2026-07-06, 11:25
Medlem
Någon som har pejl på vad som blir nästa variant?
Citera
2026-07-06, 14:38
Medlem
kyrkstockens avatar
THC-B.

B kommer efter A i alfabetet.
Citera
2026-07-06, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
THC-B.

B kommer efter A i alfabetet.
Vad menar du med THC-B?

Den finns ju redan?

Edit : THC-B (THCB, tetrahydrocannabutol) verkar förekomma naturligt i cannabisplantan, men bara i mycket små mängder (spårmängder). Det räknas som en naturlig fytocannabinoid, precis som THC, CBD och CBG

Hittar ingen information att någon har dött eller tagit fysisk skada utav THC-B.

Rätta mig gärna om jag har fel, vill lära mig.
Senast redigerad av Cipodipo 2026-07-06 kl. 17:01.
Citera
2026-07-06, 19:15
Medlem
jonterls avatar
Köpte THCB gräs något år sen från Smoketower. Det var en helt okej binoid, första gången jag köpte buds med THCB kändes det nästan som vanligt ganja och blev väldigt bäng.

Men fick snabbt tolerans och känslan slutade vara densamma rätt snabbt. Inte en värdig ersättare för THCA.
Citera
2026-07-06, 20:18
Medlem
Det börjar med en spliff och går över i hasch. Slutstationen är fentanyl. Jag vet inte vilken schysst fentanyl jag ska slå till på bara.

Jag vet inte vilken nästa cannabinoid som är bäst. Kolla de sedvanliga gråzonslagliga shopparna. Sannolikt hittar du efterföljaren där. HHC var min definitiva favorit, bättre än THC/THC-A.
Citera
2026-07-06, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Det börjar med en spliff och går över i hasch. Slutstationen är fentanyl. Jag vet inte vilken schysst fentanyl jag ska slå till på bara.

Jag vet inte vilken nästa cannabinoid som är bäst. Kolla de sedvanliga gråzonslagliga shopparna. Sannolikt hittar du efterföljaren där. HHC var min definitiva favorit, bättre än THC/THC-A.

A-b-c med anna book. Jamen antingen den eller jwh118
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in