Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Att gäddorna förväntar sig ett barn eller pedofilmamma på mötesplatsen går aldrig att komma ifrån.
Varken med hjälp av resor eller matlagning.
Nu jobb, ha en fortsatt fin kväll.
Har du mockat efter fölet? Brukar komma ordentliga bajsmackor.
Jag och samtliga killkompisar har blivit nypta i rumpan av tanter och det stavas tantsnusk, vi överlevde. Ibland kan det vara opassande men du fattar väl att det aldrig är det motsatta online? Morfar med groggen, lite pattar, och en groteskt ful mage blir poppis bland fjortisar?
Helt ärligt tror du på dessa scenarion som Dumpen målar upp? Att det är roligt, där är vi helt överens men att det är knullfest mellan dessa när katten Sara är borta sär sinnessjukt.
Jag tycker om mycket av det Sara slänger ur sig men dessa gubbar kommer aldrig bli fittmagneter som Sara påstå vara fallet. Svarar man en sån där apa online så är det inte mitt problem. Det är så fruktansvärt enkelt att blocka/ignorera men det ska ju vara gamla gubbar som knullar nätet men det saknar kontakt med verkligheten.
Jag lovar att ta upp med Sara att problemet med att unga män/jämnåriga pojkar står för 99% av ofredanden men den lilla sötsaken glider undan.
Jag kan köra en vända till med oattraktiva äldre feta män men det kanske skulle vara på sin plats med en dom där fjortsien efterfrågat att få suga på Lasse 69 tuttar.
BTW så saknar jagar UG musik/Saras berättarröst för det där i Motala höjde Dumpen. Nån TuttFia med urringat i klass 9B fick lite problem med en dreglande lärare (undra om pojkarna i klassen gjorde samma sak men vi vet ju var vi ska sätta in stöten). Denna tjej hade givetvis blivit kåt på en gubbe äldre än sin morfar online