späckhuggare, dvärgschimpanser, hyenor, elefanter, sjöhästar, springhönor....vad jag kommer på spontant.
Inom evolutionsbiologin har forskare länge varnat för att applicera mänskliga könsnormer på djur. Äldre studier har ibland präglats av en manlig slagsida, där hanens beteende har studerats mer ingående. Moderna forskare arbetar för att objektivt studera hur arter anpassar sina könsstrategier efter sina unika livsmiljöer. Könsmaktsfördelningen beror på habitat, födoanskaffande, flock-eller solitärdjur, längd på graviditet, hur mycket och hur länge ungarna måste tas om hand, etc etc
Det finns ingen naturlag som säger att en hane står högre än en hona, det är ju bara befängt att påstå.

När det gäller Homo Sapiens är det de abrahamitiska religionerna som skitit ner hela könsmaktsordningen, män har kunnat peka på bibeln och koranen och hävda att gud ger dem bestämmanderätt över kvinnan. Men som alla tänkande människor vet så är religionen bara trams och det finns egentligen ingen given könsmaktsordning.

För övrigt måste man nog säga att i många förhållanden idag så är det kvinnan som styr. Många män kallar sin fru för "regeringen", tex. Pussywhipped, som man säger. Bara det säger ju att mannens påstådda överhet inte är någon naturlag.

Du vet inte vad du pratar om.

Citat:
Så du erkänner här att du vill se kvinnor topless offentligt?
Var fick du det ifrån? Jag bryr mig faktiskt inte. Personligen tror jag att jag skulle bli lite trött på pattar om jag såg dem hela tiden, lite av mystiken skulle försvinna. Men det finns ju naturfolk där kvinnorna går med bar överkropp hela tiden, tror du att denna diskussionen finns där?
Senast redigerad av proconsul 2026-07-09 kl. 08:27.
Citera
2026-07-09, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Bilder kan man enkelt avstå från att titta på. Om man blir störd av dom.
Ok?
Det jag skrev var att det är märkligt att posta mer eller mindre mjukporrbilder på samma konto som mormor och morfar följer osv.
Citera
2026-07-09, 08:39
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Det är inte så det fungerar. Jag är för lagar som förbjuder folk från att vara halvnakna offentligt. Och det är ingen som medvetet hade brutit mot lagarna i ett land på detta sättet. Även den största horan i Sverige hade täckt för sin kropp om hon flyttat till Saudi Arabien för att jobba där.

Skärp till dig nu.

Vilket jävla argument. Ja, hon täcker sig, för annars hamnar hon i fängelse. 2020 avskaffades spöstraffet annars hade hon blivit piskad också. Som den kvinnliga artisten i Iran nyligen som blev dömd till 78 piskrapp för att hon inte haft slöja.

Fattar du inte hur jävla vidrigt det är? Hur den jävla pissboken koranen förstört livet för kvinnor i hela mellanöstern?
Citera
2026-07-09, 08:47
Medlem
Citat:
Va? Jag pratar om vuxna kvinnor nu. Vad är ditt problem?

För dig som muslim handlar det om biologisk mognad.

I vårt samhälle handlar det om känslomässig mognad.

Åk hem och knolla dina kusiner.

Smygflukta inte på våra kvinnor, de har rätt att klä sig som de vill.

Sjuka jävla muslimska klädpolis. Ta din äckliga "moral" och försvinn.
Citera
2026-07-09, 08:50
Medlem
S.O.Stolps avatar
Är det många tjejer som har svarat i tråden.

Eller är det mest boomers som röda i ansiktet av ilska deklararerar sin syn på tjejer i string?
Citera
2026-07-09, 09:29
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det finns massor av ställen med havsutsikt, där det inte uppträder en enda människa i badkläder. Så det är knappast något problem att lösa din "havsutsikt".

Att anmäla någon som går naken hemma går så klart bra, men den anmälan kommer inte att resultera i annat än att den blir nerlagd, så länge inte nakenheten varit avsedd att provocera eller störa någon.

För övrigt riktigt sunkigt att ha åsikter om vilka kroppsformer som får visa sig offentligt eller i badkläder.
Varför är det sunkigt ha åsikter om vad man skulle vilja slippa i det offentliga rummet? Bara för att post #metoo världen uppfunnit uttryck som kroppspositivt betyder det inte att det är något verkligt, lite som att man kan byta kön.

Min kuk är 26 cm slak, om jag visat den kroppsformen i offentligheten hade någon ringt farbror blå omedelbart så om jag inte får visa vad jag vill varför ska jag behöva sitta och äcklas över celluliter, bullfittor, hängmagar och annat som hänger ut eller trycker genom tyget i dessa sommar plagg?
Vi pratar inte gamla kärringar utan tonårs tjejer och de i dom 20 som inte verkar förstå hur onaturliga de låtit sina kroppar bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in