2026-07-08, 07:33
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Läste jag inte att Paul nolltaxerat 2025? Är han påkommen som ekonomisk fifflare/ gangster?
Hans pengar kommer sannolikt från familjen. Han har aldrig jobbat utan lever nog bara på avkastningen.
Citera
2026-07-08, 07:36
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ännu en separation för Löwengripskan. Föga förvånande, men misströsta inte, hon har alldeles snart en ny sugar daddy från näringslivet.

…men hade det inte varit roligare om hon kärade ner sig i en Ahmed Abdi från Somalia?
Ännu en separation? De var väl ihop i sex-sju år? Alla är inte svanar och hittar en partner för livet när de är tre år.
Citera
2026-07-08, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Ännu en separation? De var väl ihop i sex-sju år? Alla är inte svanar och hittar en partner för livet när de är tre år.

Nä, men hon börjar ju komma upp i ett antal män nu.....
Citera
2026-07-08, 08:20
Medlem
Tror han började inse vilket bottennapp han hade..när hon börja babbla om att hon hade haft sex med psykologen
Citera
2026-07-08, 09:51
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Nä, men hon börjar ju komma upp i ett antal män nu.....
Gör hon?
Citera
2026-07-08, 09:56
Medlem
Citat:
Gör hon?

Ja, jag menar altså inte äkta män, d.v.s sådana hon varit gift med, men hon har haft många "pojkvänner" och sambos, det tror jag de flesta här i tråden skriver under på.
Citera
2026-07-08, 10:22
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ännu en separation för Löwengripskan. Föga förvånande, men misströsta inte, hon har alldeles snart en ny sugar daddy från näringslivet.

…men hade det inte varit roligare om hon kärade ner sig i en Ahmed Abdi från Somalia?

Särlingen PS måste betraktas som några hack nedåt i jämförelse med ES. Jag är lite osäker på vad för typ av karaktär som skulle kunna komma härnäst. En förståndshandikappad från en rik familj? Jag vet inte riktigt i vilka kretsar av män där Löwengrip smäller särskilt högt. De flesta män med ett socialt liv inser ju vad folk kommer tycka.

Men blir spännande att följa. Tror ju ärligt talat inte heller att hon kommer leva själv särskilt länge.
Citera
2026-07-08, 11:18
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Särlingen PS måste betraktas som några hack nedåt i jämförelse med ES. Jag är lite osäker på vad för typ av karaktär som skulle kunna komma härnäst. En förståndshandikappad från en rik familj? Jag vet inte riktigt i vilka kretsar av män där Löwengrip smäller särskilt högt. De flesta män med ett socialt liv inser ju vad folk kommer tycka.

Men blir spännande att följa. Tror ju ärligt talat inte heller att hon kommer leva själv särskilt länge.

Nej, det tror inte jag heller. Isabella får försöka måla upp sig själv som en independent woman bäst hon vill. Men leva en längre tid utan en man tvivlar jag på. Hon måste ju ha en rik fräsch snubbe utan shorts som bär hennes väskor och drar ut stolen och öppnar dörren åt henne...
Citera
2026-07-08, 11:53
Medlem
Citat:
Hon är en manslukerska av rang.
Citera
2026-07-08, 12:08
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ja, jag menar altså inte äkta män, d.v.s sådana hon varit gift med, men hon har haft många "pojkvänner" och sambos, det tror jag de flesta här i tråden skriver under på.
Enligt svenska incelklubbens index då eller vad?
Citera
2026-07-08, 12:22
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Enligt svenska incelklubbens index då eller vad?
Hennes senaste var ju bög, så det var ju mest för att hålla skenet uppe de var ihop. Han har väl träffat någon på riktigt nere i Thailand och vill stanna där. Det är ju heller inte hans ungar, och han har aldrig riktigt verkat bry sig om hennes barn heller. För ett år sedan trumpetade Blondinbella ut att nu äntligen skulle det bli barn. Sedan tog det inte lång tid tills hon trumpetade ut att barn inte längre var prio ett. Förhållandet var det viktigaste. Sedan drog Paul till Thailand i ett halvår, kom hem och det tog slut. Under alla dessa år har ju inte Bella direkt smugit med att hon åkt iväg med andra män. Till synes på affärsresa eller hälsoresa.

Innan Paul knullade Bella runt friskt bland halvadel och börshajar. Inget fel i det, men hon mår ju inte bra. Har satt på alla från Hotellnorrmannen till Baldersnubben från Götet. Samt en radda gubbar där emellan. Och tydligen sin psykolog också. Tennistränaren. Ja, jag förutsätter att hon haft en poolkille också, bara för att. Och en mystisk främling i gillestugan. Men då var Bella en oskuldsfull viol i plisserad kjol. Idag är hon en medelålders tant i plisserad kjol. Så det tåget har gått. Hon kanske kan landa en äldre moderat möjligen?
Citera
2026-07-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Nej, det tror inte jag heller. Isabella får försöka måla upp sig själv som en independent woman bäst hon vill. Men leva en längre tid utan en man tvivlar jag på. Hon måste ju ha en rik fräsch snubbe utan shorts som bär hennes väskor och drar ut stolen och öppnar dörren åt henne...

Handlar mest om att hon behöver någon för att höja sin sociala status. Plus fylla sitt ytliga och innehållslösa liv med något för att skingra ångesten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in