2026-07-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFittarsle
Det var då ett jävla gnällande av dig ditt jävla bögtroll.
Tidö sidan får komma igen efter valet

Fast massinvandringen har fortsatt med tidö. Borgarna vill ha kvar massinvandringen för att pressa ner lönerna och överbelasta välfärden. De representerar den lilla klicken rika som inte berörs. Och de blir våta i byxan av tanken att sverige skulle bli som skräplandet USA. Det är dit vi är på väg med en överklass som trampar på vanligt folks ryggar som får ha 2-3 jobb för att överleva. Tidö vet att de kommer dit med massinvandring
Citera
2026-07-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Det nya Sverige är en realitet sedan början av 90-talet.

Massinvandringen kommer att fortsätta.

Inte jag som sprider den, jag har röstat emot den ett antal ggr, men inte längre.

Svenskarna har valt sitt öde, varsågoda.

Fr o m nu fokuserar jag på mig själv.
Så nu röstar du för ännu mer massinvandring?

V, MP eller nyans?

Det kommer att bli som Gaza, Libanon och Syrien om skiten inte stoppas. Det är vad din så kallade "integration" innebär.
Citera
2026-07-04, 19:30
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Så nu röstar du för ännu mer massinvandring?

V, MP eller nyans?

Det kommer att bli som Gaza, Libanon och Syrien om skiten inte stoppas. Det är vad din så kallade "integration" innebär.

Kommer bli mångkulturell polisstat i takt med fortsatt massinvandring.

Agera på det som du vill.
Citera
2026-07-04, 19:32
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Fast massinvandringen har fortsatt med tidö. Borgarna vill ha kvar massinvandringen för att pressa ner lönerna och överbelasta välfärden. De representerar den lilla klicken rika som inte berörs. Och de blir våta i byxan av tanken att sverige skulle bli som skräplandet USA. Det är dit vi är på väg med en överklass som trampar på vanligt folks ryggar som får ha 2-3 jobb för att överleva. Tidö vet att de kommer dit med massinvandring

Fler utvandrar än invandrar i Sverige idag !
Citera
2026-07-04, 20:03
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Vi kan väl börja med att du redogör för vad som är lögn.

Varsågod.

Citat:
Två saker att förstå:

Massinvandringen kommer att rulla på.

Ni kan inget göra.

Att diskutera:

Har ni förstått detta?

Bara att svälja och se glad ut eller?

Man kan segregera sig ifrån statens vanstyre och invällarkaos, eller bara rent av balkanisera. Bara svagsinta ger sig så enkelt när de fått slut på idéer. Du säger att du gått och röstat och nu drar dig längs med väggarna med fördärvad moral. Jag förstår dig. En gång trodde jag på röstning också, men uppenbart är Sverike inte en demokrati. Som en RobertEriksson99 sade en gång." ...när de smädar den som vill leda dem ur mörkret, förtjänar de sitt lidande. Det är rättvisa."

Att tro att röstning är något maktfolken fruktar är synnerligen naivt. Men segregering och balkanisering tror jag är hur vi kommer hugga huvett på draken. Man bör ha nolltollerans för staten och sluta opp med att slaviskt bära oket. Då vinner man aktning för en gångs skull, och får sig en plats på förhandlingsbordet när en hel region vägrar betala skatt.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-04 kl. 20:29.
Citera
2026-07-04, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Fler utvandrar än invandrar i Sverige idag !

Vilka tror du har börjat lämna dock? De som har råd. Alltså knappast de grupper som du vill ska lämna landet.

Kriminella, illegala, långtidsbidragstagare och andra som utnyttjar samhället lämnar aldrig frivilligt när de väl har tagit sig in. Dessa behöver du bryta loss med kofot för att få bort från landet.
Citera
2026-07-04, 20:13
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Vilka tror du har börjat lämna dock? De som har råd. Alltså knappast de grupper som du vill ska lämna landet.

Kriminella, illegala, långtidsbidragstagare och andra som utnyttjar samhället lämnar aldrig frivilligt när de väl har tagit sig in. Dessa behöver du bryta loss med kofot för att få bort från landet.

Fast de du nämner invandrar ju inte i någon större omfattning idag. Det är ju skärpta inkomstkrav och försörjningskrav för studerande, anknytning och arbete nuförtiden.
Citera
2026-07-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Fast de du nämner invandrar ju inte i någon större omfattning idag. Det är ju skärpta inkomstkrav och försörjningskrav för studerande, anknytning och arbete nuförtiden.

Visst, men nu är det försent för den politiken. Det skulle ha varit på plats från första början för att ha effekt. Vi har redan tagit in flera miljoner och snöbollen är i full rullning nu. Det går inte att bara ignorera de vi har tagit in de senaste 30 åren.

Detta går att vända, men inte genom politiken du talar om. Nu behövs mycket mer drastiska åtgärder med massiv återvandring på minst en miljon människor. Med tvång såklart, för de man vill ha ut kommer aldrig att lämna frivilligt.

Sedan kan man sakta men säkert börja ta in fler. Och ställa mycket högre krav. Det är vad som behövs.
Citera
2026-07-04, 20:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Jag förstår att det är det du "vill" och försöker jobba för att försöka få folk att tro - att de inte kan göra något 🤣 - ditt troll, eller förrädare. Fortsätt du, det kommer bara göra folk mer arga, mer motiverade, mer aktiva och följa med vinden som vänt i norr.

Motvinden är och har varit bra, gjort en starkare, får oss att uppskatta medvinden mer, och den medvinden blir allt mer tydlig. Märks på dina både låga & patetiska försöka att demoralisera, men framförallt tonen bland även vanligt folk nu senaste åren.

Dock inte flashback, det här stället börjar snarare tas över av regimtroll, wokeskadat nonsens, äcklerier, i takt med alla som *försvinner* med åren och hur forumet utformats som en skvallerpress med kommentarsfält och regimtrollarmeerna. Men det är bara ett av många små ställen man kan dela, skriva, diskutera saker på, det finns andra att föredra men fb är en liten del av det hela.

Du säger emot dig själv. Du gillar inte SD, men SD (och M) är de som kommer starta återvandringen. Inte något promilleparti utanför riksdagen.
Citera
2026-07-04, 20:25
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Visst, men nu är det försent för den politiken. Det skulle ha varit på plats från första början för att ha effekt. Vi har redan tagit in flera miljoner och snöbollen är i full rullning nu. Det går inte att bara ignorera de vi har tagit in de senaste 30 åren.

Detta går att vända, men inte genom politiken du talar om. Nu behövs mycket mer drastiska åtgärder med massiv återvandring på minst en miljon människor. Med tvång såklart, för de man vill ha ut kommer aldrig att lämna frivilligt.

Sedan kan man sakta men säkert börja ta in fler. Och ställa mycket högre krav. Det är vad som behövs.

Fast trådens titel var ju att massinvandringen fortsätter inte vad som varit historiskt.
Citera
2026-07-04, 20:32
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Man kan segregera sig ifrån statens vanstyre och invällarkaos, eller bara rent av balkanisera. Bara svagsinta ger sig så enkelt när de fått slut på idéer. Du säger att du gått och röstat och nu drar dig längs med väggarna med fördärvad moral. Jag förstår dig. En gång trodde jag på röstning också, men uppenbart är Sverike inte en demokrati. Som en RobertEriksson99 sade en gång." ...när de smädar den som vill leda dem ur mörkret, förtjänar de sitt lidande. Det är rättvisa."

Att tro att röstning är något maktfolket fruktar är mycket naivt. Men segregering och balkanisering tror jag är hur jag hugger huvett på draken. Man bör ha nolltollerans för staten och sluta slaviskt bära oket. Då vinner man aktning för en gångs skull och får sig en plats på förhandlingsbordet när en hel region vägrar betala skatt.

Står inget om att röstning ska förändra något i min TS, tvärtom står det (som du dessutom citerar) "Ni kan inget göra". Står ännu mindre något om att "maktfolket" fruktar röstning.

Varsågod att segregera och balkanisera dig, återkom när ni är fler än ... ja du. Då kanske du vinner aktning, mer troligt går det för dig som alla länder som försökt lämna dollarn.

Arkitekterna bakom det mångkulturella projektet kommer att få precis som de vill, det är min tes (som jag navigerar efter).
Citera
2026-07-04, 20:35
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Står inget om att röstning ska förändra något i min TS, tvärtom står det (som du dessutom citerar) "Ni kan inget göra". Står ännu mindre något om att "maktfolket" fruktar röstning.

Varsågod att segregera och balkanisera dig, återkom när ni är fler än ... ja du. Då kanske du vinner aktning, mer troligt går det för dig som alla länder som försökt lämna dollarn.

Arkitekterna bakom det mångkulturella projektet kommer att få precis som de vill, det är min tes (som jag navigerar efter).

Citat:
Massinvandringen kommer att fortsätta.

Inte jag som sprider den, jag har röstat emot den ett antal ggr, men inte längre.

Svenskarna har valt sitt öde, varsågoda.

Fr o m nu fokuserar jag på mig själv.

Som jag trodde, lögnare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in