Citat:
Ursprungligen postat av
Mechila
Nu är det Liberalerna SD vill rädda kvar i Riksdagen och uppenbart har Jimmie gått vidare och förlåtit, jag tror även att det kan ligga lite taktik bakom. Men annars är det väl saksamma, Sverigedemokratiska väljare får väl stödrösta på vilket parti de vill? Vem är du att sätta stop för det?
Jag vet inte varför du är så negativ, ingenting är omöjligt. Om vi hjälps åt att sprida information och kunskap om Liberalernas hjälpbehov tror jag det är många som kan tänka sig att stöda Liberalerna. Det är ju inte direkt så att politiken skiljer sig mycket åt. Liberalerna ingår i Tidö så varje röst på Liberalerna är en röst på Tidö, det är bara om Liberalerna åker ur Riksdagen rösten blir bortkastad.
Det är därför det är viktigt att så många som möjligt hjälper till och stödröstar på L.
🇸🇪❤️❤️❤️🇸🇪
Självklart får SD väljare rösta på vad dom vill, det är ju du och Krösa-Maja som vill att dom ska rösta på L!
Jag vill att SD väljare skall rösta på det parti dom tycker är bäst, det borde ju med all logik vara SD.
Det är inte bara jag som tycker det är ett vansinnes förslag att SD väljare skall stödrösta på L
Det är väl bara du och Krösa-Maja som vill det i den här tråden.
Och ni båda undviker min enkla fråga.
Jag vet att ni inte vill svara på den.
Förklara hur du skall få ca: 160 000 SD väljare att svika sitt eget parti och rösta på L?
Det är ju totalt omöjligt, så varje stödröst på L blir en röst mindre på SD och en röst mindre på Tidö.
själv a