2026-07-06, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Ja men då så! Då behöver du inte kalla alla som svarar för rasister, även det vore ett tecken på radikal vänster men tydligen har du ändrat dig under resans gång vilket känns jättebra.

aldrig kallat någon för detta som du skriver. men bra försök från vänstern.
Citera
2026-07-06, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Du sa att du inte vill höra mina klagomål om detta? Så vilka klagomål är det du pratar om?

du verkar ha slut på argument. ha de gott
Citera
2026-07-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Tror inte kvinnor dagligdags springer och tänker på svajande styva stakar, i.a.f. inte mer än 2 max 3 timmar om dagen..

så är det nog. men de som anmäler sig till just tjejmilen. hur tänker dessa tror du?
Citera
2026-07-06, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
aldrig kallat någon för detta som du skriver. men bra försök från vänstern.

Citat:
Berätta gärna mer. För en annan är det väldigt rasistiskt.
De klarar alltså inte av att tävla när det springer folk som fötts med annat kön mellan benen bredvid sig?

Mer vänster/såsse kan man knappt bli va…
Citera
2026-07-06, 16:07
Medlem
Citat:
Mer vänster/såsse kan man knappt bli va…

Du verkar inte må som folk i allmänhet
Respekterar det! kämpa!
Citera
2026-07-06, 16:09
Medlem
Citat:
Du verkar inte må som folk i allmänhet
Respekterar det! kämpa!

Så vad menade du med rasism?
Eller ropar mamma nu om hjälp med disken?
Citera
2026-07-06, 16:16
Medlem
Citat:
Så vad menade du med rasism?
Eller ropar mamma nu om hjälp med disken?

Jag har inte flera raser som du har i ditt huvud. fundera på den
Citera
2026-07-06, 16:21
Medlem
Citat:
Jag har inte flera raser som du har i ditt huvud. fundera på den

Återigen, grattis till din vänsterröst! Du är för absolut jämställdhet, som sagt.
Citera
2026-07-06, 16:22
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Ta Zara Larsson som exempel. Kvinnor stämplar henne som en stark ung kvinna efter slagorden ”jag hatar alla vita män” och ”jag älskar kriminella”. Skulle du på något sätt yttra någon som helst kritik mot dessa påståenden är du misogyn, incel, gubbslem eller kvinnohatare. Tänk er det omvända. Magnus Uggla går ut i Aftonbladet med citatet ”jag hatar alla vita kvinnor”. Tror du vi hade hört av honom fler gånger? Nä givetvis inte.
Zara = hyllad för sitt manshat
Uggla i det här fallet = cancelerad för all framtid. Förmodligen hade det även startats fackeltåg mot Ugglas familj.

Men snygg är hon.
Citera
2026-07-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Men snygg är hon.

Det är Mange Uggla också!
Citera
2026-07-06, 17:09
Medlem
Mytenlegendes avatar
Citat:
Enligt dig finns det olika raser

Det finns olika människoraser. Vi alla människor är inte lika genetiskt och det är något som skiljer varje etnisk grupp på alla möjliga olika sätt. En del är anpassade att leva på ställen som andra inte kan, exempelvis Mongoliet eller Tibet där människor har utvecklats genom tusentals med år att klara sig i ett klimat där det är låg syrehalt. Du som svensk kan inte klara dig där utan syrgas vilket befolkningen där kan.

Aboriginerna i Australien är vetenskapligt bevisat att dom har en annan form av DNA än resterande människogrupper vilket gör dom unika. Och såhär ser det ut över hela världen där människor har anpassat sig till det klimat och svårigheter där dom lever.

Men det betyder inte att dom är sämre för det - tvärtom! Dom är unika på sitt sätt och det är helt acceptabelt, samtidigt som att vi Svenskar är unika på vårt sätt och det är också helt acceptabelt. Bara för att du accepterar och erkänner att det finns olika typer av människor med olika typ av genetik och egenskaper runt den etniska grupper betyder inte att du behöver se ner på dom för det.

Snarare rätt rasistiskt att förneka deras unika existens och att säga att alla är lika oavsett vart dom är ifrån.
Citera
2026-07-06, 17:20
Medlem
kvinnor är markant högre i neuroticism och därför känner sig utsatta som offer hela tiden
dom är i grunden biologiskt skadade för att kunna uppfatta verkligheten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in