2026-07-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Efter en simpel googling var det inte svårt att anta adressen. Skrev den här men konstigt nog försvann mitt inlägg. Totalt onödigt att ha skyddade uppgifter när man efter 24 h i nya lyan outar vart man befinner sig 😂

Man förstod ju att det skulle misskötas
Citera
2026-07-05, 19:38
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Är hon verkligen en nobody för dig? Tycker hon satt sig rejält på din hjärna.

Linnea är förresten en mycket klok kvinna 😉

Utveckla gärna. Eller betyder ditt val av emoji att det är ett skämt? För att om det skulle vara ett skämt förstår jag.
Citera
2026-07-05, 20:35
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Då tar jag tillbaka emojin och påtalar återigen att jag tycker att Linnea verkar vara en självständig, ansvarsfull, driftig och mycket klok kvinna. Hon har mognat mycket senaste 2 åren.
Har tanken slagit dig att man kanske inte delar sitt innersta privatliv på internet?

Självständig har hon absolut blivit då hon inte haft så mycket annat val när hennes make sitter i fängelse och hon inte verkar ha någon/några andra i sin närhet. Ansvarsfull, driftig och klok har vi nog olika åsikter om vad som krävs för att vara.
Citera
2026-07-05, 20:40
Medlem
Nejellervas avatar
Clue har släppt ett avsnitt med Jacke, vem är förvånad att han var drogpåverkad under så gott som hela Chrippa-dramat? Hoppas han håller sig från sin bror nu så han håller sig ren och på sin egen väg.
Citera
2026-07-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Clue har släppt ett avsnitt med Jacke, vem är förvånad att han var drogpåverkad under så gott som hela Chrippa-dramat? Hoppas han håller sig från sin bror nu så han håller sig ren och på sin egen väg.

Jacke tog alltså ett (?) återfall genom hela Chrippa-dramat?
Långt återfall de.
Citera
2026-07-05, 20:54
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jacke tog alltså ett (?) återfall genom hela Chrippa-dramat?
Långt återfall de.

Jag kämpar och försöker lyssna igenom, clue pratar så mycket om sig själv så det går knappt att lyssna på 🤮
Skulle säga att han inte pallade trycket och det eskalerade från Adhd mediciner och vidare. Återfall som dom säger låter alldeles för milt när det gäller så många år.
Citera
2026-07-05, 21:00
Medlem
Citat:
Jag kämpar och försöker lyssna igenom, clue pratar så mycket om sig själv så det går knappt att lyssna på 🤮
Skulle säga att han inte pallade trycket och det eskalerade från Adhd mediciner och vidare. Återfall som dom säger låter alldeles för milt när det gäller så många år.

Clue gör en Clue alltså
Alltså tjack och benzo?

Vi behöver Halmstads info nu för att få hela bilden
Citera
2026-07-05, 21:08
Medlem
bigdickricks avatar
Nog för att man har ett eget ansvar över sitt liv, men att ha syskon som påverkar en så mycket så det blir ett återfall är inte bra. Hoppas att jacke håller sig ifrån sina mediala syskon. Dom gör nog en dålig inverkan på jacke.
Citera
2026-07-05, 21:08
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:

Ja jag misstänkte det när han skrev mycket i affekt och mordhotade och kallade folk för grova saker på sin ig-story, som han sen tog bort..
Citera
2026-07-05, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Nog för att man har ett eget ansvar över sitt liv, men att ha syskon som påverkar en så mycket så det blir ett återfall är inte bra. Hoppas att jacke håller sig ifrån sina mediala syskon. Dom gör nog en dålig inverkan på jacke.

Jacke skulle behöva klippa med hela sin familj
Citera
2026-07-05, 21:29
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jacke skulle behöva klippa med hela sin familj

Aa faktiskt. För hans eget bästa.
Citera
2026-07-06, 06:43
Medlem
Är ju ett evigt tjat från konspirationsteoretiker ang valet av namn på Jockes yngsta barn.
L dricker ett the som heter pukka! Ska vi stoppa pressarna och konspirera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in